Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkien maksuista. Mikä pankki ei ota joka

Vierailija
08.10.2013 |

asiasta maksua ja tyhjennä minun tiliäni?

Oletteko vertailleet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vertailtu ja päädyttiin paikallisen Osuuspankin asiakkaiksi ja jäseniksi. Saadaan tileistä, lainoista ja asioinneista op-bonuksia niin reilusti, että kattavat kaikki pankkimaksut ja jää vielä ylimääräistäkin bonustilille vaikka sitte vakuutusmaksuihin tai pankin lakipalveluihin.

Tili on myös S-pankissa, vaikka sinne ei menekkään mitään muuta, kuin mahdolliset s-kaupan bonukset. Tosin sielläkään asiointi ei maksa mitään, mutta eihän se S-pankki taas toisaalta ole sanan täydessä merkityksessä oikee pankki.

Vierailija
2/3 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on S-pankki ainoana pankkinani. 

Ja jos joku miettii asuntolainoja jne. niin kohtahan tuo jälleen yhdistyy Tapiola-pankin kanssa, joten se lainapuolikin on hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handelsbanken ja Ålandsbanken. En ole 90-luvun puolivälin jälkeen muita käyttänyt. Kaikki toimii, ei tarvitse jonottaa, henk. koht. pankkivirkailijan kanssa asiat hoituvat pääosin sähköpostilla ja puhelimitse, ei ylimääräisiä maksuja tai kuluja. Eikä tilejä tarvitse siirrellä pankista toiseen tms. kommervenkkejä.

Ja parhaana kaikesta, asunto- ja rakennuslainoja varten ei ole koskaan tarvinnut täyttää mitään kuponkeja tai haalia todistuksia tms. papereita, vaan lainasta on sovittu virkailijan kanssa sp:llä / puhelimessa ja pankkiin mennessä paperit ovat olleet allekirjoitusta vaille valmiina.

Kerran huvikseni yritin pyytää lainatarjousta jostain muusta pankista, mutta eivät ne ymmärtäneet ollenkaan, kun esitin asian niin, että minä pyydän tarjousta - lykkäsivät paperinivaskan kouraan ja ilmoittivat, että sitten voidaan "varata aika virkailijalle", kun nivaska on täytetty ja he harkitsevat, voidaanko minulle myöntää lainaa - voi vittu. No, itsepähän jäävät vaille maksukylyisiä asiakkaita. Handelsbankenista ja Ålandsbankenista on aina saanut asialliset tarjoukset ilman kuponkeja ja voinut vielä kilpailuttaa tarjousten jälkeen pankit keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä