Liian vähän seksikumppaneita!
Oon 26v naispuolinen opiskelija ja hirveän kokematon muihin ikäisiini naisiin nähden..
Kun lähden viihteelle niin se tarkoittaa sitä että vaihdetaan kaverin kanssa kuulumisia, eikä siinä olla miesten perässä oltu. Joskus harvoin joku komeakin mies on koittanut pokailla, mutta totta puhuen mieleenkään ei ole tullut suostua, omituinen ajatus että tuosta vain lähteä vieraan matkaan.
Olen luontaisesti tosi siveä ja estoinen tyyppi. Mutta en haluaisi olla tällainen! haluaisin olla edes vähän "lutkamainen" niinkuin tänä päivänä kuuluu olla.
Millähän löytäisin villimmän puolen itsestäni..? olenkohan täällä ainoa nainen jolla ei oo eikä ollut mitään sutinaa ja ahdistunut siitä..
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 02:39"]
oikeesti miehenä arvostan sen kokemattoman naisen puhtautta.
jos naisen luonne on "lutkamainen" hän saa mennä niiden muiden mukaan, mutta ei minun joskus tahallani juttelen jonkun ns, lutkanmaisen naisen kanssa ja jos pienikin ehdottelu tulee niin torppaan ja annan pakit. on aina niin hienoa huomata miten pienestä nainen suuttuu..
käyt kyllä ihme paikoissa jos sanojesin mukaan miehet juoksee antamassa kullia joka paikassa :D
[/quote]
ei seksi tee likaiseksi. jos tekee esim spermaiseksi, voi käydä suihkussa :)
No kun periaatteessa haluais mutta ei uskalla / kehtaa, eikä seurueessa kukaan muukaan harrasta sellaista.. tosin aniharvoin kukaan edes ehdottelee, useimmiten saa olla ihan rauhassa vaan :D
miehet, älkää tarjotko sitä kyrpäänne jos ette halua että naiset panee. mä panen aina jos mies ehdottaa. miehen vika, mitäs tarjos. pakko ottaa kun tyrkytetään.
Tästä tulee mieleen seurusteluni ensimmäisen vaimoni kanssa. Olin (ja olen kai vieläkin) aika ujo ja estynyt. Niinpä tuossa seurustelussa meni melkein vuosi ennenkuin rohkaistuin ostamaan ärrältä kondomit (sekin oli aikamoinen ponnistus vaikka olin jo lähes kolmekymppinen) ja sitten ehdottelemaan tosi seksiä tyttöystävälle. Siinäkin meni sitten useampi ilta ennenkuin tuo sisäänvienti lopulta onnistui. Sitten vielä meni lukuisia viikkoja, ehkä kuukausia ennenkuin seksi oikeasti alkoi sujua. Tai miten sen nyt ottaa: erotessamme vaimo totesi, ettei hän ollut koskaan saanut orgasmia kanssani. Se oli surullista mutta ehkäpä hän olisi voinut asiasta vihjaista hieman aiemmin?
etsi netistä panoseuraa :) niin mä tein!
Täs yks tyttö myös jolle ei koskaan tapahdu mtn jännää :P tuntuis jotekin epätoivoselta alkaa näkeen vaivaa,kun esim.kavereille tipahtelee tilaisuuksia ihan taivaalta:P
Entä jos vaan alkaisit seurustella yhden kanssa ja hankkisit kokemusta sitä kautta? Minusta määrä ei ole tärkeä, vaan se että opit nauttimaan seksuaalisuudestasi. Parhaiten sen oppii yhden kanssa paljon harjottelemalla, eikä usean yhdenyönsuhteen kautta.
Pukeudu astetta seksikkäämmin kuin yleensä, juo pari drinkkiä enemmän kuin normaalisti, tanssi vapautuneesti, flirttaile miehille takaisin, vitsaile viettelevästi, suutele tuntematonta tai vaikka useampaakin ja anna lopulta jonkun miehen taluttaa sinut narikkaan. Ja älä välitä porukan mielipiteistä.
t. alan asiantuntija
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:18"]
KYRPÄ ON IHANA ELIN! Aina nussin kun sitä on tarjolla. miesten oma vika, eivät houkuttelisi. vitun mieshuorat pörrää ympärillä ja tarjoo kyrpää niin pakkohan niitä on panna.
[/quote]
Oletko trolli? Sori nyt vaan mutta minä en usko, että oikeasti pitäisit seksistä.
Ensinnäkin julistat kyrvänrakkauttasi hieman liian kiihkeästi. Siitä saa vaikutelman, että seksiä tärkeämpää sinulle on, että sinua pidetään viriilinä, seksuaalisena naisena. Haluat esittää jotain muille ihmisille.
Toisekseen sinun kirjoituksista saa vaikutelman, että olet huomionkipeä. Tuollaisilla jutuilla saa huomiota. Ehkä paheksuntaa, ehkä miesten kiitollisuutta. ehkä koet itsesi voittajaksi kun olet saanut jonkun sänkyyn kanssasi. Se on sinulle valtapeliä.
Onko sinulla epävakaa persoonallisuushäiriö? Oletko onnellinen?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 02:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:24"]
Kyllä näin miesnäkökulmasta nainen on sitä arvokkaampi mitä vähemmän seksihistoriaa hänellä on. Tämä on tietysti feministisen tulkinnan vastaista, mutta luonnonlaki ei kuuntele ideologioita.
[/quote]
Allekirjoitan sataprosenttisesti. Ja olen lempannut naisia liian aktiivisen seksihistorian takana.
Minkäs teet, runsaasti panoja naisella herättää minussa lähinnä kuvotuksen tunteen. Sellaisen ihmisen kanssa en pystyisi kuitenkaan koskaan seurustelemaan vakavasti saati perustamaan perhettä, joten on vain rehellistä sanoa tämä suoraan.
T. Mies.
[/quote]
Hyvä Mies,
mistä sä tiedät sun naisystävien entiset panot niin tarkasti? Käytkö todella kuulustelemaan tyttöystäviäsi, tiukkaamaan menneisyyden kumppanien / seksikertojen määrää? Mikä tarve sulla on kontrolloida _menneisyyttä_? Etkö usko, että pystyisit arvioimaan ilman tiukkaa metriikkaa ja lukuja sitä, haluatko olla jonkun kanssa?
Ja loppuun on pakko kysyä: Kuinka vanha olet ja montako eri seksikumppania sulla itselläsi on?
Tuo ei ole mikään ongelma! Päinvastoin, sitten kun joku mies sinusta kiinnostuu, on hän kokemattomuudestasi vain ja ainoastaan innoissaan. Sinua tullaan pitämään kuin kukkaa kämmenellä, koska pystyt tarjoamaan tulevalle miehellesi jotain, mihin äärimmäisen harva nykynainen enää kykenee.
Nimittäin koskemattomuuden ja puhtauden tunteen. Sitä ei mikään voita tässä maailmassa, päinvastoin, tuo on kaunein ja hienoin lahja mitä nainen voi miehelleen antaa.
Aivan aidosti, sinusta tapellaan vielä.
T. Mies.
Onkohan provot huonontuneet vai onko ihmiset oikeasti noin tajuttoman imbesillejä kuten ap?
Mikä tässä siis on liian vähän? Mä olen samanikäinen ja mulla on ollu 1 mies viimeset 8 vuotta. Ei tunnu yhtään liian vähältä.
Kyllä näin miesnäkökulmasta nainen on sitä arvokkaampi mitä vähemmän seksihistoriaa hänellä on. Tämä on tietysti feministisen tulkinnan vastaista, mutta luonnonlaki ei kuuntele ideologioita.
Minusta on hieman ristiriitaista, että mielestäsi nykyisin kuuluisi olla "lutkamainen" mutta sitten kuitenkaan omassa ystäväpiirissäsi ei ole sellaisia naisia. Mistä siis olet saanut tuollaisen käsityksen? Lehdistä, netistä?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:33"]
Minusta on hieman ristiriitaista, että mielestäsi nykyisin kuuluisi olla "lutkamainen" mutta sitten kuitenkaan omassa ystäväpiirissäsi ei ole sellaisia naisia. Mistä siis olet saanut tuollaisen käsityksen? Lehdistä, netistä?
[/quote]
No ap on se sama lassukka, joka postaa koko ajan näitä nykyajan naiset kuvottaa-haluan neitsyen -vuodatuksia. Tänään on taas se päivä hänellä.
[/quote]
Olisi hienoa, jos asia olisi näin. Mutta ei niitä siveitä ja kilttejä tyttöjä kukaan mies huomaa eikä miestä liikuta enää naisen seksihistoria, jos naisella on riittävän isot rinnat tms. Lisäksi miehet panevat menemään samalla tavalla, turha kenellekään on itseään säästää. Siitä osataan valittaa, jos ei osaa sängyssä kaikkia temppuja ja suostu aivan kaikkeen mahdolliseen.
Lienee yksilöllistä, mutta ainakin mun mies sanoi pitävänsä sitä plussana,etten ollut ollut yhdynnässä kenenkään kanssa häntä ennen, tosin muuten olin kyllä parin kanssa ehtinyt puuhastella. Ja olin 22. Itselläni neitsyys ei johtunut muutenestoisuudesta, vaan hysteerisestä raskauden pelosta.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:46"]
[/quote]
Siitä osataan valittaa, jos ei osaa sängyssä kaikkia temppuja ja suostu aivan kaikkeen mahdolliseen.
[/quote]
Juuri näin. Mistähän sen tunnistaisi millainen mies arvostaa vähemmän kokenutta ja millainen mies on tuo kaiken vaatija.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 03:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:18"]
KYRPÄ ON IHANA ELIN! Aina nussin kun sitä on tarjolla. miesten oma vika, eivät houkuttelisi. vitun mieshuorat pörrää ympärillä ja tarjoo kyrpää niin pakkohan niitä on panna.
[/quote]
Lutka
[/quote]
hahahahhahaha :D :D
joo niin varmaan :D
en kyllä ole. mieshuorat oikein tyrkyttää sitä kyrpäänsä. mä vaan tartun tilaisuuteen :D joten kumpi olikaan se suurempi lutka? no mies tietenkin. koko ajan ovat vonkaamassa ja tarjoamassa patukkaa, voi että. en kyllä jätä panematta koskaan. pakko nauttia niin paljonn kuin pystyy. mitäs lutkailevat, huorakyrvät :D
[/quote]
Häpäiset vain itsesi ja sukusi etkä edes itse ymmärrä sitä.
Jos olisit kunnollinen nainen pyllistäisit vain yhdelle miehelle.
[/quote]
hahahahah :D joo niin varmaan. edes mun mies ei välitä siitä että mulla on ollut paljon muita. mutta mun miehellä onkin itsetunto. hanki säkin :)
[/quote]
Vastauksestasi oikein tihkuu halveksunta sekä itseäsi että miestäsi kohtaan. Miksi häpäiset itsesi?
[/quote]
ei normaali seksi ketään häpäise. oletko muuten ajatellut seksuaaliterapiaa kun sulla on niin vaikea suhtautuminen naisen seksuaalisuuteen? kysyn tätä ihan tosissani.