Ai, se tuntuu siis tältä :( Mies kieltäytyi seksistä.
Ensimmäistä kertaa meidän suhteessa ja ensimmäistä kertaa mun elämässäni mies sanoo, ettei halua. Me oltiin lenkillä, tultiin kotiin ja käytiin kaksin suihkussa. Mulla oli tosi energinen olo ja sen suihkuttelun olisi voinut käyttää muutenkin. Vaan kun ei voinut. Mies sanoi suoraan, ettei sitä nyt huvita. En ymmärrä. Alkaahan se huvittaa, kun sen aloittaa, ja aina voi toisen mieliksi tehdä kuitenkin. Mutta kun ei huvita. Ärsyttävää ja itsekeskeistä. Tästä ne jotkut naiset siis puhuu. Paska fiilis.
Kommentit (273)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 20:36"]
Saat anteeksi. Niin, että millä rahkeilla ennustat toisille vinksahtaneita lapsia? Mikä antaa sinulle varmuuden omasta paremmuudestasi?
ap
[/quote]
Johan sanoin, että olet mielestäni erittäin epäkypsä. Näitä sinun tekstejäsi lukeneena en usko sinun olevan äitinä kovinkaan kaksinen.
Tunnen monta nuorta jotka ovat varakkaista perheistä jotka omaavat kaltaisiasi epäkypsiä naiiveja äiteja. Näillä nuorilla ei kovin hyvin mene. Osalla on mielenterveyden kanssa ongelmaa ja osalla huumeiden kanssa. Lapsen ei ole hyvä elää perheessä missä äidille kaikki muu on tärkeämpää, kuin oma lapsi.
Meillä on todella huonot tulot, mutta me emme kärsi siitä mitenkään. Saamme iloa arkisista asioista ja lapsistamme. Minun ei tarvitse taata lasteni tulevaisuutta, koska minulla ja miehelläni on rahkeita kasvattaa lapsemme niin, että he tulevat pärjäämään.
En sanonut olevani parempi, kuin sinä. Tiedostan kuitenkin olevani paljon kypsempi, kuin sinä. Oman viisautesi osoittaisit sillä, ettet tekisi niitä lapsia tuohon suhteeseen ja elämänkokemukseen mitä sinulla on (ei ole)!
[/quote]
Mistä päättelet, että mulle kaikki muu olisi tärkeämpää kuin lapsi?
Ymmärrät tulevaisuuden takaamisen olevan vain taloudellisia seikkoja. Se on paljon muutakin. Mutta hienoa, että uskot itseesi ja pärjäät. Varmaankin sinun kohdallasi oli epäilijöitäkin, eikö vain?
Elän suhteessa, joka perustuu rakkauteen. Se on ensimmäinen edellytys, jotta suhde voi onnistua. Elämänkokemusta mulla on aika paljon.
ap
[/quote]
Sinun teksteistäsi päättelen, että sinulle on kaikkein tärkeintä sinä ja sinun oma hyvinvointisi.
On eri asia epäillä 17 vuotiaan lapsen pärjäämistä äitinä, kuin melkein kolmekymppisen aikuisen kykyä kantaa vastuunsa lapsistaan.
Kyllä sinun nyt kannattaisi vähän katsoa peiliin ja miettiä minkä takia ihmiset (muutkin, kuin minä) tällä sulle sanovat, että älä tee lapsia ja kasva aikuiseksi.
Minusta tuntuu, että rakkaudesta sinulla ei ole hajuakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 20:54"]
Saat anteeksi. Niin, että millä rahkeilla ennustat toisille vinksahtaneita lapsia? Mikä antaa sinulle varmuuden omasta paremmuudestasi?
ap
[/quote]
Samaa voisi kysyä sinulta, miksi olet varma että sinusta tulisi hyvä vanhempi? Sen perusteella mitä tänne itsestäsi kerrot ei kukaan voi sanoa että niin kävisi.
En taaskaan ole lainaamasi henkilö, mutta..
Mun lapsella on tasapainoinen perhe, kasvanut vauvasta taaperoksi kotona rauhallisessa ympäristössä vanhempiensa kanssa, kummallakaan vanhemmalla ei ole huumetaustaa, tai sekoilutaustaa ylipäätään.
Eikä hän ole kiintynyt mihinkään lastenhoitajaan, vaan läheisiin ihmisiinsä joita meillä on lähellä.
[/quote]
Koska minusta tuntuu siltä! Eikä meillä ole "huumetaustaa" eikä mitään "sekoilutaustaa". Mitä kumman sekoilua tarkoitat? Lastenhoitaja taas antaa mahdollisuuden keskittyä siihen tärkeimpään, lapseen, hyvällä mielellä ja energisenä.
ap
[/quote]
Niin mitä teet ja kuinka paljon kun se lastenhoitaja hoitaa SINUN lastasi että pääset tekemään niitä tärkeitä asioitasi sillä välin?
On teillä huumetaustaa, miehesi on käyttänyt viihdekäytössä ja joutunut siitä jopa sairaalaan. Se on huumetaustaa.
Sekoilutaustalla tarkoitan tuota sinun pettämistäsi, joku lääppii sua bileissä ja sitten vasta havahdut kun joku nuolee sun rintoja joten aika sekasinhan sun pitää olla ollut..
Et muka juo kännejä ja silti aina olet kännissä jos otat viiniä.
Susta on tuntunut moneltakin asialta, mikä ei sitten välttämättä ole ollut se oikea suunta ja tiedät sen itsekin.
[/quote]
Työn tekemisestäni ei näytä tulevan nyt mitään :)
Miten ihmeessä vaikuttaa lapsen kasvatukseen, jos joku mies on joskus pussannut äitiä?
Mieheni "tausta" taas ei ole mikään vallitseva, pysyvä tilanne. Myönnän, että olen pitkän tauon jälkeen käyttänyt enemmän alkoholia, mutta missään tapauksessa en harrasta mitään ryyppäämistä.
ap
Niin, ja olet nytkin töissä?
Kyllä se vaikuttaa, kun sä valehtelet. Valehteleva äiti ei ole kovin jees.
Mä en käsitä miten sä et usko ikinä.
Micken aikaan palstalla oltiin oikeassa että mies on varattu ja et uskonut.
Ulkomaiden aikaan palstalla sanottiin että työkaverin luo meno ei ole hyvä idea, et uskonut.
Siis mitähän vielä?
Kaikkiko sun pitää oppia kantapään kautta?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 20:59"]
Elän suhteessa, joka perustuu rakkauteen. Se on ensimmäinen edellytys, jotta suhde voi onnistua. Elämänkokemusta mulla on aika paljon.
ap
[/quote]
Ohis: Sulla on näköjään aika persoonallinen näkemys rakkaudesta pettämisineen ja valehtelimisineen.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:08"]
Ulkomaiden aikaan palstalla sanottiin että työkaverin luo meno ei ole hyvä idea, et uskonut.
Siis mitähän vielä?
[/quote]
Teen nyt töitä kotona. Mä haluan uskoa ihmisistä ensin hyvää, siksi erehdyin. Työkaveri oli iso virhe. Parempi oppia kantapään kautta kuin ei lainkaan.
ap
MEEEEEEEEEE POOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:08"]
Siis mitähän vielä?
[/quote]
Teen nyt töitä kotona. Mä haluan uskoa ihmisistä ensin hyvää, siksi erehdyin. Työkaveri oli iso virhe. Parempi oppia kantapään kautta kuin ei lainkaan.
ap
[/quote]
Nii-in, mutta jos sulle kuorossa toitotetaan jotain niin kannattaisko joskus uskoa?
Jälkikäteen ajatellen olisi kannattanut uskoa, mutta tilanteessa sisällä olevan sen näki eri tavalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:34"]
Jälkikäteen ajatellen olisi kannattanut uskoa, mutta tilanteessa sisällä olevan sen näki eri tavalla.
ap
[/quote]
Turha jossitella. Samat pahat asiat olisi voinut tapahtua joka tapauksessa, aiemmin vain.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:34"]
ap
[/quote]
Mikähän nyt on vedossa? Mikä kohta kaduttaa?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 21:20"]
kysymys Murulle: mitkä on hyväksyttäviä syitä kieltäytyä seksistä puolison kanssa avioliitossa ?
T. Utelias
[/quote]
Sorruinpa taas tänne kurkistamaan, vaikka ei pitänyt. En voi luetella hyväksyttäviä syitä kuin itselleni ja omaan suhteeseeni. Muiden suhteet toimivat heidän ehdoillaan. Mä voisin kieltäytyä seksistä, jos olisin kovin sairas tai jos mulla olisi esimerkiksi tosi pahat kuukautiskivut. Tosin niihinkin monesti seksi auttaa. Väsymys harvoin on hyvä selitys, koska ketäpä rakastellessa nukuttaa:) Voihan sitä sanoa, että on väsynyt ja homma menee nyt matalalla profiililla. Mukavaa se sitenkin on. Tietysti silloin on pakko kieltäytyä, jos pitää olla jossain toisessa paikassa.
Oliko tämä riittävä selitys?
ap
[/quote]
Kiitoksia. vastauksestasi.
No mitkä syyt sitten on miehellesi luvallisia mielestäsi ? Vainko kova sairaus ? Muuten pitää aina ruveta touhuamaan jos pyydät ?
t. Utelias (meillä saa aina kieltäytyä jos siltä tuntuu eikä kummallakaan ole asiasta paineita että pitäisi suostua vain toista mielyttääkseen)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 17:08"]
Mistä te tunnistatte Murun? Mulla ei ole aavistustakaan, miten sen tästäkin aloituksesta tunnistaa. Mutta toisaalta en jaksa seurata niitä kilometrin pituisia viestiketjuja, enkä ole niin kiinnostunut hänen elämän koukeroistansa.
Mutta se vaan ihmetyttää miten joku bongaa nämä Murun teksteiksi.
[/quote]
Tämä Muru-kynäilijä haluaa, että hänen tekstinsä tunnistetaan, joten hän kirjoittaa niin tunnistettavasti ja toistelee tiettyjä asioita, jotta kirjoitukset varmasti tunnistettaisiin Muru-saagaan kuuluviksi. Joten helposti tunnistaa.
Kannattaa tarkistuttaa miehen testosteronitasot. Ettei vaan mikään ole pahemmin pielessä. Nimiim. kokemusta on.
Olisko ottanut jotain "lääkkeitä" jotka vievät haluja...
Kyllä se nyt on ihan normaalia ettei aina haluta miestäkään. Mun mies sanoi mulle joskus kun olin vielä alkuvaiheen kiimassa, että hei, hanki kuule harrastus, kun ei hän koko aikaa jaksa. Sittemmin, näin 10 vuotta myöhemmin, oon kuittaillut miehelle siitä repliikistä, kun oma kiinnostukseni on iän ja lasten myötä vähän heikentynyt ja mies jää aina välillä ilman.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:16"]
Olen nainen, naimisissa yli kaksikymmentä vuotta, ei kuuna päivänä puolisoni kieltäytyisi seksistä, jotain olisi silloin vinossa ja pahasti. Ettei vaan olis toinen kierroksessa?
Ei mies joka rakastaa ja kiihottuu toisesta kieltäydy..en ole ikinä moista tavannut.
[/quote]
Oletko näiden kahdenkymmenen avioliittovuotesi ajan testaillut myös muita miehiä tietääksesi asian noin tarkkaan? Montako sinulla oli ennen nykyistä? Kertovatko kaikki ystäväsi ja tuttusi sinulle omat intiiminsä asiat? Niin?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:29"]
Kannattaa tarkistuttaa miehen testosteronitasot. Ettei vaan mikään ole pahemmin pielessä. Nimiim. kokemusta on.
[/quote]
Joo, siis ihan heti lääkäriin, kun ekan kerran ei jaksa panna urheilun jälkeen suihkussa seisaallaan. Se on pahasti sairas se mies!!! Osastolle vaan.
Mites noi haluttomat naiset...
Voi hyvänen aika. Eikö saa tuntua yhtään miltään, jos tulee torjutuksi? Tämä oli mulle uusi asia, mutta ei se elämää kaada. Mä olen itse pari kertaa kieltäytynyt seksistä, ja kyllä mun mieheni on tehnyt selväksi, mitä siitä ajattelee. Ihmisillä on tunteet. Miljoona kertaa olen lukenyt täältä, kuinka miehen haluttomuus itkettää. Meillä tosin asia on jo korjattu :). Mä tein myös selväksi, mitä odotan mieheltä.
(Ja olen muuten kirjoittanut tänne monta kertaa niin, että kukaan ei ole tunnistanut.)
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:23"]
Voi hyvänen aika. Eikö saa tuntua yhtään miltään, jos tulee torjutuksi? Tämä oli mulle uusi asia, mutta ei se elämää kaada. Mä olen itse pari kertaa kieltäytynyt seksistä, ja kyllä mun mieheni on tehnyt selväksi, mitä siitä ajattelee. Ihmisillä on tunteet. Miljoona kertaa olen lukenyt täältä, kuinka miehen haluttomuus itkettää. Meillä tosin asia on jo korjattu :). Mä tein myös selväksi, mitä odotan mieheltä.
(Ja olen muuten kirjoittanut tänne monta kertaa niin, että kukaan ei ole tunnistanut.)
ap
[/quote]
Miehesi on tehnyt selväksi mitä siitä ajattelee? Ihanko oikeasti..
Ja joo, niitä lyhyitä ketjuja jotka ei saa vastakaikua oot varmaan kirjoittanut ja oletat ettei kukaan tunnista..:)
ap
[/quote]
Johan sanoin, että olet mielestäni erittäin epäkypsä. Näitä sinun tekstejäsi lukeneena en usko sinun olevan äitinä kovinkaan kaksinen.
Tunnen monta nuorta jotka ovat varakkaista perheistä jotka omaavat kaltaisiasi epäkypsiä naiiveja äiteja. Näillä nuorilla ei kovin hyvin mene. Osalla on mielenterveyden kanssa ongelmaa ja osalla huumeiden kanssa. Lapsen ei ole hyvä elää perheessä missä äidille kaikki muu on tärkeämpää, kuin oma lapsi.
Meillä on todella huonot tulot, mutta me emme kärsi siitä mitenkään. Saamme iloa arkisista asioista ja lapsistamme. Minun ei tarvitse taata lasteni tulevaisuutta, koska minulla ja miehelläni on rahkeita kasvattaa lapsemme niin, että he tulevat pärjäämään.
En sanonut olevani parempi, kuin sinä. Tiedostan kuitenkin olevani paljon kypsempi, kuin sinä. Oman viisautesi osoittaisit sillä, ettet tekisi niitä lapsia tuohon suhteeseen ja elämänkokemukseen mitä sinulla on (ei ole)!
[/quote]
Mistä päättelet, että mulle kaikki muu olisi tärkeämpää kuin lapsi?
Ymmärrät tulevaisuuden takaamisen olevan vain taloudellisia seikkoja. Se on paljon muutakin. Mutta hienoa, että uskot itseesi ja pärjäät. Varmaankin sinun kohdallasi oli epäilijöitäkin, eikö vain?
ap