Minkä ikäisenä miesten tukka alkaa harmaantua?
Täällä on eräs 42 vuotias mies. Pari kolme vuotta tukassa ja parrassa on ollu yksittäisiä harmaita karvoja, mutta nyt huomasin että niiden määrä on kasvanut ja ohimoilla alkaa olla vähän harmahtavia alueita, eli aika suuri osa hiuksista on paikoitellen harmaita.
Pitäisikö värjätä, tummemmaksi vai hamaaksi koko pää? :) Hiukset on alkujaan sellaisia mitäänsanomattoman maantieruskeita.
Kommentit (13)
Harmaantumisen alkaminen riippuu ihmisestä. Jotkut alkavat harmaantua jo kaksikymppisenä ja toiset vasta viisikymppisenä.
Minusta sinulla ei ole mitään syytä värjätä hiuksia, jos harmaat eivät erityisesti sinua vaivaa.
Miehelläni alkoi joskus 35-vuotiaana.
Ja siihen värjäämiseen: älä IHMEESSÄ värjää! Harmaantunut mies on charmantin näköinen. Oma miehenikin vain komistuu harmaantuessaan. Jos harmaaksi värjäät koko pään, niin tuskin saat luonnollisen näköistä.
Mun mies harmaantui jo ennen kolmeakymppiä. Mutta ehkä se tukka sitten pysyy päässä. Ei kannata värjäillä, harmaa lisää charmia.
Mun isäni oli 75 vuotiaaksi tummatukkainen eikä yhtään harmaata.
En tosin käsitä miten otsikon kysymys liittyi muuhun juttuun.
Älä värjää, miehellä harmaantuminen lisää viehätysvoimaa ja miehellä värjäys näyttää helposti tosi omituiselta. Mun mies on 38 ja sillä on tummat, kihartuvat paksut hiukset joissa on nyt hopeisia siellä täällä. Isällään on hopeanharmaa paksu tukka. Anna harmaantua vain rauhassa.
Todellinen harmaantuminen 40+, mutta jo kaksivitoset ovat harmaampia ja harvahiuksisempia kuin olleet 18-20-vuotiaina!
Miehellä värjätty tukka on oikeasti nolo. Harmaa on hyvä väri.
Älä vain värjää!!! Mä olen ihan lääpälläni 32-vuotiaan miesystäväni harmaisiin ohimoihin, niin seksikästä ah.
Yksi nelikymppinen kaverimies värjää hiuksiansa tummiksi, muuten kyllä komea mies, mutta jotenkin tuollainen "ikäkriiseily" on turn-off (siihen nyt liittyy muitakin vinkeitä kylläkin).
On tosi nolon näköistä, kun jotkut julkkismiehet ovat värjänneet harmaat päänsä mustiksi. Nimiä nyt mainitsematta, ettei kukaan vedä hernettä nenäänsä.
Okei annetaaan sitten harmaantua rauhassa.
Mitenkäs hiustyyli? Mikä sopii harmaantuvalle ja harvenevahiuksiselle miehelle?
Itse olen pitänyt oikeastaan koko aikuisiän siilitukkaa. Nuorempana se oli muotoon leikattu, mutta nyt se on kohta vuosikymmennen ollu ihan yksinkertainen 9mm silli, samoin puoliparta.
Itse tykkään enemmän Sean Connery -tyylistä kuin Donald Trump -tyylistä.
ap.
Mun mies alkoi harmaantua jo pitkälti ennen 40 vuoden ikää. Nyt hän on 41 ja tulossa ensi kertaa isäksi, joten hän haluaa myös näyttää niin nuorelta kuin miltä hänestä tuntuu. Hän huomasi, että edellisestä värjäyskerrasta on taas jo sen verran aikaa, että ohimoilla on harmaat laikut, joten menee taas värjäyttämään. Hän on kyllä ennenkin värjännyt sellaiseksi luonnollisen ruskeaksi, mitä hänen hiuksensa tavallisestikin ovat väriltään. Minulle on ihan sama, värjääkö vai onko harmaahiuksinen. Sama mies se on. Itse kyllä aion mennä värjäyttämään omat harmaani piiloon heti synnytyksen jälkeen, vaikka olen kyllä kuullut, että raskaushormonit saattavat estää värin kiinnittymisen.
Miten ois tuollainen Daniel Craig -tyyli?
Vähän sivujakausta rennosti ja suht lyhyt tukka. Hankala on kyllä sanoa mikä kellekin sopii näkemättä ihmistä.
Mun mielestä EI värjäykselle, harmaa näyttää kivalta sekä miehellä että naisellakin. Värjäys... No eh, näyttää värjätyltä, ja aikuisella miehellä etenkin vähän hassulta.
normitapaus