Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen koottua yksin vaatekaappia? Ja

Vierailija
07.10.2013 |

miten te joilla ei ole miestä kokoattte huonekalut, jossa pitää käyttää poraa tms?  Maksaakohan paljon teettää jollain..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä olen saanut saanut koottua ja ainahan voi tarvittaessa pyytää joltain apua.

Vierailija
2/7 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika... Yleensä niissä on ohjeet, lue ne! Tai kato youtube-video.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olen ihan itse koonnut aina kaikki, eikä poran käyttö vaikeaa ole.

Vierailija
4/7 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaminen ei ole koskaan ollut ongelma. Mä meillä kaikki kokoan tai asennan tekniset laitteet. Kerran kylllä vaatekaappi tuotti ongelmia, Ei se kokoaminen mutta rungon siirtely. Eli sain vaatekaapin varpaalleni, ja kynsi piti poistaa. Oli tosi kipeää päiväkausia :-)9

Vierailija
5/7 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä jotka osaa käyttää kaiken maailman leipäkoneita, silitysrautoja, epilaattoreita ja älypuhelimia, mutta akkuporakone! Ei vaan pysty kykenee! Olenhan nainen!!

Vierailija
6/7 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa koottua, ethän sinä nyt antaisi miehenkään kokata, hyvänen aika!

Eli miksi ei saisi, ei vaatekaapin kokoaminen ole mikään miesten erityiskyky. Katso ohjeet tai joku opastusvideo.

Vierailija
7/7 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan vaatekaapista. Joissain isommissa huonekaluissa osa työvaiheista vaatii kahta henkilöä, mutta useinmiten nekin saa kikkailemalla tehtyä yksin (esimerkiksi tukemalla seinää vasten tms.). Sanoisinko, että tämä asia riippuu enemmän teknisestä näppäryydestä kuin sukupuolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi