Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?

Vierailija
02.09.2020 |

Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.

Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.

Kommentit (355)

Vierailija
161/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nämä keskustelut ole jo niin nähty. Autistiset miehet tehtailee näitä että voivat papukaijan lailla toistella samoja teesejään ja fantasioitaan ilman mitään aikomustakaan keskustella. Olisko aika paradigman muutokselle? Myönnytään vain kaikkeen. Kyllä, 180 cm mies on liian lyhyt. Kyllä, koodarilla ei ole tarpeeksi statusta että yksikään nainen voisi hänestä kiinnostua. Olisi kiinnostava nähdä mitä sitten tapahtuisi.

Jep. Saman ilmiön olen havainnut tämän palstan ulkopuolellakin. Autismin kirjolla olevilla miehillä on hyvin usein kummallisia päähänpinttymiä naisiin ja parisuhteisiin liittyen ja "naiset" nähdään homogeenisenä massana. Naisen kaipuu on kova mutta eivät ymmärrä sitä, että valtaosa naisista ei halua tutustua pakkomielteiseen ja naisiin ylimielisesti suhtautuvaan mieheen. Ei, vaikka kuinka olisi 185+ cm pitkä treenattu laatikkoleukainen latinoverta omaava kirurgirokkitähti.

Samaan aikaan toisaalla 165 cm pitkä ujohko roskakuski on onnesta soikeana tavattua elämänsä naisen, joka myös on hulluna tähän, ja 172 cm pitkä silmälasipäinen vahtimestari juhlistaa kymmenvuotishääpäiväänsä. Näiltä miehiltä voisi irrota hyviä vinkkejä siihen, miten sen naisen oikein "saa". Mutta eiväthän nämä naisasiantuntijat sellaisista vinkeistä välitä, kun on mukavampaa pyöriä siellä omassa jankka-jankka-landiassa ja kuvitella olevansa oikeassa.

Olen kysynyt. Se hyvä vinkki on että olisit hankkinut akkasi silloin ysärillä ennenkun niillä oli netit, somet ja tinderella-instaprinsessasyndroomat.

Et sinä mitään ole kysynyt. Kyllä naisen saa vuosikymmenestä toiseen periaattessa ihan samalla tavalla. Ja myös ysärillä oli miehiä joiden oli hankala saada seuraa ja syyt olivat ihan samat kuin nytkin. Ei silloinkaan miehille tullut naisia ovista ja ikkunoista vaan kyllä ne piti ihan itse vaivalla hankkia.

Vierailija
162/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa millä puhut naisista ja ihmissuhteista kertoo syyn miksi naisten kanssa ei natsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nämä keskustelut ole jo niin nähty. Autistiset miehet tehtailee näitä että voivat papukaijan lailla toistella samoja teesejään ja fantasioitaan ilman mitään aikomustakaan keskustella. Olisko aika paradigman muutokselle? Myönnytään vain kaikkeen. Kyllä, 180 cm mies on liian lyhyt. Kyllä, koodarilla ei ole tarpeeksi statusta että yksikään nainen voisi hänestä kiinnostua. Olisi kiinnostava nähdä mitä sitten tapahtuisi.

Jep. Saman ilmiön olen havainnut tämän palstan ulkopuolellakin. Autismin kirjolla olevilla miehillä on hyvin usein kummallisia päähänpinttymiä naisiin ja parisuhteisiin liittyen ja "naiset" nähdään homogeenisenä massana. Naisen kaipuu on kova mutta eivät ymmärrä sitä, että valtaosa naisista ei halua tutustua pakkomielteiseen ja naisiin ylimielisesti suhtautuvaan mieheen. Ei, vaikka kuinka olisi 185+ cm pitkä treenattu laatikkoleukainen latinoverta omaava kirurgirokkitähti.

Samaan aikaan toisaalla 165 cm pitkä ujohko roskakuski on onnesta soikeana tavattua elämänsä naisen, joka myös on hulluna tähän, ja 172 cm pitkä silmälasipäinen vahtimestari juhlistaa kymmenvuotishääpäiväänsä. Näiltä miehiltä voisi irrota hyviä vinkkejä siihen, miten sen naisen oikein "saa". Mutta eiväthän nämä naisasiantuntijat sellaisista vinkeistä välitä, kun on mukavampaa pyöriä siellä omassa jankka-jankka-landiassa ja kuvitella olevansa oikeassa.

Olen kysynyt. Se hyvä vinkki on että olisit hankkinut akkasi silloin ysärillä ennenkun niillä oli netit, somet ja tinderella-instaprinsessasyndroomat.

Et sinä mitään ole kysynyt. Kyllä naisen saa vuosikymmenestä toiseen periaattessa ihan samalla tavalla. Ja myös ysärillä oli miehiä joiden oli hankala saada seuraa ja syyt olivat ihan samat kuin nytkin. Ei silloinkaan miehille tullut naisia ovista ja ikkunoista vaan kyllä ne piti ihan itse vaivalla hankkia.

Näin on. Ylimielisille ja epäsosiaalisille ei ollut silloinkaan kysyntää.

Vierailija
164/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on pska persoona

Vierailija
165/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäinen ei ole koskaan seurustellut, niin satavarmasti on kyse ongelmista henkisellä puolella ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos kerran ulkonäkö on ok. Ja jos ei itsellä ole minkäänlaista käsitystä mistä syystä naiset vieroksuvat, niin sitä pahempi. Puuttuu ehkä kyky tulkita muita jonkun diagnoosin takia. Tällaisten teorioiden jankkaaminen voi olla yksi osoitus siitä, miten juuttuu asioihin muussakin kanssakäymisessä.

Vierailija
166/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin ero 90-lukuun ole se, että nyt viimein naiset uskaltavat sitten vaan jäädä yksin.

90-luvulla ehkä kuitenkin vielä päätettiin puolin ja toisin 'tyytyä' siihen mikä siinä vierellä just tallusti, et se on se 'paras minkä mä voin mulle löytää' - nykyään: miksi ihmeessä ottaa ristikseen vain 'joku' kun ihan hyvin pärjään ihan itsellenikin (ja se on yhteiskunnallisesti ok! Ja muutkin tekee niin). - mutta tämä ei tee naisista prinsessoja, tämä koskee ihan molempia sukupuolia. Mut ehkä ne miehet, jotka tästä kärsii, kärsii äänekkäämmin?

Mutta onhan aivan sama nähtävissä siinä, mitä miehet etsii (yleistäen) - ihan tavallista naapurin tyttöä, sellasta 'joka on luonnostaan' kuin joku Erna Husko (persimplantteineen ja elämällä joka pyörii perheen muokkauksen ympärillä..)

Vierailija
167/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon ikäinen ei ole koskaan seurustellut, niin satavarmasti on kyse ongelmista henkisellä puolella ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos kerran ulkonäkö on ok. Ja jos ei itsellä ole minkäänlaista käsitystä mistä syystä naiset vieroksuvat, niin sitä pahempi. Puuttuu ehkä kyky tulkita muita jonkun diagnoosin takia. Tällaisten teorioiden jankkaaminen voi olla yksi osoitus siitä, miten juuttuu asioihin muussakin kanssakäymisessä.

Ja jatkan vielä ap, että sinun kannattaa hakeutua johonkin psykologille ja psykoterapiaan, missä selvitetään mistä voi johtua tämä ongelmasi. Neurologisiin vaivoihinkin on lääkkeitä ja kuntoutusta.

Ja sitten on vielä sanottava näistä teorioistanne, että ettekö te todellakaan itse tajua, että erittäin tyhmää väittää vain huippukomeiden ja rikkaiden saavan naisen itselleen. Jokainenhan näkee päivittäin tuolla ulkosalla, että se ei pidä paikkansa. Kaikennäköiset ja ihan tavalliset palkansaajat ovat löytäneet parin itselleen. Tuollaisten teorioiden esittäminen on kuin väittäisitte maapallon olevan pannukakku ja antaa teistä todella tyhmän vaikutelman ja että ette ole ihan normaaleja. Anteeksi rehellisyyteni, mutta tuskin olen ainoa, joka tällaisen vaikutelman saa.

Vierailija
168/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodarin pitäisi valehdella, että on istunut linnassa, myynyt huumeita, ryöstänyt kaupan tai joku muu vale.

Sitten kertoo kuinka hän on tehnyt parannuksen ja itse opiskeli koodariksi...

Tällainen juttu varmaan uppoaisi...

Tämä oli tietysti vitsi

Vierailija
169/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännös: keskipituinen nörtti ei kelpaa naisille.

Vierailija
170/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ihmistä joten mahdotonta sanoa. Ja kaikkiin noihin hänen ominaisuuksiin mitä luettelet, suhtaudun hyvin varauksella, koska todennäköisesti olet aikalailla liioitellut.

Miehellä itsellään tod.näk. liian korkeat vaatimukset ja kuvittelee liikoja itsestään. Se ei muuten ole viehättävä piirre.

Vierailija
171/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole siellä top-10% miehistä, niin hyvin hiljaistahan se on viennin suhteen. 

Vierailija
172/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin veikkaisin tuota että yrittää liian tasokkaita naisia.Ystäväsi ei ymmärrä omaa tasoaan vaan yrittää liian tasokkaita naisia. Miehet luulevat olevansa komeampia ja tasokkaampia kuin ovat ja yrittävät liian tasokkaita naisia. On ihan tutkittu juttu tämä.Jos sun ystäväsi on yli kolmekymppinen ja sinkku , niin se vahvistaa asian

Jokaisella on oikeus etsiä ihmistä, joka "kolahtaa". Kukaan ei halua olla ap:llekaan se, johon vain tyydytään.

N

Oikeus on etsiä, mutta pitää sitten hyväksyä se jos ei löydä.

Tottakai pitää. Nuo kehotukset riman laskemiseen kannattaisi silti jättää historiaan.

Sehän onkin vain vastaus siihen mitä tekee väärin/mitä pitäisi tehdä että löytää jonkun, eikä varsinainen kehoitus että näin pitää/kannattaa tehdä tai näin kirjoittaja itse tekisi.

Vierailija
173/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailtu mies on vähän lyhyt ja ammatti tylsä. Ammatti jos olisi " liikemies" tai reilusti vain rikollinen, niin kysyntä kasvaisi.

Vierailija
174/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"housut vedetty liian ylös"

TÄMÄ! (Toisaalta ei ne saa roikkuakaan niin että persvako näkyy)

Vierailija
175/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse samassa tilanteessa ja se johtuu ainoastaan siitä, että töissä, harrastuksissa ja urheiluseuroissa tapaan korkeintaan yhden sinkkunaisen vuodessa. Tein tänne aikaisemmin keskustelun, jossa kysyin mistä naisia löytää, mutta kukaan ei siihen osannut tai halunnut vastata.

Vierailija
176/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon kuvauksen perusteella on vaikea sanoa missä on vika. Todennäköisimmin vika on ap:n käytöksessä/toiminnassa. Ruman kanssa voi elää, mutta ei kusipään.

Vierailija
177/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole siellä top-10% miehistä, niin hyvin hiljaistahan se on viennin suhteen. 

Ehkä jos tarkoitus on saada uusi nainen joka ilta. Mutta käsittääkseni nyt puhutaan kuitenkin ihan oikea parisuhteen saamisesta eikä mistään irtoseksistä?

Jos puhutaan hyvästä pitkästä parisuhteesta niin sen löytäminen on suurimmalle osalle miehistä ja naisistakin aina melko pitkä projekti. Ei niitä juuri itselle sopivia ihmisiä ole joka kulmalla vaikka kuinka olisi ulkonäköäkin. Mutta jos ei vaikka viiteen vuoteen kovasta yrityksestä huolimatta löydä yhtään ketään joka huolisi niin kyllä sitten on jo syytä katsoa myös peiliin.

Vierailija
178/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse samassa tilanteessa ja se johtuu ainoastaan siitä, että töissä, harrastuksissa ja urheiluseuroissa tapaan korkeintaan yhden sinkkunaisen vuodessa. Tein tänne aikaisemmin keskustelun, jossa kysyin mistä naisia löytää, mutta kukaan ei siihen osannut tai halunnut vastata.

Tuo on varsin yleinen kysymys jota yleensä lähestytään väärästä kulmasta. Kyse ei ole siitä mistä naisia löytää vaan sosiaalisten verkostojen rakentamisesta sellaisiksi että niissä on mahdollisimman monenlaisia ihmisiä. Jos harrastuksesi ja työsi ovat hyvin miesvaltaisi niin sitten sinun pitää vaihtaa ainakin jompi kumpi sellaiseen että piirit laajenevat. Ne kumppanit löydetään edelleen tinderinkin aikaan hyvn pitkälle samoista kaveri- ja tuttavapiireistä. Jos niissä on hyvin vähän potentiaalisia ihmisiä niin asialle pitää tehdä jotain.

Vierailija
179/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodarin pitäisi valehdella, että on istunut linnassa, myynyt huumeita, ryöstänyt kaupan tai joku muu vale.

Sitten kertoo kuinka hän on tehnyt parannuksen ja itse opiskeli koodariksi...

Tällainen juttu varmaan uppoaisi...

Tämä oli tietysti vitsi

"Tällainen juttu varmaan uppoaisi" - Ahaa eli siis viittaat erääseen julkisuudessa olevaan mieheen? Ja naiset, joita sinä.....Anteeksi kaverisi pitää naisina(muut on vain runk**patjoja) ovat näit misshelsinkimimmejä joiden kanssa ko. hemmo styylaa.

No siinä tapauksessa en usko, että riittää että kerrot olevasi diile** , vaan sinun pitää hommata myös muut speksit mitä ko hemmolla on

Lopeta jo tämä kaikkien naisten syyllistäminen. Sinä et edes huolisi ns tavallista näistä, vaan em naisen. Mene niille ihmettelemään miksi et kelpaa heille. Tällä palstalla ko ladyt eivät taatusti hengaa ja täällä vikisemällä asiaa et korjaa

Vierailija
180/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muistutus. Aina kyse ei ole nepsy- tai mielenterveysongelmista vaan ihan vain siitä, ettei kirjaimellisesti löydä ketään, vaikka aktiivisesti kumppania olisikin etsinyt. Toiset taas eivät edes halua etsiä varsinaisesti ketään mutta eivät silti pistäisi hanttiin, jos sopiva ihminen kohdalle sattuisi. Tällaisilla ihmisillä ei tosin ole tapana jankata ja ulista jossain vauvapalstalla, vaan he keskittyvät omaan elämäänsä ja mahdollisesti siihen, miten voisivat itse parantaa pariutumismahdollisuuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi