Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 12 v tilata itselleen taksin?

Vierailija
08.10.2013 |

Siis tietysti voi, mutta ottavatko taksit tilauksen vastaan? Lapseni pitisi kesken koulupäivän päästä hankalien kulkuyhteyksien ( 2-3 bussin vaihtoa reitistä riippuen, osassa pitäisi löytää moottoritien rampille) päähän oikaisuhammaslääkärille. Uskaltaa laittaa taksin kyytiin ja tuleeko taksi, kun lapsi tilaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua mietityttää, niin tilaa itse se taksi. Minä tein noin kun tuli yllättävä tilanne, lapseni oli silloin 9 v. Taksikeskus infosi kuljettajaa että on lapsi kyseessä. 

Vierailija
2/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, varmaan tulee näin tehdä. Pitää vain laittaa puhelin muistuttamaan, ja muistuttaa lasta, missä kohtaa koulun luona odottaa taksia. itse olen töissä 20 km päässä, mutta varmaan se taksi ei tee oharia. Tai aja maisemareittiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että hankalaa, ettei lapsi saa pitää puhelinta päällä koulutuntien aikan...

Vierailija
4/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että hankalaa, ettei lapsi saa pitää puhelinta päällä koulutuntien aikan...

Vierailija
5/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 12:55"]

[/quote]

Tällaisessa poikkeustapauksessa kysyisin opettajalta, jos saisi pitää puhelimensa päällä. T.2

Vierailija
6/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemminkin kysynyt, ei kuulemma onnistu. samat säännöt kaikille...

Vierailija
7/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi asuu pääkaupunkiseudulla, niin taksin voi tilata myös tekstiviestillä.

Joka tapauksessa jos lapsi tilaa taksin itse, kannattaa varmistaa, että hänen kännykkäliittymässään puhelut/tekstarit tällaisiin maksullisiin numeroihin on sallittu.

Vierailija
8/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tiukka opettaja. On tuo nyt kuitenkin sen verran tärkeä juttu. 

Vierailija
9/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 13:02"]

Olen aiemminkin kysynyt, ei kuulemma onnistu. samat säännöt kaikille...

[/quote]

No, kai se opettaja voi muistuttaa jos näyttää, ettei lapsi ole menossa mihinkään.... Kai nyt 9 vuotias kykenee muistamaan että matikan jälkeen ei olekaan enkkua vaan hammaslääkäri???

Vierailija
10/10 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi muistaa, mutta minulle itselleni on käynyt pari kertaa, ettei tilattu taksi ole tullut kohtuullisessa ajassa (alle puoli tuntia) tai ei ole tullut ollenkaan. No, täytyy vain toivoa että taksi tulee sovitusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi