Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan pähkinöitä

Vierailija
06.10.2013 |

Ostin tuossa erilaisia pähkinöitä, kun kuulin että ne olisi super terveellisiä ja niitä pitäisi syödä. Mutta mitä tehdä kun ne ei vaan maistu. Olen nyt kuukauden yrittänyt saada pähkinöitä ruokavaliooni, mutta ei onnistu. Karvat nousee pystyyn pelkästään kun kuulenkin sanan pähkinä. Hyi yök. Taidan nakata pähkinät mäkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, musta pähkinät on tosi hyviä. Lapsenakin söin pähkinä-rusinasekoituksesta pelkät pähkinät.

Vierailija
2/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö niitä vaikka taateleiden kanssa, tai ihan rusinoiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:48"]

Syö niitä vaikka taateleiden kanssa, tai ihan rusinoiden.

[/quote]

Olen yrittänyt: lopputulos on, että taatelit ja rusinat häviää mutta ne pähkinät jää.

Vierailija
4/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahda ja syö salaatissa.

Vierailija
5/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niitä vihaa, mutta en kyllä niistä pidäkään. Sen takia en niitä osta, vaikka joka paikassa niitä suositellaan. Mutta mä inhoan monta muutakin asiaa kuin pähkinöitä eli mm. kaikkia kasviksia, hedelmiä, marjoja, raejuustoa, graavia kalaa, jne loputtomiin....

Vierailija
6/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:50"]

Paahda ja syö salaatissa.

[/quote]

Sama homma salaatti menee, mutta pähkinät jää lautaselle. Toivoton yritys minä ja pähkinät! Ei vaan mene alas.

Vierailija
7/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kenenkään ole toki pakko syödä, kuten ei mitään muutakaan yksittäistä sinänsä terveellistä ruokaa. Samat ravinteet voi kyllä saada muistakin lähteistä. 

Vierailija
8/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan pähkinöitä ja söisin niitä vaikka kuinka paljon, ellei niissä olisi niin hirveästi energiaa. Mutta niihän se on, että jokainen on näissä asioissa erilainen, eli vaikka minä rakastan pähkinöitä mutta sinä et, niin sinä ehkä rakastat jotain sellaista ruokaa jota minä inhoan.

Vierailija
9/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaat, et syö. Niin yksinkertaista. :) Jos oot todennu että ei mee alas ni ei sit mee!

Vierailija
10/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pähkinäsuklaata.

Vierailija
11/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän päälle maapähkinävoita tai vaihtoehtoisesti kokeile siemeniä esim. tahinia (seesamsiemenistä). Noissa pähkinöissähän on paljon eroa: itse sekoitan mielelläni rusinoitten kanssa pekaanipähkinöitä tai manteleita. Kummatkin maistuu mukavan rasvasilta.

Vierailija
12/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinät eivät oikein kuulu suomalaisen ruokavalioon, näinhän se on. Moni sietää niitä pikkuisina annoksina silloin tällöin, mutta muuten meneekin sitten vatsat sekaisin kun eivät meinaa sulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme