Jammu, Suomen julmin namusetä
Katsoin juuri Katsomosta dokumentin Siltavuoresta, kyllä tuli suru noiden lasten puolesta.
Yksi asia mikä ihmetytti. Jammu tuomittiin maksamaan lasten äidille korvausta mutta korkein oikeus kumosi sen, sellaiselle ei ollut tarvetta. Siis mitä ihmettä? Kyllä on korkeimmassa oikeudessa ollut aikamoista porukkaa töissä.
Kannattaa katsoa kyseinen dokumentti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rikospaikka-sai-kirjeen-jossa-suome…
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki siitä että Suomessakin pystytään kyllä murhaajat pitämään loppuikä telkien takana vaikka toisin tykätään väittää.
Niin pystytään, pitää vain löytyä tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki siitä että Suomessakin pystytään kyllä murhaajat pitämään loppuikä telkien takana vaikka toisin tykätään väittää.
Breivikistäkin jotkut sanovat että täällä se olisi jo vapaalla. No ei varmasti olisi.
Ite oon lapsena joutunut namusedän uhriksi, mut pääsin onneksi karkuun 🙄 onkohan näitä vielä liikkeellä?
Korkein oikeus ja hovi olleet jo vuosia pedareiden ja muiden seksuaalirikollisten puolella.
Vierailija kirjoitti:
Jammu on mun idoli.
Tykkään myös lapsista ja en voi ymmärtää teitä lapsivihaajia.
M52
T: persu
Rukoilkaa sielujen ja perheiden puolesta. Liian aikaisin päättyi elämät.
Vierailija kirjoitti:
No ei noita Jammun lisäksi kovin montaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon lapsena joutunut namusedän uhriksi, mut pääsin onneksi karkuun 🙄 onkohan näitä vielä liikkeellä?
Ryybman on kai vähän tuollaiseen touhuun kallellaan. Persu on siis kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryybman on kai vähän tuollaiseen touhuun kallellaan. Persu on siis kyseessä
Olisin itse kommentoinut samoin, mutta en ole tämän palstan valvojan suosikki 😁 Katsotaan, julkaistaanko tämä..
”Jammulla on varmaan päässäkin vikaa sen ääniki on sama nu ss i ss sikaa”
täysin samaa mieltä… Harmi että eli vanhaksi.
Silloin Suomessa ei ollut nykyisenkaltaista kärsimyskorvauslakia, siksi Korkeimman oikeuden oli pakko kumota äitien korvaukset.
Puppa tulee perässä hyvänä kakkosena!
Sinä joka syytät kaikkia romaneita rikollisiksi niin oletko itse vastuussa Jammun rikoksista koska olette kummatkin valkoisia suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka syytät kaikkia romaneita rikollisiksi niin oletko itse vastuussa Jammun rikoksista koska olette kummatkin valkoisia suomalaisia?
Jammuhan oli siis valkoinen lihaa syövä cis-mies. Samalla tavalla vastaat hänen teoistaan sinä suomalainen mies kuin syyttämäsi syyttömästi ihmiset muiden rikoksista.
Ei tuntunut kivalta, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jammuhan oli siis valkoinen lihaa syövä cis-mies. Samalla tavalla vastaat hänen teoistaan sinä suomalainen mies kuin syyttämäsi syyttömästi ihmiset muiden rikoksista.
Niin, siinä on eroa pilaako 99% sen 1%:n maineen, vai pilaako 1% sen 99%:n maineen.
Varvari pani,
karvari pani,
Jammu se pani,
kaikki ne pani
mun armastain!
Vierailija kirjoitti:
Puppa tulee perässä hyvänä kakkosena!
Ja kolmantena maaliin saapuu pieni mutta sisukas Harrin kulli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinä on eroa pilaako 99% sen 1%:n maineen, vai pilaako 1% sen 99%:n maineen.
Tämä