Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?

Vierailija
02.09.2020 |

Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.

Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.

Kommentit (355)

Vierailija
281/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on että nykyään vain ja ainoastaan juristit, lääkärit ja pankkiirit pariutuvat ja nämäkin vain jos heillä on laatikkosilmät ja metsästäjän leuka.

Kyllä se vähän tuolta vaikuttaa. Valitettavasti.

T. Ap

No niin. Ap alkaa päästä asiaan. Ap puhuu itsestään ja syy miksi hän ei saa naista on se että hänen realiteettien testauksensa brakaa ja hän on muutenkin autistisella tavalla pihalla kaikesta ja rasittava jankkaaja. Omasta mielestään tietysti olisi maailman kivoin ja seurallisin ja hienoin mies, jos häntä huvittaisi joskus puhua jonkun ihmisen kanssa.

”Autistisella tavalla pihalla” - mitäköhän se tarkoittaa? Mä olen niin v ä s y n y t teihin neurotyypillisiin jotka vaan oletatte asioita ja esitätte ne faktana. Jos olis joku ”autistinen tapa olla pihalla” joka häiritsee ihmisiä niin mä en joutuisi huitomaan miehiä pois, vaan saisin olla aivan rauhassa.

Vierailija
282/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun insinööri ystävä ei saanut naista. Joutui tuomaan. Syykin oli selvä nimittäin on sosiaalisesti lahjaton eikä osaa asettua muiden asemaan taikka kuunnella. Useimmat on pelottavan sokeita juurikin sille omalle käytökselleen 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään geneerinen vastaus: etsi ja tuo kotirouva. Ne tuntuu olevan täsmäratkaisuna palstalla vieraileville miehillä.

Osaisin tästä ihan lonkalta heittää muutamia syitä miesten menestyksen puutteelle, vaan jokaikinen kerta tulee vastaväite ettei olla sellaisia ja näin ollen mennään sieltä mistä aita on matalin ts. päädytään tuomaan näennäisesti ymmärtäväinen nainen.

Vierailija
284/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sä oot ammatiltasi?

Mä oon lihaksikas koodari

Vierailija
285/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys puuttuu. Jutut eivät kiinnosta naisia. Ne ovat tylsiä ja mielipiteet ärsyttäviä. Huonot käytöstavat. Hygieniassa puutteita. Ei viehättävä vaatetustyyli ja huono iho, hiukset ja huonot hampaat.

Pikkumainen ja valittava, sekä ylimielinen.

Noita ei vaan millään ulkonäöllä korjata.

Vierailija
286/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen kysymykseen ei tunnu koskaan näissä ketjuissa saavan vastausta:

1. Pari-kolme viimeisintä ihastusta; miten ne menivät, mihin ne päättyivät? Erittäin olennainen kysymys, jos halutaan arvioida, miksi ei kelpaa.

2. Mikä kyseisestä miehestä tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle? Pituus tai koodaus ei tee ihmisestä kiinnostavaa, ei myöskään komeus tai mukavuus. Ne ovat ominaisuuksia, joilla on merkitystä, mutta ei kukaan kiinnostu parisuhdemielessä miehestä vain siksi, että tämä on 182 cm pitkä.

Esimerkki: minun kiinnostukseni, jos olisin sinkku ja tuota ikäluokkaa ja lukisin miehen profiilin jossain nettideittipalvelussa, herättäisivät mm. matkailu- ja retkeilyharrastus, intohimo lukemiseen, moottoripyöräily, live-musiikkikeikoilla käyminen (jos meillä olisi sama musiikkimaku). Jollain toisella olisi aivan erilainen lista. Kaikkien harrastusten ja kiinnostuksen kohteiden ei tietenkään tarvitse olla samanlaisia, mutta kyllä nyt pitäisi ymmärtää kertoa itsestään sellaisia asioita, jotka sen kiinnostuksen voisivat herättää.

Vierailija
287/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

182cm on suunnilleen keskipituinen. Ehkä naiset haluaa miehen jota voi jo kehua pitkäksi eli 190cm paikkeilla.

Lihaksikkuus vähän niin ja näin, mistä ne lihakset tulleet? Ei minua kiinnosta sellainen joka treenaa vaan kasvattaakseen lihaksiaan, mutta jos lihakset tulee jostain tietystä liikuntalajista tai vaikka työstä, niin on jotenkin puoleensavetävämpi.

Huokaus. Mies hyvä, luuletko ettei kukaan huimaa kun teeskentelet naista?

Miksi näin luulet? Keskipituus miehille on 180cm paikkeilla, ei 182cm ole erityisen pitkä ja monet naiset viehättyy pitkistä miehistä.

Ja miksei nainen muka voisi pitää lihaksikkaasta miehestä joka ei vartavasten yritä ulkonäön takia kasvattaa niitä? Minulle jotenkin turnoff mies joka rehkii salilla ajatelleen "kyllä nyt saan naiset tykkäämään". Mutta jos on inthohimoinen urheilija ja siinä samalla tulee lihakset, niin tykkään.

Joo, ei riitä että mies on pidempi, täytyy olla päätä pidempi. Minulle tuli viime treffeillä tämän takia hylky. Eli kaverisi voi kyllä saada naisia jotka ovat maksimissaan noin 160-senttisiä.

Pientä liioittelua havaittavissa. Jos joillekin naisille miehen pitää olla päätä pidempi, ei se tarkoita että kaikille. Mutta onko siinä sinusta jotain väärää jos joku haluaakin päätä pidemmän? Minä lyhyen kanssa suhteessa olleena kyllä ymmärrän oikein hyvin, miksi monet preferoivat pitkiä miehiä.

No on se minusta aika outo kriteeri miehen valinnassa, että pitää olla joku tietty senttimäärä eroa itseen. Toki jos on varaa olla niin valikoiva ja niitä hyviä miehiä on ihan joka oksalla, niin siitä vaan.

Mitä ongelmia sinulle tuli lyhyemmän miehen kanssa?

No en nyt sanoisi että se pituus mitenkään outo kriteeri on. En ole koskaan ollut isokokoisen miehen kanssa, mutta olen melko varma että sellaisen kanssa olo on aivan erilainen kuin pienen. Minä tunsin itseni pienen miehen kanssa koko ajan todella isoksi, vaikka en oikeasti edes ole mitenkään iso (sen kokoinen, ettei varaa laihduttaa ole). Olimme kutakuinkin saman kokoisia, ehkä minä aavistuksen miestä pienempi, eli mies oli melko hinteläkin. Miestä kokoni selvästi häiritsi, jatkuvasti rivien välistä vihjaili että olen liian iso. Läheisyys miehen kanssa ei tuntunut hyvältä, vaan olin koko ajan korostetun tietoinen omasta "isokokoisuudestani".

Kyllä minusta saa olla kriteereitä, vaikka hyviä miehiä ei joka oksalla olisikaan. Ei kenenkään tarvitse ottaa väkisin sellaista joka ei ole sitä mitä toivoo. Paljon mieluummin ainakin minä olen yksin kuin miehen kanssa, joka saa oloni epämukavaksi. Olen todennut että pieni mies saa, joten seuraavan miehen haluaisin olevan huomattavasti isokokoisempi ja vahvempi.

No jos mies oli vielä hinteläkin, niin ymmärrän sen että nainen haluaa tuntea olevansa se pienempi. Vaikka ei silläkään mitään käytännön merkitystä ole, se on vain tunne omassa päässä. Ja tuo voi olla toinen ongelma jos sillä miehellä ei ole itsetunto kohdillaan, se voi kuormittaa suhdetta.

Vierailija
288/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

182cm on suunnilleen keskipituinen. Ehkä naiset haluaa miehen jota voi jo kehua pitkäksi eli 190cm paikkeilla.

Lihaksikkuus vähän niin ja näin, mistä ne lihakset tulleet? Ei minua kiinnosta sellainen joka treenaa vaan kasvattaakseen lihaksiaan, mutta jos lihakset tulee jostain tietystä liikuntalajista tai vaikka työstä, niin on jotenkin puoleensavetävämpi.

Miksi näin luulet? Keskipituus miehille on 180cm paikkeilla, ei 182cm ole erityisen pitkä ja monet naiset viehättyy pitkistä miehistä.

Ja miksei nainen muka voisi pitää lihaksikkaasta miehestä joka ei vartavasten yritä ulkonäön takia kasvattaa niitä? Minulle jotenkin turnoff mies joka rehkii salilla ajatelleen "kyllä nyt saan naiset tykkäämään". Mutta jos on inthohimoinen urheilija ja siinä samalla tulee lihakset, niin tykkään.

Joo, ei riitä että mies on pidempi, täytyy olla päätä pidempi. Minulle tuli viime treffeillä tämän takia hylky. Eli kaverisi voi kyllä saada naisia jotka ovat maksimissaan noin 160-senttisiä.

Pientä liioittelua havaittavissa. Jos joillekin naisille miehen pitää olla päätä pidempi, ei se tarkoita että kaikille. Mutta onko siinä sinusta jotain väärää jos joku haluaakin päätä pidemmän? Minä lyhyen kanssa suhteessa olleena kyllä ymmärrän oikein hyvin, miksi monet preferoivat pitkiä miehiä.

No on se minusta aika outo kriteeri miehen valinnassa, että pitää olla joku tietty senttimäärä eroa itseen. Toki jos on varaa olla niin valikoiva ja niitä hyviä miehiä on ihan joka oksalla, niin siitä vaan.

No en nyt sanoisi että se pituus mitenkään outo kriteeri on. En ole koskaan ollut isokokoisen miehen kanssa, mutta olen melko varma että sellaisen kanssa olo on aivan erilainen kuin pienen. Minä tunsin itseni pienen miehen kanssa koko ajan todella isoksi, vaikka en oikeasti edes ole mitenkään iso (sen kokoinen, ettei varaa laihduttaa ole). Olimme kutakuinkin saman kokoisia, ehkä minä aavistuksen miestä pienempi, eli mies oli melko hinteläkin. Miestä kokoni selvästi häiritsi, jatkuvasti rivien välistä vihjaili että olen liian iso. Läheisyys miehen kanssa ei tuntunut hyvältä, vaan olin koko ajan korostetun tietoinen omasta "isokokoisuudestani".

Kyllä minusta saa olla kriteereitä, vaikka hyviä miehiä ei joka oksalla olisikaan. Ei kenenkään tarvitse ottaa väkisin sellaista joka ei ole sitä mitä toivoo. Paljon mieluummin ainakin minä olen yksin kuin miehen kanssa, joka saa oloni epämukavaksi. Olen todennut että pieni mies saa, joten seuraavan miehen haluaisin olevan huomattavasti isokokoisempi ja vahvempi.

... Ja tähän vielä lisäyksenä, että ennen kaikkea sellainen, joka aidosti hyväksyy minut tämän kokoisena kuin olen.

Hyvä lisäys, koska kaikenkokoisista miehistä löytyy niitä, joiden mielestä 55-kiloinen nainen on läski.

Vierailija
289/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin mihin kiinnitin huomiota omassa miehessäni niin se ei ollut koko, ulkonäkö tai lihaksikkuus. Mukavan hymyn kyllä huomasin mutta se olikin ainoa ulkonäköön liittyvä seikka.

Mutta sen sijaan kyllä huomasin nopeasti että hän oli todella sydämellinen ja fiksu ihminen. Osasi keskustella aiheesta kuin aiheesta ja oli aidosti kiinnostunut minusta. Kertoi myös avoimesti ja ennen kaikkea rehellisesti itsestään eikä esittänyt mitään mitä ei ollut. Hän vain sai minussa aikaan heti sellaisen luottavaisen ja lämpimän tunteen. Ja se kyllä sitten kantoi siitä eteenpäin aika helposti.

Vierailija
290/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmmmmm... Kaveri ei saa naista vaikka on hyvä kroppa, hyvä palkka ja iso muna. Tämän täytyy tarkoittaa että hänellä pitäisi olla VIELÄ parempi kroppa, VIELÄ parempi palkka ja VIELÄ isompi muna. Hemmetti kun ne naiset nyt on taas vaativia :D

Naurattaa vaan kun selvästikään se että noi asiat on kohdallaan ei riitä ja täällä on naiset kilvan neuvoneet katsomaan luonnetta ja käyttäytymistä ja sosiaalisia taitoja, mutta eeeihän se siitä voi olla kiinni. Palkasta ja pituudesta on pakko olla jollain tavalla kyse.

Vierailija
291/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lookki vaan se käytös. Koodarit on yleensä erittäi nhankalia ihmisiä kun niiden aivot toimii kuin joku tietosanakirja.

Vierailija
292/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikaani ajattelemalla ; miksi minulla ei käy naisten suhteen flaksi. Havaitsin että ihmisten väliset suhteet eivät ole minulle tarkoitettuja. Nykyään viinasta voimaa ja rohkeutta saan, Ukko-Ylijumalalle uhoan. Pahoissa aikeissa vieraita tulee ja sehän tietää sotaa.. On mielettömän hienoa erottaa itsensä ihmisten arkimurheista ja kotitarpeista. Munaa ja vaurautta on maailma täynnä mutta hulluus on mielen sisäinen ominaisuus joka ei kopioudu. Power ja Thrash metal ovat universumini rakkaimmat elementit, joita hoidetaan. Saatana sanoo, älä uhriudu!!

Vierailija
293/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta vastaan, koska tunnen paljon koodareita. Monet heistä ovat aika syrjäänvetäytyviä, mutta älykkäitä ja hyvätuloisia. Itse pidän älyköistä ja olen naimisissa sellaisen kanssa, mutta sanoisin, että älyköistä pitävät naiset eivät pidä lihaksista. Minusta teet virheen, jos yrität olla jokin lihaksikas alfauros, jos olet enemmänkin ujo älykkö. Ole ennemmin oma itsesi ja älä kuvittele tietäväsi kaikkea naisista, vaan koeta tutustua heihin ihmisinä ensin.

Vierailija
294/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmmmmmm... Kaveri ei saa naista vaikka on hyvä kroppa, hyvä palkka ja iso muna. Tämän täytyy tarkoittaa että hänellä pitäisi olla VIELÄ parempi kroppa, VIELÄ parempi palkka ja VIELÄ isompi muna. Hemmetti kun ne naiset nyt on taas vaativia :D

Naurattaa vaan kun selvästikään se että noi asiat on kohdallaan ei riitä ja täällä on naiset kilvan neuvoneet katsomaan luonnetta ja käyttäytymistä ja sosiaalisia taitoja, mutta eeeihän se siitä voi olla kiinni. Palkasta ja pituudesta on pakko olla jollain tavalla kyse.

No mene nyt vaikka Prismaan ja kato ympärillesi niitä perheenisiä, WAU millaisia kroppia kaikilla ja miten se muna housuissa pullottaa ja takataskuun lompakosta tippuu 500& seteleitä sinne käytävälle.....

Vierailija
295/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies oli vielä hinteläkin, niin ymmärrän sen että nainen haluaa tuntea olevansa se pienempi. Vaikka ei silläkään mitään käytännön merkitystä ole, se on vain tunne omassa päässä. Ja tuo voi olla toinen ongelma jos sillä miehellä ei ole itsetunto kohdillaan, se voi kuormittaa suhdetta.

Joo, se tunne on omassa päässä, mutta se on kuitenkin todellinen. En tiedä millainen suhtautumiseni olisi jos mies ei olisi kommentoinut tietyllä tavalla ja ottanut painoa jatkuvasti puheeksi, mutta tuo nyt meni miten meni. Alun alkaen en kiinnittänyt mitään huomiota siihen minkä verran meillä on kokoeroa vaan se oli epäolennainen seikka, mutta huomauttelun myötä aloin väkisinkin kiinnittämään. Ja se vaikutti sitten taas ihan kaikkeen siinä suhteessa. Samaa en enää halua kokea uudelleen.

Vierailija
296/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Ja tähän vielä lisäyksenä, että ennen kaikkea sellainen, joka aidosti hyväksyy minut tämän kokoisena kuin olen.

Hyvä lisäys, koska kaikenkokoisista miehistä löytyy niitä, joiden mielestä 55-kiloinen nainen on läski.

Itsehän en ollut (enkä edelleenkään ole) edes 55-kiloinen, mutta jos mies on samaa kokoluokkaa, tietysti se voi hänelle tuntua läskiltä.

Vierailija
297/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs eronnut ystäväni valitti samaa, että mies huomautteli hänen isokokoisuudestaan, jolloin se alkoi häiritä häntä itseäänkin. Saattaa olla yleistäkin pienikokoisempien miesten kohdalla. Ystävä vaihtoi sitten isompikokoisempaan ja ex mies pienikokoisempaan.

Vierailija
298/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs eronnut ystäväni valitti samaa, että mies huomautteli hänen isokokoisuudestaan, jolloin se alkoi häiritä häntä itseäänkin. Saattaa olla yleistäkin pienikokoisempien miesten kohdalla. Ystävä vaihtoi sitten isompikokoisempaan ja ex mies pienikokoisempaan.

Ystävä siis ei ole ylipainoinen, vaan aika sporttinen, mutta exänsä pituinen ja ruumiinrakenteeltaan ei siro. Mies oli siro ja lyhyt mieheksi.

Vierailija
299/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka yleistä tuo on peinikokoisten miesten kohdalla. Eikä ole mitään kiinnostusta ottaa selvää, minulle riitti yksi tuollainen kokemus. Vastaisuudessa katseeni on isommissa miehissä. Ja uskoisin että sen miehenkin katse on minun jälkeeni kääntynyt pienempiin naisiin kuin 50-kiloisiin läskeihin.

Vierailija
300/355 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka yleistä tuo on peinikokoisten miesten kohdalla. Eikä ole mitään kiinnostusta ottaa selvää, minulle riitti yksi tuollainen kokemus. Vastaisuudessa katseeni on isommissa miehissä. Ja uskoisin että sen miehenkin katse on minun jälkeeni kääntynyt pienempiin naisiin kuin 50-kiloisiin läskeihin.

Pliis, pysy vaan noissa pienikokoisissa miehissä.

T. Iso mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi