Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?
Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.
Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodarin pitäisi valehdella, että on istunut linnassa, myynyt huumeita, ryöstänyt kaupan tai joku muu vale.
Sitten kertoo kuinka hän on tehnyt parannuksen ja itse opiskeli koodariksi...
Tällainen juttu varmaan uppoaisi...
Tämä oli tietysti vitsi
Vttuako täällä vielä iniset
Sinun totuutesi on se että naiset juoksee lompakon ja statuksen perässä ja tykkää rikollisista miehistä. Jos sinulla kerta on pakkomielle naisen saamisesta ja sitä ei sinun totuutesi mukaan muut saa kuin rikkaat, menestyneet rikolliset, niin sitten tiedät mitä tehdä.
Pitää olla myös pitkä, tumma ja komea. Jos kaltaiseni vaalea ja lyhyt alkaisi rikolliseksi, se olisi etovaa ja merkki syrjäytymisestä. Jos taas menestynyn laillisesti ( mitä itseasiassa teenkin ) se on kompensaatiota ja jollain tapaa väärin sekin.
:olen kuitenkin eri vastaaja
Värjää tykkäsi tummaksi, käy plastiikkakirurgilla ja hanki piilokorot-sillähän tuosta pääset
Ei piilokoroissa nyt kokoaikaa voi olla.. hiusten värjääminen on ainoa minkä voi järkevästi toteuttaa. Plastikakirurgille tuskin voi sanoa vain, että tee minusta komea.
Sitten sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä kohtaloon. Kyynel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodarin pitäisi valehdella, että on istunut linnassa, myynyt huumeita, ryöstänyt kaupan tai joku muu vale.
Tämä oli tietysti vitsi
Sinun totuutesi on se että naiset juoksee lompakon ja statuksen perässä ja tykkää rikollisista miehistä. Jos sinulla kerta on pakkomielle naisen saamisesta ja sitä ei sinun totuutesi mukaan muut saa kuin rikkaat, menestyneet rikolliset, niin sitten tiedät mitä tehdä.
Pitää olla myös pitkä, tumma ja komea. Jos kaltaiseni vaalea ja lyhyt alkaisi rikolliseksi, se olisi etovaa ja merkki syrjäytymisestä. Jos taas menestynyn laillisesti ( mitä itseasiassa teenkin ) se on kompensaatiota ja jollain tapaa väärin sekin.
Ja kuitenkin sinäkin olet tähän maailmaan syntynyt vaikka et ole tumma ja pitkä ja komea? Jännä juttu. Vai onko isäsi ollut pitkä tumma ja komea ja geenit olet perinyt vain äitisi puolelta
Vanhempani pariutuvat hyvin erilaisessa maailmassa. Kuin nyt. Äitini puolelta olen kyllä perinyt vaaleuden.
Eli naisen saa vain, jos on pitkä, tumma, komea rikollinen. Sinä olet vaalea. Eikö se siis tarkoita, että peli on sinun osaltasi menetetty? Miksi tätä keskustelua siis käydään kerrasta toiseen?
Tarkoittaa tietysti. Sehän on pointtikin hyvä älypää! Miksi ei käydä? Sinäkin tässä ruokit osaltasi tulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tietysti vitsi
Värjää tykkäsi tummaksi, käy plastiikkakirurgilla ja hanki piilokorot-sillähän tuosta pääset
Ei piilokoroissa nyt kokoaikaa voi olla.. hiusten värjääminen on ainoa minkä voi järkevästi toteuttaa. Plastikakirurgille tuskin voi sanoa vain, että tee minusta komea.
Sitten sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä kohtaloon. Kyynel
Käytännössä juuri näin.
Ihme jankkausketju : D.. ja ihme olis sekin, jos nää papukaijat olis suosittuja parisuhteisiin..
Luultavasti tyyppi esim jännittää niin paljon naisseurassa, että vaikuttaa siksi oudolle. Tai on liian tyrkky tai sitten liian kylmä eikä vaikuta kiinnostuneelle. Vaikea sanoa. Minun tuttavapiirin miehet on löytänyt kyllä parisuhteen, ihan kaiken näköiset ja kokoiset ja ihan tavisammateissa olevat, ei se ole siitä kiinni. Yksi, reilusti keskivertoa pidempi mies, on ollut pitkään sinkku, mutta sitä en yhtään ihmettele, koska hän on pitemmän päälle kaverinakin rasittavaa seuraa hössötyksineen.
Olisiko lihaksikkuuden, komeuden, pituuden ja koodariuden lisäksi vastenmielininen mulkku tai muutoin ääliö? Kolmella ensimmäisellä ei silloin ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäinen ei ole koskaan seurustellut, niin satavarmasti on kyse ongelmista henkisellä puolella ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos kerran ulkonäkö on ok. Ja jos ei itsellä ole minkäänlaista käsitystä mistä syystä naiset vieroksuvat, niin sitä pahempi. Puuttuu ehkä kyky tulkita muita jonkun diagnoosin takia. Tällaisten teorioiden jankkaaminen voi olla yksi osoitus siitä, miten juuttuu asioihin muussakin kanssakäymisessä.
Olen itse samassa tilanteessa ja se johtuu ainoastaan siitä, että töissä, harrastuksissa ja urheiluseuroissa tapaan korkeintaan yhden sinkkunaisen vuodessa. Tein tänne aikaisemmin keskustelun, jossa kysyin mistä naisia löytää, mutta kukaan ei siihen osannut tai halunnut vastata.
Naisvaltaisilta työpaikoilta ja harrastuksista. Monet naiset harrastaa juttuja, joita voi tehdä kotona yksin eli lukemista, käsitöitä, sisustusta, leipomista ja ruuanlaittoa . Sekä tietenkin tvn katsomista. Käydään lenkillä ja ehkä jossain naisille suunnatussa ryhmäliikunnassa. Tunnen paljon ok tnaisia, jotka eivät ikinä tee yhtään mitään missä tapaisi parisuhdetta hakevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on että nykyään vain ja ainoastaan juristit, lääkärit ja pankkiirit pariutuvat ja nämäkin vain jos heillä on laatikkosilmät ja metsästäjän leuka.
Ajatella, että yksikään miehistäni ei ole ollut mikään noista.
Jos olisin sinkku, huolisin heti 182cm lihaksikkaan koodarin, jos hänen luonteensa ja arvomaailmansa kohtaisivat omani, ja hän huolisi minut, kolmekymppisen, pienikokoisen, keskitasoisesti koulutetun tavallisen näköisen naisen.
Mutta en ole sinkku, minä olen naimisissa lyhyen ja ei niin lihaksikkaan virkamiehen kanssa. Enkä tiedä missä tapaisin koodarimiehen, varmaan tinderissä tms, koska en jaksaisi ravata missään baareissa etsimässä miestä.
Leila Koo kirjoitti:
Etsii naisseuraa vääristä paikoista?
Koodaripoikien håmålaneista.
Koodarit ovat usein aspergereja, eivät välttämättä edes älykkäitä. Koodaaminen on ulkoa opeteltavissa olevaa kaavamaista näpertämistä. Olen koodannut, oli tylsää kuin stna.
Ja tuo "lihaksikkuus" viittaa yksinäiseen minäkeskeiseen nujuamiseen salilla. Poika tykkää itsestään ja toisista pojista, mitä sinä häntä naisille paritat?
Ja meillähän jo on jokaisella 10 lentäjämiljonääriä jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla niin ettei kukaan kelvannut sille sun kaverilles, kun ei niitä instabeibejä ollut jonossa asti;)
Kyllähän tolle pitäisi instababekin löytyä kun on samaa tasoa.
Ap
Todennäköisesti ei ole samaa tasoa sitten.
Jotkut miehet on tosi huonoja arvioimaan toisten miesten ulkonäköä, eivätkä tunnista komeaa miestä vaikka tämä olisi suoraan heidän nenänsä edessä.Taso=se minkä saat.
Tämä!
SE TEIDÄN TASOTEORIANNE TOIMII MYÖS TOISINPÄIN ELI PÄTEE MYÖS TEIHIN MiEHIIN. YSTÄVÄSI ELI SINÄ AP TAVOITTELET AIVAN LIIAN KORKEATASOISIA NAISIA!!!
Sitä oikeaa tasoa voi mietiskellä samalla kun vertailette ja makustelette toisten erektioita saunaillassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla niin ettei kukaan kelvannut sille sun kaverilles, kun ei niitä instabeibejä ollut jonossa asti;)
Sanot siis naisena tietäväsi paremmin kuin sen kaveri?
Ei sulla itseluottamuksesta ainakaan ole pulaa.
Toivottavasti kukaan mies ei alennu olemaan tuollaisen kanssa missään tekemisissä.
Voisiko tuossa alentumisessa olla se perusongelma. Ylimieli kun näkyy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäinen ei ole koskaan seurustellut, niin satavarmasti on kyse ongelmista henkisellä puolella ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos kerran ulkonäkö on ok. Ja jos ei itsellä ole minkäänlaista käsitystä mistä syystä naiset vieroksuvat, niin sitä pahempi. Puuttuu ehkä kyky tulkita muita jonkun diagnoosin takia. Tällaisten teorioiden jankkaaminen voi olla yksi osoitus siitä, miten juuttuu asioihin muussakin kanssakäymisessä.
Olen itse samassa tilanteessa ja se johtuu ainoastaan siitä, että töissä, harrastuksissa ja urheiluseuroissa tapaan korkeintaan yhden sinkkunaisen vuodessa. Tein tänne aikaisemmin keskustelun, jossa kysyin mistä naisia löytää, mutta kukaan ei siihen osannut tai halunnut vastata.
Joku toinen sulle jo hyvin vastasinkin ja jatkan siihen vielä, että ymmärrys sosiaalisista suhteista ja niiden rakentamisesta ei kaikille tule itsekseen, vaan pitää pohtia sitä tarkemmin ja tietoisemmin.
Naisia ei kovin helposti löydä niin, että menet etsimään sieltä harrastuksesta sellaisia, vaan tutustumalla ihmisiin ihan muuten vain kaikkialla missä liikut. Se on siis aikalailla tuhoontuomittua, että menet harrastuksiin etsimään sinkkunaisia, koska sieltä tulee hyvin helposti pakit sen johdosta, ettei nainen tunne sinua ja se vaikuttaa vähän oudolta, jos et sitten onnistu erityisen hyvin tekemään tuttavuutta.
Sen sijaan nainen, johon sinulla on jo valmiiksi kontakti ja olet tuttu muuta kautta naiselle tai naisen kaverille tekee lähestymisestä huomattavasti luontevampaa. Kaverin serkku tai koulukaverin pikkusisko voi olla tällainen henkilö, mihin saa luontevasti kontaktin toisin kuin tuntemattomaan, Toki joskus voi onnistua niinkin, että pyytää tuntematonta kahville ja kannattaa kokeilla usein, mutta todennäköisyys on pienempi kuin silloin, kun olette kontaktissa alun perin muuta kautta.
Jos et koskaan tapaa ketään, et liiku missään ja kavereitakaan ei oikein ole, niin todennäköisyys löytää kumppani on hyvin pieni. Lisäksi pitää yrittää aktiivisesti eikä jäädä voivottelemaan pakkeja, koska kaikki muutkin niitä saavat jatkuvasti. Sen sijaan naisettomiksi jäävät tekevät pakeista sen johtopäätöksen, että eivät kelpaa, tasoteoria on totta jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku, huolisin heti 182cm lihaksikkaan koodarin, jos hänen luonteensa ja arvomaailmansa kohtaisivat omani, ja hän huolisi minut, kolmekymppisen, pienikokoisen, keskitasoisesti koulutetun tavallisen näköisen naisen.
Mutta en ole sinkku, minä olen naimisissa lyhyen ja ei niin lihaksikkaan virkamiehen kanssa. Enkä tiedä missä tapaisin koodarimiehen, varmaan tinderissä tms, koska en jaksaisi ravata missään baareissa etsimässä miestä.
Olen sinkku ja huolisin heti aloituksessa kuvaillun miehen, jos tosiaan pystyisin itse kuvailemaan miestä samalla tavalla kuin aloituksessa on kuvailtu. Jos joku muu kertoo miehen olevan mukava tai komea, ei hän minun mielestäni välttämättä ole. Ihan mahdollista ettemme tulisi juttuun ollenkaan tai ettei mies olisi ulkoisesti ollenkaan tyyppiäni. Ja sekin on mahdollista (ja jopa hyvin todennäköistä), että minä en sille miehelle sitten kalpaisikaan. En usko että noilla spekseillä miehelle kelpaa ihan kuka tahansa. Jos nyt totta puhutaan niin en kyllä edes haluaisi miestä, jolle oikeasti kelpaa ihan kuka tahansa enkä olisi mitenkään spesiaali hänelle.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde usein perustuu muuhunkin kuin vain lihaksikkuuteen, ammattiin tai pituuteen. Pitää olla myös sopiva luonne ja keskinäistä kemiaa.
Justhan ap kirjoitti että luonne kunnos!
No ap voi seurustella itse ystävänsä kanssa kun hänen mielestään kaikki on kunnossa. Ylipäätään miesten käsitys kaveristaan on eri kuin naisten käsitys samasta ihmisestä. Nähdään ja arvostetaan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen sulle jo hyvin vastasinkin ja jatkan siihen vielä, että ymmärrys sosiaalisista suhteista ja niiden rakentamisesta ei kaikille tule itsekseen, vaan pitää pohtia sitä tarkemmin ja tietoisemmin.
Naisia ei kovin helposti löydä niin, että menet etsimään sieltä harrastuksesta sellaisia, vaan tutustumalla ihmisiin ihan muuten vain kaikkialla missä liikut. Se on siis aikalailla tuhoontuomittua, että menet harrastuksiin etsimään sinkkunaisia, koska sieltä tulee hyvin helposti pakit sen johdosta, ettei nainen tunne sinua ja se vaikuttaa vähän oudolta, jos et sitten onnistu erityisen hyvin tekemään tuttavuutta.
Sen sijaan nainen, johon sinulla on jo valmiiksi kontakti ja olet tuttu muuta kautta naiselle tai naisen kaverille tekee lähestymisestä huomattavasti luontevampaa. Kaverin serkku tai koulukaverin pikkusisko voi olla tällainen henkilö, mihin saa luontevasti kontaktin toisin kuin tuntemattomaan, Toki joskus voi onnistua niinkin, että pyytää tuntematonta kahville ja kannattaa kokeilla usein, mutta todennäköisyys on pienempi kuin silloin, kun olette kontaktissa alun perin muuta kautta.
Jos et koskaan tapaa ketään, et liiku missään ja kavereitakaan ei oikein ole, niin todennäköisyys löytää kumppani on hyvin pieni. Lisäksi pitää yrittää aktiivisesti eikä jäädä voivottelemaan pakkeja, koska kaikki muutkin niitä saavat jatkuvasti. Sen sijaan naisettomiksi jäävät tekevät pakeista sen johtopäätöksen, että eivät kelpaa, tasoteoria on totta jne.
Ymmärrän tämän hyvin.
Laskin juuri puhelinkontakteistani, että minulla on sellaisia kavereita, joihin pidän yhteyttä, noin 20, ja hyvänpäiväntuttuja joku 40. Suurin osa on miehiä, mutta löytyy sieltä muutama nainenkin. Poikkeuksetta vaan kaikki tuntemani naiset ja kaverieni tuntemat naiset ovat jo parisuhteissa. Uusien ihmisten tapaaminen heidän kauttaan on vaikeaa.
Ei voi mitään. Elämä jatkuu.
Ketju on ulinaa täynnä, mutta vastataan silti alkuperäiseen kysymykseen.
- IT-alalla ei juurikaan ole naisia, mistä johtuen suurin osa it-alan miehistä on pitkään sinkkuja. Naisiin ei siis tutustu ohimennen opintojen tai työn ohessa, vaan heitä täytyy eritoten mennä etsimään harrastuksista tai baareista. Tämä jo vaikeuttaa monen pariutumista. Tämän lisäksi jos ko. henkilö on vielä vähänkään ujo tai epäsosiaalinen, voi naisten tapaaminen olla sen verran haastavaa ettei uusia tuttavuuksia juurikaan synny.
Samalla alalla ollessa, näen vastaavia tyyppejä jatkuvasti. Olen yksi harvoista naisista työpaikallani, ja vaikka suurin osa miehistä on kivan näköisiä ja mukavia, niin eivät he juurikaan naisiin törmää. Tässä ketjussa yleistetään että koodarit ovat usein aspergeja: siitä olen eri mieltä, vaikka tosin näitäkin on jonkin verran. Sen sijaan epäsosiaalisia tai sosiaalisesti kömpelöjä tapauksia löytyy paljon: mikäli ei ikinä arjessa joudu "small talkkaamaan" tai juttelemaan muuten naisten kanssa, voi helposti käydä että ne jutut koskevatkin sitten juuri lähinnä tietsikkoja, tekniikkaa tai urheilua (jotka ovat yleensä huonoja jutun aiheita tavatessa muita sinkkuja).
Sori, mutten sitten ole mikään homsseli.
Ja mitä näihin "ei miehet näitä juttuja tiedä" tulee niin kyllä se taitaa olla niin että miehet tietävät nämä jutut paljon paremmin. Monet naiset kun ovat sellaisia että haksahtavat johonkin narsistiluuseriin kun se on niin "ihana". Ihan ilmiselvää kuitenkin että se tulee satavarmasti pettämään.
Ja sitten se naikkonen on ihan deer in the headlights kun se suhde ei sitten toiminutkaan. Olipa yllätys sille, mutta se oli ihan itsestään selvää alusta asti porukan miehille.
Mutta nyt kiinnostaisi kyllä tietää mikä karkoittaa naisia tällä kaverilla jolla on nähdäkseni kaikki kunnossa. Ehkä sen pitäisi totella palsta*lien neuvoa ja ryhtyä tatskatuksi rikolliseksi. Tiedä sitten.
T. Ap
Saunaillassa kaverillasi oli erektio? Että sellaiset löylyt.