Facebookin ”naisten ryhmä”
Aivan ihme porukkaa, anteeksi vain.
Joka päivä mitä kunnallisempia päivityksiä, oon aina aivan äimän käkenä😅
Kaiken huippu oli eilen kun joku oli leikkauttanut kielensä keskeltä halki ja tää oli lähes kaikkien mielestä normaalia ja hienon näköistä.
Missä maailmassa mä oikeen elän.. Taidan erota ryhmäs kun en kestä enää..
Kommentit (21)
Joo anteeksi naistenhuone, tätä tarkoitin.
Onko oikeesti joku kielen halkominen nykymaailmaa? En ole edes tiennyt että sellaista tehdään..
Oon aivan järkyttynyt, oli kamalan näköistä
No ei kielen halkaiseminen nyt mikään kovin ihme juttu ole. Enemmän itse ihmettelen sellaisia omituisia tekopyhiä riehumisia. Yksi mies oli tinderissä haukkunut jotain naista törkeästi, niin naiset olivat porukalla haukkumassa vielä törkeämmin ja fantasioivat raa'asta väkivallasta ihan tosissaan. Juu, toisten haukkuminen on väärin, mutta kyllä se naisten riehuminen oli niin sekopäistä, että sieltä olisi saattanut oikeasti napsua syyte jos toinenkin.
Minulle olis massiivinen turn off jos mies olisi vastaavassa miestenhuone ryhmässä seuraamassa noita typeriä juttuja.
Ja siis kielen halkaisu nyt ei kiristä mieltä, vaan tuon ryhmän asenne ja jutut ylipäätään.
Ai niin ja toinen, mitä en lakkaa ihmettelemästä ovat ne treffi/tinderkokemusketjut. Kovaan ääneen naureskellaan miesten ulkonäölle ja kömmähdyksille ja varustuksille, mutta sitten kiljutaan, miten joku mies on ollut m*lkku, kun on haukkunut naisen ulkonäköä.
Kaikista kummallisimpia on kaikki ne selfieketjut. Sääntönä sanotaan, että kommentoi edellistä tms ja sitten lopuksi kukaan ei kommentoi ketään vaan on vaan kova tarve läntätä se oma pärstä sinne :D jotenkin hulvatonta itsensä esille nostamista, myötähäpeä lähinnä iskee. Nykyisin vähemmän tulee siellä ryhmässä vietettyä aikaa kun on niin id*oottia porukkaa.
Kaiken kruunaa tietty miljoonat "hei arvatkaa mun ikä!!!" -päivitykset, missä keski-ikäiset lähinnä esittelee blurrattua naamaansa ja luulevat näyttävänsä 20-vuotiailta.
Mä oon naistenhuone k-30 -ryhmässä. Olen ymmärtänyt, että tuo alkuperäinen on pahempi.
Tuolla porukka vertailee tatuointejaan ja miettii, minkälaisen ottaa seuraavaksi.
Jotenkin en ylläty, että ylpeillään tuollaisellakin, kooska naiset kannustavat toisiaan kaikessa, oli sitten kuinka typerästä käytöksestä kyse tahansa.
You go girl!
Vierailija kirjoitti:
Joo anteeksi naistenhuone, tätä tarkoitin.
Onko oikeesti joku kielen halkominen nykymaailmaa? En ole edes tiennyt että sellaista tehdään..
Oon aivan järkyttynyt, oli kamalan näköistä
No ei ole. Mutta tuolla ryhmässä on tuhansia jäseniä, niin kyllä sitä parikymmentä tyyppiä siitä porukasta riittää tulla ihastelemaan. Loput on vaan sitten hiljaa.
Ai niin ja sitten on vielä ne tuhannet "jätä se sika" -jauhamiset. Tätä huudetaan ihan joka paikkaan ja ihan avoimesti sitten pilkataan, miten tyhmiä jotkut ovat, kun eivät ensimmäisenä ole eroamassa. "Minä en ainakaan katselisi tuollaista miestä."
En ees tiennyt että tollanen on olemassa kunnes täällä palstalla mainittiin :Ddd
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja sitten on vielä ne tuhannet "jätä se sika" -jauhamiset. Tätä huudetaan ihan joka paikkaan ja ihan avoimesti sitten pilkataan, miten tyhmiä jotkut ovat, kun eivät ensimmäisenä ole eroamassa. "Minä en ainakaan katselisi tuollaista miestä."
Hmm.. kuulostaa tutulta. Missähän olen kuullut vastaavaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
No ei kielen halkaiseminen nyt mikään kovin ihme juttu ole. Enemmän itse ihmettelen sellaisia omituisia tekopyhiä riehumisia. Yksi mies oli tinderissä haukkunut jotain naista törkeästi, niin naiset olivat porukalla haukkumassa vielä törkeämmin ja fantasioivat raa'asta väkivallasta ihan tosissaan. Juu, toisten haukkuminen on väärin, mutta kyllä se naisten riehuminen oli niin sekopäistä, että sieltä olisi saattanut oikeasti napsua syyte jos toinenkin.
Tää on tätä nykyaikaa. Somessa voi riehua, aukoa päätään, masinoida vihakampanjoita ja lynkata ihmisiä, joiden mielipiteistä ei pidä ja pahoittaa mielensä joka hlvetin asiasta. Aikuisten kokemasta pahasta mielestä on tullut oikeutus hirvittäville loanheittokampanjoille ja somelynkkauksille. Wää, wää kyllä minä niin mieleni pahoitin! Nyt tapetaan se stanan rnkkari kun pyysi siirtymään imetysnurkkaukseen!
Elämme kammottavia aikoja.
Ja sitten vielä ne vauhkoamiset, kun joku on jakanut jonkin kuvan tai päivityksen ryhmän ulkopuolelle :D Voi jessus, ei kai kukaan tosissaan kuvittele, että julkaisemalla yksityisiä asioita tuhansien ihmisten ryhmässä ne jutut eivät koskaan päädy ryhmän ulkopuolisten tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä ne vauhkoamiset, kun joku on jakanut jonkin kuvan tai päivityksen ryhmän ulkopuolelle :D Voi jessus, ei kai kukaan tosissaan kuvittele, että julkaisemalla yksityisiä asioita tuhansien ihmisten ryhmässä ne jutut eivät koskaan päädy ryhmän ulkopuolisten tietoon.
No mut jos yp huomauttaa tuosta, se voi johtua siitä, jos joku jakaa jotain, joka on lopulta tulkittavissa kunnianloukkaukseksi. Sen takia kannattaa myös miettiä, mitä jakaa tai paremminkin missä hengessä. Muuten on taas ihan fiksu neuvo miettiä, mitä ylipäätään julkaisee, kuinka yksityisiä juttuja jne.
Minulla ei mene ymmärrykseen se, kun naiset omalla nimellään ja kuvallaan jakavat seksielämäänsä tuhansille vieraille ihmisille (esim. kertovat parhaasta seksilelustaan, huonoimmasta seksikokemuksestaan). Siinä samassa ryhmässä voi olla omia sukulaisia, työkavereita, esimiehiä, mutta ei kun annetaan mrnnä vaan:D
Tuo "jätä se sika" on minusta täällä vauvassa vielä pahemmassa muodossa, kun täällä sanotaan, että miksi valitsit noin huonon miehen, joka ei sitten ollutkaan hyvä isä lapselle/kestänyt elämän vaikeuksia/alkoholisoitui tai mitä nyt milloinkin ja kaikki muut ovat löytäneet sen sekä fyysisesti että henkisesti täydellisen kumppanin kertalaakista, kun vaan paras mahdollinen kelpasi heille.
Kaikille ja kaikesta loukkaannutaan, mielen pahoittaminen muiden puolesta on muotia ja sitä jokainen "siis mää oon vaan aito, oma itseni" kaakattaa. Ja aivan äärimmäisen typeriä ja lapsellisia naisia! Kaikki uskotaan tuosta noin vaan. Ja se uho, uho on kova. Jätetään se ja tuo, minä kyllä sanoisin tai tekisin blaablaa ja kukaan niistä ressukoista ei tekisi. Koska pelkää joutuvansa siihen joukkoon jota ei tuhat muuta komppaa. Luojalle kiitos ettei minulla ole tytärtä.
Nuo jättiryhmät edustavat oikein pökerryttävän matalaotsaista menoa. Yhdessä olin mukana ehkä pari tuntia, kunnes en enää pahoinvoinniltani kyennyt lukemaan niitä postauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo jättiryhmät edustavat oikein pökerryttävän matalaotsaista menoa. Yhdessä olin mukana ehkä pari tuntia, kunnes en enää pahoinvoinniltani kyennyt lukemaan niitä postauksia.
Tämä palsta on ihan samaa saastaa, ainoa ero että täällä ollaan kasvottomana ja nimettömänä
Toisaalta täällä moni trollailee. Niissä ryhmissä ne ihmiset ovat pääsääntöisesti tosissaan. 🤢🥵🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut jos yp huomauttaa tuosta, se voi johtua siitä, jos joku jakaa jotain, joka on lopulta tulkittavissa kunnianloukkaukseksi. Sen takia kannattaa myös miettiä, mitä jakaa tai paremminkin missä hengessä. Muuten on taas ihan fiksu neuvo miettiä, mitä ylipäätään julkaisee, kuinka yksityisiä juttuja jne.
Mikä ihmeen kunnianloukkaus se on, että jakaa esim kuvakaappauksen päivityksestä, jonka on nähnyt 170 tuhatta muutakin ihmistä? Siellä ryhmässähän voi olla ihan ketä tahansa, joten ei voi olettaa, että esim pomo tai naapuri tai poikaystävä ei saa koskaan tietää mitä julkaiset. Se poikaystäväkin on saattanut liittyä ryhmään ihan läpällä.
TArkoitatko naistenhuonetta vai mistä ryhmästä puhut?