Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?
Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.
Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutten sitten ole mikään homsseli.
Ja mitä näihin "ei miehet näitä juttuja tiedä" tulee niin kyllä se taitaa olla niin että miehet tietävät nämä jutut paljon paremmin. Monet naiset kun ovat sellaisia että haksahtavat johonkin narsistiluuseriin kun se on niin "ihana". Ihan ilmiselvää kuitenkin että se tulee satavarmasti pettämään.
Ja sitten se naikkonen on ihan deer in the headlights kun se suhde ei sitten toiminutkaan. Olipa yllätys sille, mutta se oli ihan itsestään selvää alusta asti porukan miehille.
Mutta nyt kiinnostaisi kyllä tietää mikä karkoittaa naisia tällä kaverilla jolla on nähdäkseni kaikki kunnossa. Ehkä sen pitäisi totella palsta*lien neuvoa ja ryhtyä tatskatuksi rikolliseksi. Tiedä sitten.
T. Ap
Juurihan sinä totesit, että mietet tietää nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee sen naisten ja miesten eron.
Jos joku menisi pakkotoistoon laittaamaan "miksi mun isotissinen kaunis blondi fitnessmisu ei löydä seuraa? Se on myös ihan mukava" niin takuulla heti olisivat miehet kilvan lyömässä numeroitaan pöytään.
Täällä taas kun naiset kuulevat ettei miehellä ole ollut paljon naisystäviä niin heti olettavat että siinä on jotain vikana eikä se kelpaa heillekään.
Ja tässä taitaakin olla se ongelman ydin. Naisilla kun on sellainen tutka jonka avulla heti huomaavat että tämä ei ole se jätkä joka saa kaikki naiset. Ja kun ei ole sellainen niin se ei kiinnosta. Ei tosta noidankehästä pääse vaikka olisi kuinka tahansa komea, mukava, sosiaalinen, varakas jne.
Eli se ongelman ydin on se että naiset ovat todella tyhmiä. Lähinnä tulee muurahaiset mieleen.
Miksi ap siis edes haluaisi naisen? Eikö miesseura siis olisi parempaa?
Tiivistettynä: ap:n mielestä kaverin hyvän ulkonäön tulisi riittää.
Palstalla naisten mielestä se ei riitä.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Ja mukamas "työkaveri". Ap puhuu itsestään ja on siksi niin puolustuskannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
182cm on suunnilleen keskipituinen. Ehkä naiset haluaa miehen jota voi jo kehua pitkäksi eli 190cm paikkeilla.
Lihaksikkuus vähän niin ja näin, mistä ne lihakset tulleet? Ei minua kiinnosta sellainen joka treenaa vaan kasvattaakseen lihaksiaan, mutta jos lihakset tulee jostain tietystä liikuntalajista tai vaikka työstä, niin on jotenkin puoleensavetävämpi.
Huokaus. Mies hyvä, luuletko ettei kukaan huimaa kun teeskentelet naista?
Miksi näin luulet? Keskipituus miehille on 180cm paikkeilla, ei 182cm ole erityisen pitkä ja monet naiset viehättyy pitkistä miehistä.
Ja miksei nainen muka voisi pitää lihaksikkaasta miehestä joka ei vartavasten yritä ulkonäön takia kasvattaa niitä? Minulle jotenkin turnoff mies joka rehkii salilla ajatelleen "kyllä nyt saan naiset tykkäämään". Mutta jos on inthohimoinen urheilija ja siinä samalla tulee lihakset, niin tykkään.
Joo, ei riitä että mies on pidempi, täytyy olla päätä pidempi. Minulle tuli viime treffeillä tämän takia hylky. Eli kaverisi voi kyllä saada naisia jotka ovat maksimissaan noin 160-senttisiä.
Pientä liioittelua havaittavissa. Jos joillekin naisille miehen pitää olla päätä pidempi, ei se tarkoita että kaikille. Mutta onko siinä sinusta jotain väärää jos joku haluaakin päätä pidemmän? Minä lyhyen kanssa suhteessa olleena kyllä ymmärrän oikein hyvin, miksi monet preferoivat pitkiä miehiä.
No on se minusta aika outo kriteeri miehen valinnassa, että pitää olla joku tietty senttimäärä eroa itseen. Toki jos on varaa olla niin valikoiva ja niitä hyviä miehiä on ihan joka oksalla, niin siitä vaan.
Mitä ongelmia sinulle tuli lyhyemmän miehen kanssa?
No en nyt sanoisi että se pituus mitenkään outo kriteeri on. En ole koskaan ollut isokokoisen miehen kanssa, mutta olen melko varma että sellaisen kanssa olo on aivan erilainen kuin pienen. Minä tunsin itseni pienen miehen kanssa koko ajan todella isoksi, vaikka en oikeasti edes ole mitenkään iso (sen kokoinen, ettei varaa laihduttaa ole). Olimme kutakuinkin saman kokoisia, ehkä minä aavistuksen miestä pienempi, eli mies oli melko hinteläkin. Miestä kokoni selvästi häiritsi, jatkuvasti rivien välistä vihjaili että olen liian iso. Läheisyys miehen kanssa ei tuntunut hyvältä, vaan olin koko ajan korostetun tietoinen omasta "isokokoisuudestani".
Kyllä minusta saa olla kriteereitä, vaikka hyviä miehiä ei joka oksalla olisikaan. Ei kenenkään tarvitse ottaa väkisin sellaista joka ei ole sitä mitä toivoo. Paljon mieluummin ainakin minä olen yksin kuin miehen kanssa, joka saa oloni epämukavaksi. Olen todennut että pieni mies saa, joten seuraavan miehen haluaisin olevan huomattavasti isokokoisempi ja vahvempi.
No naisena nyt vaan senverran että pituus ja lihakset ei ole se juttu jolla ainakaan multa menee jalat alta. Ehkä miehillä menee polvet veteläksi kun näkee salilla jonkun lihaksikkaan ja pitkän miehen, ja sitten naisista mitään ymmärtämättömät miehet vetää suoran viivan siihen että jos mua kiinnostais tuollainen mies niin pakko sen on kiinnostaa naisiakin. No ei todellakaan toimi näin. Kunhan opit enemmän naisista niin tajuat.
Koodaripoikakavereita mulla kyllä on ollut muutama. Yksikään ei ollut lihaksikas, kaikkiin ihastuin silti palavasti ihan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on että nykyään vain ja ainoastaan juristit, lääkärit ja pankkiirit pariutuvat ja nämäkin vain jos heillä on laatikkosilmät ja metsästäjän leuka.
Useimmilla metsästäjillä on kaksoisleuka :D
Jos on pk-seudulla, niin minä voin lähteä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä: ap:n mielestä kaverin hyvän ulkonäön tulisi riittää.
Palstalla naisten mielestä se ei riitä.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Ja mukamas "työkaveri". Ap puhuu itsestään ja on siksi niin puolustuskannalla.
Väärin. Sanoin kyllä että se on ihan mukava kaveri.
Mutta kun nykyaikana miehellä ei ole mitään arvoa jos se ei ole komea joten sen takia painotin ulkonäköseikkoja.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on pk-seudulla, niin minä voin lähteä treffeille.
On espoossa. Laita temp sähköpostisi.
Vierailija kirjoitti:
INTJ-persoona? Meitä ilmeisesti pidetään vähän kummajaisina.
M31
Ei voi olla ylipääsemätön ongelma. Olen INTJ ja vielä nainen, ja vientiä on aina riittänyt enemmän kuin tarpeeksi.
Jos se ei osaa puhua muusta kuin siitä koodaamisesta/tietokoneista? Tai ei jaksa kuunnella naista, jos hn puhuu jostain, mikä miestä ei niin kiinnosta?
Ei ehkä olekaan niin komea kuin luulee? Miehen mielestä komea ei välttämättä ole sitä naisen mielestä, naapurin Ritvan mielstä komea ei välttämättä ole komea vastapäisen talon Seijan mielestä jne. Kauneus on katsojan silmissä, tiedäthän.
Tai sitten on vaan epätoivoinen, yrittää liikaa, näyttää sen, että nyt pitäisi se nainen saada ja äkkiä, hosuu kihloja ensitreffeillä? Pyrki sukkiksiin ensitreffeillä? Kiroilee? Heittää kaksimielistä läppää, puujalkavitsejä, Kummeli-sitaatteja? Nuuskaa, tupakoi, imppaa, menee treffeille haisten vanhalta viinalta ja pesemättömältä takapuolelta? Tinder-kuvat on 10 vuotta vanhoja ajalta, jolloin oli vielä tukka päässä ja kaikki hampaat tallella, eli todellisuus on naiselle pettymys, vaikkei ihan hirveä rölli olisikaan?
Syitähän riittää.
Miksi näinkin heikkotasoinen avaus on saanut jo yli 250 kommenttia?
Voihan sitä tuollaistakin kysyä, kuten naisetkin tekevät vastaavassa tilanteessa.
Mutta mistä moinen kiukku aloittajaa kohtaan?
Hei lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystävä, varmasti luonteesi ei ole niin hyvä kuin itse luulet.
Vierailija kirjoitti:
INTJ-persoona? Meitä ilmeisesti pidetään vähän kummajaisina.
M31
Olen INTJ-persoona, ja kummallista minussa on lähinnä huumorintaju (tai sen puute), muuten olen aivan tavllinen asiakeskeinen henkilö.
N58
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisilla on niin kovat vaatimukset.
Miehen pitää näyttää hyvälle,pitää olla pitkä,pitää olla akateeminen,taloudellinen tilanne pitää olla hyvä,pitää tehdä kotityöt,pitää hoitaa lapset,pitää olla huumorintajuinen,pitää olla urheilullinen... jne
Niih. Ja naisen pitää olla vaan kaunis, laiha ja isotissinen. Plussaa on jos ei valita mistään ja hoitaa lapset ja kotityöt. 🤗
Ehkä se on sosiaalisesti kömpelö tai ujo naisten seurassa. Tai haisee pahalle.
En naljaile: miehellä pitää olla eri kengät kolmille ekoille treffeille, ja tietysti muutenkin laatua vaatekaapissa. Aika moni donna katsoo ensin pläägät.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee sen naisten ja miesten eron.
Jos joku menisi pakkotoistoon laittaamaan "miksi mun isotissinen kaunis blondi fitnessmisu ei löydä seuraa? Se on myös ihan mukava" niin takuulla heti olisivat miehet kilvan lyömässä numeroitaan pöytään.
Täällä taas kun naiset kuulevat ettei miehellä ole ollut paljon naisystäviä niin heti olettavat että siinä on jotain vikana eikä se kelpaa heillekään.
Ja tässä taitaakin olla se ongelman ydin. Naisilla kun on sellainen tutka jonka avulla heti huomaavat että tämä ei ole se jätkä joka saa kaikki naiset. Ja kun ei ole sellainen niin se ei kiinnosta. Ei tosta noidankehästä pääse vaikka olisi kuinka tahansa komea, mukava, sosiaalinen, varakas jne.
Eli se ongelman ydin on se että naiset ovat todella tyhmiä. Lähinnä tulee muurahaiset mieleen.
Lähde nyt jo sinne Miesten Omalle Tielle Ylhäiseen Yksinäisyyteesi ja jätä naiset rauhaan. Mikä siinä on, ettei MGTOW-liike ole onnistunut kadottamaan noita uleja, vaan edelleenkin ne täällä jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen. Epäonnistunut liike, totta tosiaan.
Kaikki miehet yleensä huomaa nää luuseripleierit.
Esim joku cheek, mikael gabriel. Sen tyyppiset jätkät.
Ei koskaan tuu toimimaan mutta aina vaan uusia yrittäjiä riittää. Vaikka on ihan ilmiselvä juttu.