Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

True Silk ilmakiharin

Vierailija
11.05.2025 |

Ootteko ostanut True Silkin ilmakiharrin pakettia kukaan? Haluaisin ostaa, mutta vähän epäilyttää sivusto. Onko kokemuksia ja minkälaisia, onko ollut hyvä tuote?

Kokemuksia True Silk- sivustosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää just tilasin, voin kertoo kun kokemusta käytöstä on. 

Vierailija
2/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kanssa kokemukset ! Onko ihan turha ostos ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans kiinnostais ku oon pitkään miettinyt!?

Vierailija
4/16 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No???

Vierailija
5/16 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea meteli lähtee. Ei voi käyttää ilman korvatulppia. Ei missään nimessä voi olla CE -hyväksytty. Halvan oloinen.  Ainoa mikä toimii on, että ilmaa tulee :D 

Palautus ei onnistu, eikä missään palautusosoitetta. Eivät vastaa sp: iin jossa kysyn palautusosoitetta. Huijarimeininkiä! 

ÄLKÄÄ OSTAKO!

Vierailija
6/16 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan turha kapistus! Älkää missään nimessä ostako! Kauhee meteli lähtee laitteesta,osat lähtee irti ittekseen eli ei pysy kiinni. En tiedä pitäiskö ne jotenkin lukkiintua ,mutta minulla ne ei ainakaan pysy yhtään kiinni. Onneksi ei ollu kallis ostos..

Vierailija
7/16 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, minä taas ihan pidän tästä. Oon käyttänyt joskus kaverin Dyson airwrapia, ja senkin kanssa kyllä pidin sormilla kiinni tukkaa puikossa, joten en osannut kaivata sitä, että se pitäisi sen paikallaan itsestään. Tällä tuli aika sileät kiharat. Toki outoa, ettei mitään käyttöohjetta tule vaan itsekseni kaiken sompailin menemään. Mutta en pidä siis mitenkään huonona kuitenkaan, koska kihara muodostui kuitenkin suht nopeesti ja se on tärkeää päiväkotiaamuina.

Vierailija
8/16 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kalliin Dyson Airwrapin, käytin puoli vuotta minkä jälkeen kävin tutulla kampaajalla joka ihmetteli miten mun hiukset oli menneet aivan elottomiksi sitten viime käynnin. Tajusin että tuo kiharrin ei ole mikään hellävarainen vaikka hiukseni on puolivahvat. Harmittaa kun meni 499 euroa hukkaan.

Vierailija
9/16 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin miettinyt tuota, mutta sivusto näyttää just siltä, että sekundaa saattaa tulla. Tosin tuon kyllä saa Klarnan kautta, niin mietin että onnistuisko palautus yhtään helpommin jos ottaa 30 päivää maksuaikaa? 

Vierailija
10/16 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea laite ...ei vastaa tuotekuvausta. Palautus tehty mahdottomaksi.

Vierailija
11/16 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen laite, alkoi savuamaan voimakkaasti muutaman minuutin käytön jälkeen ja hirvittävä meteli. Kun reklamoin asiasta , pyysivät videota laitteesta kun sitä käytetään melkoista toimintaa. Laitetta ei voi missään nimessä kytkeä päälle. Eivät vastaa viesteihin kun pyydän ohjeita palauttamista varten ja puhelinnumeroa heille ei ole.

Vierailija
12/16 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata sortua tähän. Oon tullu siihen tulokseen että kaikki tämä shaiba jota instagramissa mainostetaan älyttömillä videoilla, on vaan sitä että saadaan tarpeeksi moni haksahtamaan näihin. 

Yhteistä noille kaikille on se että tuote on paska ja palautus mahdoton. 

Liekkö eri firmat peitenimillä johtaa jinnekkin kiinaan.. ei ollu sentinkään väärti. 

Vierailija
13/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kanssa. Air wrap toimii jotenkuten mutta on liian tehoton, ei tee kiharaa. Ja mun hius kihartuu helposti. Hukkaan heitettyä rahaa.

Vierailija
14/16 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Onneksi löysin tän keskustelun ja ehdin perua jo tehdyn tilauksen 🤯. Ei kauheen iso summa, mut olis se ihan roskasta ärsyttänyt maksaa... 

Vierailija
15/16 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppaan edellisiä -kamala meteli! Itse en saanut kiharat kiharaa aikaiseksi. Hiustenkuivaus onnistuu ei mikään muu. 

Vierailija
16/16 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku onnistunut palauttaa laitetta? 

Pitää niin iso meteliä, etten halua pilata oma kuulo tällä. Harmi etten lukenut keskustelu ennen kun astuin miinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän