Mikä miehessäni voi olla vikana? Muistiasiaa
Mieheni on vielä nuori, alle 30-vuotias, mutta välillä tuntuu kuin hän olisi dementoitumassa. En tarkoita mitään tavaroiden kadotteluja tai päivämäärien unohtamista, vaan jotain vielä oudompaa. Hän unohtaa tekemiämme asioita mielestäni oudolla tavalla. Meillä on esimerkiksi tapana käydä tietyssä erikoisliikkeessä n. kerran kuussa tai kahdessa. Tämä miehen harrastuksen takia. Olemme käyneet tuossa liikkeessä koko suhteemme ajan, eli n. neljä vuotta. Sitten, kun keskustelimme asiasta, mies väitti aivan tosissaan että olen ollut hänen mukanaan kaksi kertaa tuossa liikkeessä! Meillä ei siis ollut mitään riitaa tai kinaa, vaan normaali keskustelu, ja tuo oli miehen aito mielipide asiasta. Näin on käynyt aiemminkin liittyen eri asioihin.
Kuulostaako tämä teistä oudolta? Minusta ei mene enää tavallisen hajamielisyyden piikkiin, vaan olen ihan oikeasti vähän huolissani.
Kommentit (11)
No aika oudolta kieltämättä kuulostaa.
Millaista ruokaa syötät miehelle? Onko miehellä älyllisiä virikkeitä
Normaalia. Mies on niin innostunut harrastuksestaan että aivot eivät harrastusliikkeessä ota vastaan muita havaintoja. t. Semipro
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 11:09"]
Normaalia. Mies on niin innostunut harrastuksestaan että aivot eivät harrastusliikkeessä ota vastaan muita havaintoja. t. Semipro
[/quote]
Kelpaisi ehkä selitykseksi, jos tuo olisi ainut tapaus. Mutta kun ei ole, vaan tätä on tapahtunut useamminkin eivätkä kaikki tapaukset liity miehen harrastuksiin.
-ap
Sinä olet vain "taustahälyä" kun kyse on jostain miestä kiinnostavasta.
Sen aivot ei ehdi keskittyä sinuun kun miettii muita juttuja :)
No mun mies saattaisi kanssa sanoa jotain samantapaista, ja syy on ihan vaan siinä, että kiinnostus on ihan muissa asioissa. Mies siis osaa ajatella vain yhtä asiaa kerrallaan, putkiaivo...
Tuttua on. Jos mun miehellä on joku mielikuva jostain asiasta, esim vaikka toi, että ois känyt mun kanssa jossain pari kertaa vaikka todellisuudesa kertoja olisi useita, niin se on hänelle totuus. Ja siitä on turha ruveta väittelemään... Mun miehellä ei myöskään ole mitään mielikuvaa, esim. siitä että olisi leikannut synnytyksessä 4 vuotta sitten napanuoran eikä myöskään tunnistanut tytärtään valokuvasta, joka oli otettu n. 1-vuotiaana... Ja esimerkkejä on lukuisia... Ja on aina ollut tuollainen, jotkut asiat ei vaan jää mieleen, ei sitten millään..
Onko aina ollut tuollainen vai nyt vaan? Jos aina, niin normaalia (mutta hiton ärsyttävää), oma mieheni ainakin on samanlainen. Jos on muuttunut, sitten ehkä pitää huolestua.
Kuulostaa oudolta, mutta yksin tämän perusteella ei aihetta mihinkään.