Saako nainen koottua yksin vaatekaappia? Ja
miten te joilla ei ole miestä kokoattte huonekalut, jossa pitää käyttää poraa tms? Maksaakohan paljon teettää jollain..?
Kommentit (7)
Voi hyvänen aika... Yleensä niissä on ohjeet, lue ne! Tai kato youtube-video.
No kyllä olen ihan itse koonnut aina kaikki, eikä poran käyttö vaikeaa ole.
Kokoaminen ei ole koskaan ollut ongelma. Mä meillä kaikki kokoan tai asennan tekniset laitteet. Kerran kylllä vaatekaappi tuotti ongelmia, Ei se kokoaminen mutta rungon siirtely. Eli sain vaatekaapin varpaalleni, ja kynsi piti poistaa. Oli tosi kipeää päiväkausia :-)9
Nää on näitä jotka osaa käyttää kaiken maailman leipäkoneita, silitysrautoja, epilaattoreita ja älypuhelimia, mutta akkuporakone! Ei vaan pysty kykenee! Olenhan nainen!!
Ei tietenkään saa koottua, ethän sinä nyt antaisi miehenkään kokata, hyvänen aika!
Eli miksi ei saisi, ei vaatekaapin kokoaminen ole mikään miesten erityiskyky. Katso ohjeet tai joku opastusvideo.
Riippuu ihan vaatekaapista. Joissain isommissa huonekaluissa osa työvaiheista vaatii kahta henkilöä, mutta useinmiten nekin saa kikkailemalla tehtyä yksin (esimerkiksi tukemalla seinää vasten tms.). Sanoisinko, että tämä asia riippuu enemmän teknisestä näppäryydestä kuin sukupuolesta.
Kyllä ainakin minä olen saanut saanut koottua ja ainahan voi tarvittaessa pyytää joltain apua.