24Kitchen: Sara La Fountain
Kattooks kukaan tätä, kun tulee Foxilta? Esim just nyt on menossa, mut itteäni ihmetyttää, kun tää laittaa hiukset auki ruokaa ja viel sormukset sormessa. Tietty jos se ite ne syö ni ei kai siinä mitään. Tuntuu vaan, et monessakin ruoka-ohjelmassa on aina hiukset auki ja roikkuu naamallakin.. Mitä mieltä ootte? Onko siistiä löytää ruuasta hiuksia? Tai kun miettii niitä bakteereja, jotka on sormuksien alla.. Kun me ei saada ees päiväkodissa/eskarissa käyttää sormuksia, ni saati sit ruokaa kun laittaa.
Kommentit (129)
eikös sen oikea nimi ole joku ihan matti meikäläinen? Toi sara la...plaa plaa on joku kekistty julkisuus nimi.
fountain (tai luulen että oikeasti fontaine) on saran oikean isän sukunimi ja ilmeisesti hänen alkuperäinen nimensä. kuronen on isäpuolen nimi, joka otettiin käyttöön kun asuivat suomessa. mutta tottakai tuo fountain kuulostaa hieman paremmalta :D
Ei mulla ole mitään Saraa vastaan. Ei ällötä hiukset, eihän muissakaan kokkiohjelmissa mitään verkkoja käytetä. Naisen juttuihin en osaa kommentoida, kun ei niitä kuullut kovan taustamusiikin alta.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 21:28"]
Kyllähän Saran opinahjo Culinary Institute of America on ihan arvostettu koulu, mutta ilmeisesti Sara ei ole kuitenkaan tehnyt siellä tutkintoa tai muutenkaan opiskellut kovin kauan. Kun missään ei koskaan mainita sen tarkemmin...
[/quote]
Olisi kiva, jos joku toimittaja selvittäisi asian jossain jutussaan Sarasta...
[/quote]
Ei ole valmistunut Culinary Institutesta, jostain luin että jätti kesken koska läheinen sairastui ja palasi Suomeen. Tarkoitus oli ilmeisesti tehdä tutkinto loppuun etänä (miten ihmeessä se tuollaisessa koulussa onnistuu, en tiedä), mutta eipä ole tainnut koskaan tehdä.
[/quote]
Sara on nätti niin ei hänen tarvitse mitään tylsiä tutkintoja hommata :)
En ole nähnyt ohjelmaa, mutta millasia reseptit on ollu? Joskus aikoinaan lehdessä oli muutama resepti häneltä ja ne oli ihan hirveitä amerikkalaistyylisiä kaloripommeja, siis aivan kamalat määrät sokeria, suolaa, rasvaa... Joku leivos oli muistaakseni sekoitus suklaata, pop cornia (aina sitä pop cornia? :D), karkkeja ja ties mitä. Päälle jotain sooseja vielä.
Aitoamerikkalaisia kyllä, mutta Suomalaiseen makuun liian makeita ja rasvasia... mutta eniten ihmetytti että tuskinpa Sara itse tämmösiä ruokia popsii.
Kokkaili aika paljon niitä amerikkalaisia sokeriherkkuja siinä aiemmassa ohjelmassaan, ihmettelin silloin vaan että syökö niitä ruokiaan koskaan itse koska oli niin superhoikan näköinen.
Eihän se sen yksi aiempi matkailu & kokkiohjelma olisi ollut mitään ilman sitä ihanaa, osaavaa, hurmaavaa Meri-Tuuli Linddströmiä!
Tänään Saara vasta yllättävänkin vaativuudeltaan, hän tekee kurkkuleipiä!
toi Sara on niin väsynyt tyyppi. Mä en tajua kuka katsoo mitään ohjelmaa missä se on.
toi Sara on niin väsynyt tyyppi. Mä en tajua kuka katsoo mitään ohjelmaa missä se on.
Mun mielestä Saran hiukset on rumat, keskijakaus ja korpinmustat. Se entinen otsismalli sopi Saralle paljon paremmin.
Mitä näihin kokkauksiin tulee, niin näitä wannabe-kokkeja en kestä katsella ollenkaan. Sikke Sumari on ihan falski. Mua ei puhuttele ollenkaan tekoreipas ja flirttaileva tyyli. Nigella on ihan huippu, se saa lusikan nuolemisenkin näyttämään suihinotolta.
joo nuolee näppejään jatkuvasti ja koukkii ruokia paskasilla sormillaan.nyt just istu paskaset jalat paljasjaloin,jalat pöydällä jossa se tekee ruokaa,hyi helv...tti sanon mä.häivy telkkarista ohjelminesi,ei sun tyylistä kukaan välitä.
Nuo rauhanmerkit tissien kohdalla on parhaat. Nämä on rauhotetut, älä vain koske!
Liikaa matkittu Nigellaa tuossa ohjelmassa. Saran hiukset Ei liiku mihinkää,tököttejä siinä päässä vissiin pullo tolkulla,kun ovat niin jäykät.
Itse kokkina tunnen vain myötähäpeää kun tuota ohjelmaa katselee.Kotokutoisia kokkauksia,taitoja ei nimeksikään.Sitten tuo että sitä sormea/lusikkaa käytetään sussa ja laitetaan takaisin ruokaan,hyi yöks.
Voi voi kun on plösömammat kateellisia Saralle :)
Kaunis, taitava, fiksu nainen kokkaa telkussa, yksityiselämässään pärjännyt nuoresta asti, mikäpä sen kammottavampaa kotona löhöävälle lösölle.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 18:40"]
En halua katsoa koko Saraa. Ällötti jo aikaisemmassa kokkiohjelmassa joskus taannoin, kun sekoitteli salaatti kaksin käsin! ja niillä likaisilla käsillään sitten lähmi maustepurkkeja. Tosi siivoton kokki, en tykkää.
[/quote]
Tää kaikkihan on kopsattu Jamie Oliverilta ;-) katopas joskus sen ohjelmia niin pöyristyt vielä enemmän
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:31"]
Liikaa matkittu Nigellaa tuossa ohjelmassa. Saran hiukset Ei liiku mihinkää,tököttejä siinä päässä vissiin pullo tolkulla,kun ovat niin jäykät.
Itse kokkina tunnen vain myötähäpeää kun tuota ohjelmaa katselee.Kotokutoisia kokkauksia,taitoja ei nimeksikään.Sitten tuo että sitä sormea/lusikkaa käytetään sussa ja laitetaan takaisin ruokaan,hyi yöks.
[/quote]
Siksipä juuri ei kaipaa hiusverkkoja tahi nutturoita kun tukka on liimattu liikkumattomaksi päähän hiuslakalla :D
Kuroska on wannabe-Nigella. Puuttuu vain taito ja karisma.