Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?
Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.
Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.
Kommentit (355)
Ap, yleistät nyt naiset niihin pariin hupsuun tyttöön joiden huonot poikkisvalinnat olet sivusta nähnyt. Yhtä lailla minä voisin yleistää (mitä en kuitenkaan tee) että miehet pariutuvat alistavien itsekeskeiden naisten kanssa, koska pari ystävääni jostain syystä on näin tehnyt. Kummatkin sukupuolet tekevät välillä huonoja valintoja.
Ja koskien kaveriasi, kommentoin jo asiaa edellisellä sivulla.
// se it-työläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäinen ei ole koskaan seurustellut, niin satavarmasti on kyse ongelmista henkisellä puolella ja sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos kerran ulkonäkö on ok. Ja jos ei itsellä ole minkäänlaista käsitystä mistä syystä naiset vieroksuvat, niin sitä pahempi. Puuttuu ehkä kyky tulkita muita jonkun diagnoosin takia. Tällaisten teorioiden jankkaaminen voi olla yksi osoitus siitä, miten juuttuu asioihin muussakin kanssakäymisessä.
Olen itse samassa tilanteessa ja se johtuu ainoastaan siitä, että töissä, harrastuksissa ja urheiluseuroissa tapaan korkeintaan yhden sinkkunaisen vuodessa. Tein tänne aikaisemmin keskustelun, jossa kysyin mistä naisia löytää, mutta kukaan ei siihen osannut tai halunnut vastata.
Joku toinen sulle jo hyvin vastasinkin ja jatkan siihen vielä, että ymmärrys sosiaalisista suhteista ja niiden rakentamisesta ei kaikille tule itsekseen, vaan pitää pohtia sitä tarkemmin ja tietoisemmin.
Naisia ei kovin helposti löydä niin, että menet etsimään sieltä harrastuksesta sellaisia, vaan tutustumalla ihmisiin ihan muuten vain kaikkialla missä liikut. Se on siis aikalailla tuhoontuomittua, että menet harrastuksiin etsimään sinkkunaisia, koska sieltä tulee hyvin helposti pakit sen johdosta, ettei nainen tunne sinua ja se vaikuttaa vähän oudolta, jos et sitten onnistu erityisen hyvin tekemään tuttavuutta.
Sen sijaan nainen, johon sinulla on jo valmiiksi kontakti ja olet tuttu muuta kautta naiselle tai naisen kaverille tekee lähestymisestä huomattavasti luontevampaa. Kaverin serkku tai koulukaverin pikkusisko voi olla tällainen henkilö, mihin saa luontevasti kontaktin toisin kuin tuntemattomaan, Toki joskus voi onnistua niinkin, että pyytää tuntematonta kahville ja kannattaa kokeilla usein, mutta todennäköisyys on pienempi kuin silloin, kun olette kontaktissa alun perin muuta kautta.
Jos et koskaan tapaa ketään, et liiku missään ja kavereitakaan ei oikein ole, niin todennäköisyys löytää kumppani on hyvin pieni. Lisäksi pitää yrittää aktiivisesti eikä jäädä voivottelemaan pakkeja, koska kaikki muutkin niitä saavat jatkuvasti. Sen sijaan naisettomiksi jäävät tekevät pakeista sen johtopäätöksen, että eivät kelpaa, tasoteoria on totta jne.
Ymmärrän tämän hyvin.
Laskin juuri puhelinkontakteistani, että minulla on sellaisia kavereita, joihin pidän yhteyttä, noin 20, ja hyvänpäiväntuttuja joku 40. Suurin osa on miehiä, mutta löytyy sieltä muutama nainenkin. Poikkeuksetta vaan kaikki tuntemani naiset ja kaverieni tuntemat naiset ovat jo parisuhteissa. Uusien ihmisten tapaaminen heidän kauttaan on vaikeaa.
Ei voi mitään. Elämä jatkuu.
Monet yli kolmekymppiset ovat tosiaan jo parinsa löytäneet ja useilla on meneillään jo kiireinen pikkulapsiarki. Tapaillaan siis pariskunnittain, ei enää samanlaista biletystä kuin parikymppisenä. Mutta tilanne ei ole toivoton, koska aina jotkut eroavat ja piireihin tulee uusia ihmisiä. Ja vaikka tinderiä haukutaankin, niin sielläkin kandee olla aktiivinen.
Veemäinen luonne kultaseni , kaikki naiset ei ole alistettuja nyrkkeilysäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja miehet on erilaisia vaatimusten suhteen.
Se on ihan tutkittu asia, että miehille käy vähän tyhmempikin, kunhan on kaunis.
Naisille käy vähän rumempikin, kunhan on fiksu ja hauska.
Ei laadukkaille miehille, useimmat korkeasti koulutetut ja fiksut hakevat kaltaistaan, joka tosin tämän kaiken lisäksi saisi olla myös nätti. :)
Naisille sosiaalisilla taidoilla on enemmän merkitystä, tosin kriteerit ulkonäön suhteen ovat varmasti kiristyneet - erityisesti kevyihin yhden illan juttuihin.
Mitä aloittajaan tulee, epäilen syynä olevan jokin miehen käytöksessä tai sosiaalisissa taidoissa oleva ongelma. Osalla nörtähtävistä miehistä on ulosanti paikoitellen melko jäistä ja burgerimaista, mikä muodostaa ongelman vastakkaisen sukupuolen suhteen vaikka ulkonäkö olisikin miellyttävä. Toinen on naisviha, mikä valitettavan usein yhdistyy edelliseen, ja jota olen aistivinani sinunkin viesteissäsi. Noin yleisesti siinä vaiheessa kun retoriikka alkaa pyörimään kirurgilentäjien ja laatikkoleukien ympärillä, tiedän suunnilleen mihin kategoriaan mies kuuluu (ja sinkkuna pysyy, toivottavasti). Naiset eivät ole heille ihmisiä vaan jonkin sortin seksiautomaatteja joiden kuuluisia antaa sitä myös heille, ja kun näin ei tapahdu, on seurauksena näilläkin palstoilla päivittäin nähtävää ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin fiktiiviset henkilöt kelpaavat.
Jaa, oli tossa ainakin yksi joka tuntee samantyyppisiä miehiä.
T. Ap
12 sivua tätä samaa jankutijaa jaa jaa jaa jaa jaa ta päivästä toiseen kun muutama icel-assburger-narsku -ocd kejet ei saa julkkisbimboilta tai wannabeelookalikeilta tussua tai niitä tyttöystäväkseen eli näyttelyesine-panomatoiksi
En tiedä mistä nämä "vain ulkonäöllä on merkitystä"-fantasiat saa alkunsa mutta itselle tulee mieleen että ap:n ystävä voi olla suhteessa alistava, liian innokas, välinpitämätön, ylimielinen, itserakas, sovinistinen, typerä, juoppo, väkivaltainen (henkisesti tai fyysisesti) ym. Asioita, jotka jätkäporukassa ei tule niin esiin tai joihin työkaveri tai hyvänpäiväntuttu ei välttämättä kiinnitä huomiota.
Ei naiset oo näin pinnallisia kuin täällä halutaan väittää ja provosoimalla esittää. Osa totta kai on. Niin on miehistäkin. Suurin osa vastaantulevista pareista on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
182cm on suunnilleen keskipituinen. Ehkä naiset haluaa miehen jota voi jo kehua pitkäksi eli 190cm paikkeilla.
Lihaksikkuus vähän niin ja näin, mistä ne lihakset tulleet? Ei minua kiinnosta sellainen joka treenaa vaan kasvattaakseen lihaksiaan, mutta jos lihakset tulee jostain tietystä liikuntalajista tai vaikka työstä, niin on jotenkin puoleensavetävämpi.
Huokaus. Mies hyvä, luuletko ettei kukaan huimaa kun teeskentelet naista?
Miksi näin luulet? Keskipituus miehille on 180cm paikkeilla, ei 182cm ole erityisen pitkä ja monet naiset viehättyy pitkistä miehistä.
Ja miksei nainen muka voisi pitää lihaksikkaasta miehestä joka ei vartavasten yritä ulkonäön takia kasvattaa niitä? Minulle jotenkin turnoff mies joka rehkii salilla ajatelleen "kyllä nyt saan naiset tykkäämään". Mutta jos on inthohimoinen urheilija ja siinä samalla tulee lihakset, niin tykkään.
Joo, ei riitä että mies on pidempi, täytyy olla päätä pidempi. Minulle tuli viime treffeillä tämän takia hylky. Eli kaverisi voi kyllä saada naisia jotka ovat maksimissaan noin 160-senttisiä.
Pllunsaanti ja nainen eivät ole hyödykkeitä ja saatavissa/ei saatavissa. Nämä jonnet eivät sitä ymmärrä. Ja jos retoriikka on tuota tasoa, niin ei tarvitse olla Einstein tai Freud ymmärtääkseen miksi.
Hyvä ulkonäkö ei korvaa paskaa personaallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
182cm on suunnilleen keskipituinen. Ehkä naiset haluaa miehen jota voi jo kehua pitkäksi eli 190cm paikkeilla.
Lihaksikkuus vähän niin ja näin, mistä ne lihakset tulleet? Ei minua kiinnosta sellainen joka treenaa vaan kasvattaakseen lihaksiaan, mutta jos lihakset tulee jostain tietystä liikuntalajista tai vaikka työstä, niin on jotenkin puoleensavetävämpi.
Miksi näin luulet? Keskipituus miehille on 180cm paikkeilla, ei 182cm ole erityisen pitkä ja monet naiset viehättyy pitkistä miehistä.
Ja miksei nainen muka voisi pitää lihaksikkaasta miehestä joka ei vartavasten yritä ulkonäön takia kasvattaa niitä? Minulle jotenkin turnoff mies joka rehkii salilla ajatelleen "kyllä nyt saan naiset tykkäämään". Mutta jos on inthohimoinen urheilija ja siinä samalla tulee lihakset, niin tykkään.
Joo, ei riitä että mies on pidempi, täytyy olla päätä pidempi. Minulle tuli viime treffeillä tämän takia hylky. Eli kaverisi voi kyllä saada naisia jotka ovat maksimissaan noin 160-senttisiä.
Pientä liioittelua havaittavissa. Jos joillekin naisille miehen pitää olla päätä pidempi, ei se tarkoita että kaikille. Mutta onko siinä sinusta jotain väärää jos joku haluaakin päätä pidemmän? Minä lyhyen kanssa suhteessa olleena kyllä ymmärrän oikein hyvin, miksi monet preferoivat pitkiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on ulinaa täynnä, mutta vastataan silti alkuperäiseen kysymykseen.
- IT-alalla ei juurikaan ole naisia, mistä johtuen suurin osa it-alan miehistä on pitkään sinkkuja. Naisiin ei siis tutustu ohimennen opintojen tai työn ohessa, vaan heitä täytyy eritoten mennä etsimään harrastuksista tai baareista. Tämä jo vaikeuttaa monen pariutumista. Tämän lisäksi jos ko. henkilö on vielä vähänkään ujo tai epäsosiaalinen, voi naisten tapaaminen olla sen verran haastavaa ettei uusia tuttavuuksia juurikaan synny.
Samalla alalla ollessa, näen vastaavia tyyppejä jatkuvasti. Olen yksi harvoista naisista työpaikallani, ja vaikka suurin osa miehistä on kivan näköisiä ja mukavia, niin eivät he juurikaan naisiin törmää. Tässä ketjussa yleistetään että koodarit ovat usein aspergeja: siitä olen eri mieltä, vaikka tosin näitäkin on jonkin verran. Sen sijaan epäsosiaalisia tai sosiaalisesti kömpelöjä tapauksia löytyy paljon: mikäli ei ikinä arjessa joudu "small talkkaamaan" tai juttelemaan muuten naisten kanssa, voi helposti käydä että ne jutut koskevatkin sitten juuri lähinnä tietsikkoja, tekniikkaa tai urheilua (jotka ovat yleensä huonoja jutun aiheita tavatessa muita sinkkuja).
Olen itsekin IT-alalla ja tämä on tullut nähtyä. Monet näille miehille sopivat naiset ovat vielä sellaisia, että heitä ei etsimällä löydä. Heille kelpaa ainoastaan, jos kohtaaminen "vain tapahtuu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla niin ettei kukaan kelvannut sille sun kaverilles, kun ei niitä instabeibejä ollut jonossa asti;)
Kyllähän tolle pitäisi instababekin löytyä kun on samaa tasoa.
Ap
Luultavasti ei ole samaa tasoa, vaikka sinun ja hänen silmään on.
Taitaa kuvitella itsestään vähän liikoja.
Tässä näkee sen naisten ja miesten eron.
Jos joku menisi pakkotoistoon laittaamaan "miksi mun isotissinen kaunis blondi fitnessmisu ei löydä seuraa? Se on myös ihan mukava" niin takuulla heti olisivat miehet kilvan lyömässä numeroitaan pöytään.
Täällä taas kun naiset kuulevat ettei miehellä ole ollut paljon naisystäviä niin heti olettavat että siinä on jotain vikana eikä se kelpaa heillekään.
Ja tässä taitaakin olla se ongelman ydin. Naisilla kun on sellainen tutka jonka avulla heti huomaavat että tämä ei ole se jätkä joka saa kaikki naiset. Ja kun ei ole sellainen niin se ei kiinnosta. Ei tosta noidankehästä pääse vaikka olisi kuinka tahansa komea, mukava, sosiaalinen, varakas jne.
Eli se ongelman ydin on se että naiset ovat todella tyhmiä. Lähinnä tulee muurahaiset mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pientä liioittelua havaittavissa. Jos joillekin naisille miehen pitää olla päätä pidempi, ei se tarkoita että kaikille. Mutta onko siinä sinusta jotain väärää jos joku haluaakin päätä pidemmän? Minä lyhyen kanssa suhteessa olleena kyllä ymmärrän oikein hyvin, miksi monet preferoivat pitkiä miehiä.
No on se minusta aika outo kriteeri miehen valinnassa, että pitää olla joku tietty senttimäärä eroa itseen. Toki jos on varaa olla niin valikoiva ja niitä hyviä miehiä on ihan joka oksalla, niin siitä vaan.
Mitä ongelmia sinulle tuli lyhyemmän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutten sitten ole mikään homsseli.
Ja mitä näihin "ei miehet näitä juttuja tiedä" tulee niin kyllä se taitaa olla niin että miehet tietävät nämä jutut paljon paremmin. Monet naiset kun ovat sellaisia että haksahtavat johonkin narsistiluuseriin kun se on niin "ihana". Ihan ilmiselvää kuitenkin että se tulee satavarmasti pettämään.
Ja sitten se naikkonen on ihan deer in the headlights kun se suhde ei sitten toiminutkaan. Olipa yllätys sille, mutta se oli ihan itsestään selvää alusta asti porukan miehille.
Mutta nyt kiinnostaisi kyllä tietää mikä karkoittaa naisia tällä kaverilla jolla on nähdäkseni kaikki kunnossa. Ehkä sen pitäisi totella palsta*lien neuvoa ja ryhtyä tatskatuksi rikolliseksi. Tiedä sitten.
T. Ap
Aha. Nekö miehet, jotka näitä ketjuja alottavat? Vai ne, oliko se 10 % jotka pyörittävät 80% naisista?
Ketkä miehet, kysyn vaan?
En kuulu kumpaankaan joukkoon itse. Tämmönen väliiin putooja sitten kai.
Harvemmin fiktiiviset henkilöt kelpaavat.