Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?

Vierailija
02.09.2020 |

Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.

Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.

Kommentit (355)

Vierailija
261/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän etsii naisia väärästä paikasta. Maailmassa on edelleen lukuisia paikkoja, joissa naiset arvostavat suuresti miehen lihaksikkuutta sekä kykyä tehdä hyväpalkkaista perusduunia. Itse asiassa, suurimmassa osassa maailmaa on näin.

Jos ei kala nappaa vaikka viehe on kunnossa, kannattaa vaihtaa onkipaikkaa.

Vierailija
262/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on idiootti joka ajattelee että ei tämä ole aikaisemminkaan toiminut, ehkä se tänään toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä hänestä tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle?

Vierailija
264/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset jaksa jotain tietokoneen räplääjää niinku koodari. Onko epäseksikkäämpää ammattia olemassakaan?

Vierailija
265/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, keskiverto Tinder nainen on 175 + korot, niin ei voi kokea itseään naiselliseksi tuollaisen hobitin kanssa

Vierailija
266/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti ihastunut sinuun, ja olet frienzonettanut sen.

Vierailija
267/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodarin pitäisi valehdella, että on istunut linnassa, myynyt huumeita, ryöstänyt kaupan tai joku muu vale.

Sitten kertoo kuinka hän on tehnyt parannuksen ja itse opiskeli koodariksi...

Tällainen juttu varmaan uppoaisi...

Tämä oli tietysti vitsi

Heh...itse siis koodari, ja kaveri aikanaan ravintolassa sanoi yhdelle naiselle, että ota tämä tyyppi hän on jalkapalloilija. Tästä seurasi yhden illan juttu.

Ja en edes tykkää jalkapallosta, edes penkkiurheilija ja. :D

Vierailija
268/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näinkin heikkotasoinen avaus on saanut jo yli 250 kommenttia?

Nää miksi miehillä on niin vaikeata saada nainen ketjut ovat mammojen lempiaiheita.

Päästään taas haukkumaan miehiä. Miesten vika kun ovat niin paskoja että alle 1/100 kelpaa näille prinsessoille.

Vierailija
269/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos henki 29 vuotiaalla haisee, niin syynä usein on hammaskivi tai vaikka puhkeavat viisauden hampaat. Noi on helppo ja halpa hoitaa kuntoon.

Opiskeluajan rahapulassa noi legot voi jäädä vähän heitteille..Eikä sitten tajua heti, vaikka pääsee työelämään.

Vierailija
270/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokeillut jo kenkälaatikkoa leukaan, täällä se teoria tepsii. Taitaa olla niitä jätkiä joilla tasoteoriat on pilanneet naissuhteet. Kuin suoraan ruots. sarjasta,  jossa on ne hedge-hemmot ja elosteleva advokaatti, heille nainen on vain reikä. Jos se plussaa  ,pudotetaan portaikkoon, kuten siinä poliisisarjassa.

Vierailija
271/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi prinssinakki housuissa, ikävä kyllä koolla on väliä

Vierailija
272/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet on erilaisia vaatimusten suhteen.

Se on ihan tutkittu asia, että miehille käy vähän tyhmempikin, kunhan on kaunis.

Naisille käy vähän rumempikin, kunhan on fiksu ja hauska.

Tämä! Mun eka poikaystävä oli suorastaan puistattavan ruma. Oltiin juteltu ennen kuin tavattiin ja oli vähän ihastusta pohjalla. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa, melkein säikähdin. Ruma ja lihava kuin mikä, oikeesti yli 100kg. Mutta kun en lähtenyt karkuun, niin huomasin että pirun fiksu ja hauska ja itsetunto ulkonäöstä huolimatta kuitenkin kohdillaan. Loppuillasta kiehnäsin jo kainalossa ja pussailtiin <3

Jos mietin seurustelukumppaneita, niin ei heillä ole ulkonäöllisesti mitään yhteistä. Mutta fiksuja ovat olleet kaikki. Oma mies on pitkä, mutta ei lihaksikas, ylipainoa on toki senkin edestä. Ja hänellä on nörttikumara, olkapäät ovat eteenpäin lysyssä. Ja on ihan pirun fiksu, oli nuorena lukiolaisten kisoissa kärkipäässä ja mitali kemian olympialaisista. Kyllä tällaisen kanssa kelpaa naimisissa olla, oon ihan fanityttö <3 Koodari on muuten hänkin ja hän oli jo 31 kun tavattiin, joten ehkä ap:lläkin on vielä toivoa. Pitää vaan tajuta, että fiksuille naisille ne lihakset ei ole mikään juttu.

Tänään näin nuoren parin käsi kädessä. Poika oli pullukka, tyttö hoikka tavis, ihan söpö kuitenkin. Kiinnitin heihin huomiota, koska olen lukenut viime aikoina näitä ätmi-, taso- yms. keskusteluja.

Vierailija
273/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persupelle?

Vierailija
274/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaveri on OMOH. Enkä nyt tarkoita venäläisiä erikoisjoukkoja.

Naiset vaan huomaa sen heti.

Vierailija
275/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

182cm on suunnilleen keskipituinen. Ehkä naiset haluaa miehen jota voi jo kehua pitkäksi eli 190cm paikkeilla.

Lihaksikkuus vähän niin ja näin, mistä ne lihakset tulleet? Ei minua kiinnosta sellainen joka treenaa vaan kasvattaakseen lihaksiaan, mutta jos lihakset tulee jostain tietystä liikuntalajista tai vaikka työstä, niin on jotenkin puoleensavetävämpi.

Huokaus. Mies hyvä, luuletko ettei kukaan huimaa kun teeskentelet naista?

Miksi näin luulet? Keskipituus miehille on 180cm paikkeilla, ei 182cm ole erityisen pitkä ja monet naiset viehättyy pitkistä miehistä.

Ja miksei nainen muka voisi pitää lihaksikkaasta miehestä joka ei vartavasten yritä ulkonäön takia kasvattaa niitä? Minulle jotenkin turnoff mies joka rehkii salilla ajatelleen "kyllä nyt saan naiset tykkäämään". Mutta jos on inthohimoinen urheilija ja siinä samalla tulee lihakset, niin tykkään.

Joo, ei riitä että mies on pidempi, täytyy olla päätä pidempi. Minulle tuli viime treffeillä tämän takia hylky. Eli kaverisi voi kyllä saada naisia jotka ovat maksimissaan noin 160-senttisiä.

Pientä liioittelua havaittavissa. Jos joillekin naisille miehen pitää olla päätä pidempi, ei se tarkoita että kaikille. Mutta onko siinä sinusta jotain väärää jos joku haluaakin päätä pidemmän? Minä lyhyen kanssa suhteessa olleena kyllä ymmärrän oikein hyvin, miksi monet preferoivat pitkiä miehiä.

No on se minusta aika outo kriteeri miehen valinnassa, että pitää olla joku tietty senttimäärä eroa itseen. Toki jos on varaa olla niin valikoiva ja niitä hyviä miehiä on ihan joka oksalla, niin siitä vaan.

Mitä ongelmia sinulle tuli lyhyemmän miehen kanssa?

No en nyt sanoisi että se pituus mitenkään outo kriteeri on. En ole koskaan ollut isokokoisen miehen kanssa, mutta olen melko varma että sellaisen kanssa olo on aivan erilainen kuin pienen. Minä tunsin itseni pienen miehen kanssa koko ajan todella isoksi, vaikka en oikeasti edes ole mitenkään iso (sen kokoinen, ettei varaa laihduttaa ole). Olimme kutakuinkin saman kokoisia, ehkä minä aavistuksen miestä pienempi, eli mies oli melko hinteläkin. Miestä kokoni selvästi häiritsi, jatkuvasti rivien välistä vihjaili että olen liian iso. Läheisyys miehen kanssa ei tuntunut hyvältä, vaan olin koko ajan korostetun tietoinen omasta "isokokoisuudestani".

Kyllä minusta saa olla kriteereitä, vaikka hyviä miehiä ei joka oksalla olisikaan. Ei kenenkään tarvitse ottaa väkisin sellaista joka ei ole sitä mitä toivoo. Paljon mieluummin ainakin minä olen yksin kuin miehen kanssa, joka saa oloni epämukavaksi. Olen todennut että pieni mies saa, joten seuraavan miehen haluaisin olevan huomattavasti isokokoisempi ja vahvempi.

... Ja tähän vielä lisäyksenä, että ennen kaikkea sellainen, joka aidosti hyväksyy minut tämän kokoisena kuin olen.

Vierailija
276/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu "baaritiskiuskottavuus", joka on osin ulkonäköä, enempi pelisilmää ja pilkettä silmäkulmassa ja itsevarmaa asennetta. Kun sitä on tarpeeksi voi baaritiskillä kysyä "käyttekö usein täällä"-tyyppisiä tms. ja naiset pitävät fiksuna avauksena.

Jos nuo ominaisuudet puuttuvat niin kuvassa ihan samannäköisen miehen suusta tuo sama lause kuulostaa naisten mielestä kököltä. 

BTDT, valitettavasti.   -m56

Vierailija
277/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaveri on OMOH. Enkä nyt tarkoita venäläisiä erikoisjoukkoja.

Naiset vaan huomaa sen heti.

Ho mothan ne vasta ovatkin naisten suosiossa. Ovat niin söpöjä naisten mielestä kun ovat hyvin pukeutuneita tyylitajuisia metroseksuaaleja, sosiaalisia, hauskoja, usein bodattuja ja varakkaitakin. Naisia kiihottaa se jos saisivat pojan käännytettyä. Kokoajan yrittävät saamaan sitä lankeamaan "voi mitä tekisin sulle jos olisit hetero" jutuillaan.

Vierailija
278/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on että nykyään vain ja ainoastaan juristit, lääkärit ja pankkiirit pariutuvat ja nämäkin vain jos heillä on laatikkosilmät ja metsästäjän leuka.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
279/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persupelle?

Ei ole persu tietääkseni. Muutama ulkomaalainen kaveri. Ei puhu paljon m*muista.

t. Ap

Vierailija
280/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät ole homoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi