Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?
Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.
Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.
Kommentit (355)
Tuo instahuora naisena ajatus on jotenkin outo. Tosiasiassahan kyseessä on rakennettu hahmo, joka käyttää aikaa muikisteluun, itsensä ehostukseen, kuvaamiseen ja kuvien muokkaukseen. Kukaan niistä ei näytä livenä siltä kuin kuvissa, ovat usein jopa tavanomaista vaatimattomampia ja kompensoivat. Kuvaan kuuluu myös runkkareiden läähpuuhsexipillupersewau-kommentointi. Ihminen, joka harrastaa moista saamatta siitä edes rahallista korvausta (okei, jotkut tienaavat, mutta suurin osa ei) on jokseenkin outo.
Vierailija kirjoitti:
Koodarin pitäisi valehdella, että on istunut linnassa, myynyt huumeita, ryöstänyt kaupan tai joku muu vale.
Sitten kertoo kuinka hän on tehnyt parannuksen ja itse opiskeli koodariksi...
Tällainen juttu varmaan uppoaisi...
Tämä oli tietysti vitsi
Vttuako täällä vielä iniset
Sinun totuutesi on se että naiset juoksee lompakon ja statuksen perässä ja tykkää rikollisista miehistä. Jos sinulla kerta on pakkomielle naisen saamisesta ja sitä ei sinun totuutesi mukaan muut saa kuin rikkaat, menestyneet rikolliset, niin sitten tiedät mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde usein perustuu muuhunkin kuin vain lihaksikkuuteen, ammattiin tai pituuteen. Pitää olla myös sopiva luonne ja keskinäistä kemiaa.
Justhan ap kirjoitti että luonne kunnos!
Lopeta jo. Sinä olet ap ja ap puhuu itsestään, ja kaikki jotka on ketjun lukeneet osaa kertoa, että luonne EI OLE KUNNOSSA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä keskustelut ole jo niin nähty. Autistiset miehet tehtailee näitä että voivat papukaijan lailla toistella samoja teesejään ja fantasioitaan ilman mitään aikomustakaan keskustella. Olisko aika paradigman muutokselle? Myönnytään vain kaikkeen. Kyllä, 180 cm mies on liian lyhyt. Kyllä, koodarilla ei ole tarpeeksi statusta että yksikään nainen voisi hänestä kiinnostua. Olisi kiinnostava nähdä mitä sitten tapahtuisi.
Oho, rehellinen nainen! Lähdetkö kanssani teelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäinen ei ole koskaan seurustellut, niin satavarmasti on kyse ongelmista henkisellä puolella ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos kerran ulkonäkö on ok. Ja jos ei itsellä ole minkäänlaista käsitystä mistä syystä naiset vieroksuvat, niin sitä pahempi. Puuttuu ehkä kyky tulkita muita jonkun diagnoosin takia. Tällaisten teorioiden jankkaaminen voi olla yksi osoitus siitä, miten juuttuu asioihin muussakin kanssakäymisessä.
Olen itse samassa tilanteessa ja se johtuu ainoastaan siitä, että töissä, harrastuksissa ja urheiluseuroissa tapaan korkeintaan yhden sinkkunaisen vuodessa. Tein tänne aikaisemmin keskustelun, jossa kysyin mistä naisia löytää, mutta kukaan ei siihen osannut tai halunnut vastata.
Hyvä muistutus. Aina kyse ei ole nepsy- tai mielenterveysongelmista vaan ihan vain siitä, ettei kirjaimellisesti löydä ketään, vaikka aktiivisesti kumppania olisikin etsinyt. Toiset taas eivät edes halua etsiä varsinaisesti ketään mutta eivät silti pistäisi hanttiin, jos sopiva ihminen kohdalle sattuisi. Tällaisilla ihmisillä ei tosin ole tapana jankata ja ulista jossain vauvapalstalla, vaan he keskittyvät omaan elämäänsä ja mahdollisesti siihen, miten voisivat itse parantaa pariutumismahdollisuuksiaan.
En nyt kutsuisi aktiiviseksi etsimiseksi vaikka sitä edellisen kirjoittajan tilannetta jossa omassa elämässä tulee yksi sinkku vastaan vuodessa ja henkilö ei silti tee mitään tämän asian muuttamiseksi. Käymällä kerran baarissa näkee sinkkuja jo enemmän kun kymmenen vuoden aikana muuten tuolla tahdilla.
Surkea koodari, jos ei ole jo miljardööri tai ainakin monimiljoonikko.
Vierailija kirjoitti:
Tuo instahuora naisena ajatus on jotenkin outo. Tosiasiassahan kyseessä on rakennettu hahmo, joka käyttää aikaa muikisteluun, itsensä ehostukseen, kuvaamiseen ja kuvien muokkaukseen. Kukaan niistä ei näytä livenä siltä kuin kuvissa, ovat usein jopa tavanomaista vaatimattomampia ja kompensoivat. Kuvaan kuuluu myös runkkareiden läähpuuhsexipillupersewau-kommentointi. Ihminen, joka harrastaa moista saamatta siitä edes rahallista korvausta (okei, jotkut tienaavat, mutta suurin osa ei) on jokseenkin outo.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodarin pitäisi valehdella, että on istunut linnassa, myynyt huumeita, ryöstänyt kaupan tai joku muu vale.
Tämä oli tietysti vitsi
Sinun totuutesi on se että naiset juoksee lompakon ja statuksen perässä ja tykkää rikollisista miehistä. Jos sinulla kerta on pakkomielle naisen saamisesta ja sitä ei sinun totuutesi mukaan muut saa kuin rikkaat, menestyneet rikolliset, niin sitten tiedät mitä tehdä.
Pitää olla myös pitkä, tumma ja komea. Jos kaltaiseni vaalea ja lyhyt alkaisi rikolliseksi, se olisi etovaa ja merkki syrjäytymisestä. Jos taas menestynyn laillisesti ( mitä itseasiassa teenkin ) se on kompensaatiota ja jollain tapaa väärin sekin.
:olen kuitenkin eri vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde usein perustuu muuhunkin kuin vain lihaksikkuuteen, ammattiin tai pituuteen. Pitää olla myös sopiva luonne ja keskinäistä kemiaa.
Sinä olet se ap:n "kaveri". Jos sinä olet ap:n kaveri, niin se kyllä kertoo ihan riittävästi ap:n luonteesta. En ihmettele, miksi on yksin- ja tulee olemaan hamaan tappiin asti. Suosittelen hankkimaan vaimon joka puhuu eri kieltä ja jotain tosi outoa, eikä mitään muuta, niin saa (t) huijattu a naisen naimisiin, ennenkuin huomaa minkälainen olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tietysti vitsi
Pitää olla myös pitkä, tumma ja komea. Jos kaltaiseni vaalea ja lyhyt alkaisi rikolliseksi, se olisi etovaa ja merkki syrjäytymisestä. Jos taas menestynyn laillisesti ( mitä itseasiassa teenkin ) se on kompensaatiota ja jollain tapaa väärin sekin.
Ja kuitenkin sinäkin olet tähän maailmaan syntynyt vaikka et ole tumma ja pitkä ja komea? Jännä juttu. Vai onko isäsi ollut pitkä tumma ja komea ja geenit olet perinyt vain äitisi puolelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tietysti vitsi
Värjää tykkäsi tummaksi, käy plastiikkakirurgilla ja hanki piilokorot-sillähän tuosta pääset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla niin ettei kukaan kelvannut sille sun kaverilles, kun ei niitä instabeibejä ollut jonossa asti;)
Kyllähän tolle pitäisi instababekin löytyä kun on samaa tasoa.
Ap
Todennäköisesti ei ole samaa tasoa sitten.
Jotkut miehet on tosi huonoja arvioimaan toisten miesten ulkonäköä, eivätkä tunnista komeaa miestä vaikka tämä olisi suoraan heidän nenänsä edessä.
Taso=se minkä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tietysti vitsi
Eli naisille ei kelpaa kuin pitkä, tumma ja komea rikollinen?
Eli edelleen viittaat tähän julkisuuden mieheen? Kenen kanssa hän seurustelee? Julkkis Kaunottaren, misshrlsinkien
Voin kertoa, että suurin osa naisista ei haaveile suhteesta ko miehen kanssa, vain nämä mainitsemani naiset.
Tästä voimme päätellä, että sinä lasket "naisiin" , jotka sinulle kelpaavat vain misshelsiki-julkkiskaunottaret
Edelleen- mene niille vonkumaan ja vonkumaan tästä asiasta. Suurin osa naisista , Me tavalliset naiset emme haaveile emmekä halua olla ko miehen tai kaltaistensa kanssa.
Me emme kuulu mielestäsi edes "naisiin", emme ole kohderyhmääsi. Lopeta meille valittaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäinen ei ole koskaan seurustellut, niin satavarmasti on kyse ongelmista henkisellä puolella ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos kerran ulkonäkö on ok. Ja jos ei itsellä ole minkäänlaista käsitystä mistä syystä naiset vieroksuvat, niin sitä pahempi. Puuttuu ehkä kyky tulkita muita jonkun diagnoosin takia. Tällaisten teorioiden jankkaaminen voi olla yksi osoitus siitä, miten juuttuu asioihin muussakin kanssakäymisessä.
Olen itse samassa tilanteessa ja se johtuu ainoastaan siitä, että töissä, harrastuksissa ja urheiluseuroissa tapaan korkeintaan yhden sinkkunaisen vuodessa. Tein tänne aikaisemmin keskustelun, jossa kysyin mistä naisia löytää, mutta kukaan ei siihen osannut tai halunnut vastata.
Tuo on varsin yleinen kysymys jota yleensä lähestytään väärästä kulmasta. Kyse ei ole siitä mistä naisia löytää vaan sosiaalisten verkostojen rakentamisesta sellaisiksi että niissä on mahdollisimman monenlaisia ihmisiä. Jos harrastuksesi ja työsi ovat hyvin miesvaltaisi niin sitten sinun pitää vaihtaa ainakin jompi kumpi sellaiseen että piirit laajenevat. Ne kumppanit löydetään edelleen tinderinkin aikaan hyvn pitkälle samoista kaveri- ja tuttavapiireistä. Jos niissä on hyvin vähän potentiaalisia ihmisiä niin asialle pitää tehdä jotain.
Siihenhän tässä kyseltiin apuja.
Sanottakoon vielä, että en itse kaipaa isoja sosiaalisia piirejä, mutta puolison löytämiseksi se näyttää olevan välttämätöntä, joten kai ne on pakko hankkia ennen kuin niistä voi päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
INTJ-persoona? Meitä ilmeisesti pidetään vähän kummajaisina.
M31
Erittäin hyvä havainto. INTP/INTJ-persoonallisuus tuntuu olevan yleinen kanssakoodareissa ja monilla muillakin insinööreillä.
Itse löysin mitä parhaimman parisuhteen ja ystäväpiirin, kun aloin hyväksymään oman nörtteyteni ja lakkasin etsimästä seuraa pinnallisista ihmistä.
N31/INTP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tietysti vitsi
Ja kuitenkin sinäkin olet tähän maailmaan syntynyt vaikka et ole tumma ja pitkä ja komea? Jännä juttu. Vai onko isäsi ollut pitkä tumma ja komea ja geenit olet perinyt vain äitisi puolelta
Vanhempani pariutuvat hyvin erilaisessa maailmassa. Kuin nyt. Äitini puolelta olen kyllä perinyt vaaleuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tietysti vitsi
Värjää tykkäsi tummaksi, käy plastiikkakirurgilla ja hanki piilokorot-sillähän tuosta pääset
Ei piilokoroissa nyt kokoaikaa voi olla.. hiusten värjääminen on ainoa minkä voi järkevästi toteuttaa. Plastikakirurgille tuskin voi sanoa vain, että tee minusta komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla niin ettei kukaan kelvannut sille sun kaverilles, kun ei niitä instabeibejä ollut jonossa asti;)
Kyllähän tolle pitäisi instababekin löytyä kun on samaa tasoa.
Ap
Todennäköisesti ei ole samaa tasoa sitten.
Jotkut miehet on tosi huonoja arvioimaan toisten miesten ulkonäköä, eivätkä tunnista komeaa miestä vaikka tämä olisi suoraan heidän nenänsä edessä.Taso=se minkä saat.
Tämä!
SE TEIDÄN TASOTEORIANNE TOIMII MYÖS TOISINPÄIN ELI PÄTEE MYÖS TEIHIN MiEHIIN. YSTÄVÄSI ELI SINÄ AP TAVOITTELET AIVAN LIIAN KORKEATASOISIA NAISIA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tietysti vitsi
Vanhempani pariutuvat hyvin erilaisessa maailmassa. Kuin nyt. Äitini puolelta olen kyllä perinyt vaaleuden.
Eli naisen saa vain, jos on pitkä, tumma, komea rikollinen. Sinä olet vaalea. Eikö se siis tarkoita, että peli on sinun osaltasi menetetty? Miksi tätä keskustelua siis käydään kerrasta toiseen?