Mies haluaa, että voi tapailla myös muita, mutta seksiä ei harrasteta....
...muuta kuin keskenään. Ainakin aluksi näin. Olemme tapailleet 4 kk ja mies on siis aika äskettäin eronnut (ennen kuin tapasimme). Antakaa mammat neuvoja...heivaanko koko miehen hiiteen vai voiko tällaisesta kehittyä kunnon suhde.
Itse en edes tiedä, osaanko tapailla muita kuin yhtä, mutta kai tässä sellainen asenne pitäisi opetella 40-vuotiaana! Hemmetti...Mies ei siis selvästi halua sitoutua, mutta ei toisaalta kokonaan luopuakaan. Mitä teen?
Kommentit (23)
Itse antaisin miehen tapailla ketä lystää, mutten tuolloin olisi enää itse kuvioissa.
Mies etsii uutta suhdetta, pitää sua varalla että saa seksiä ja etsii samalla sua parempaa naista pitkäaikaiseen suhteeseen, jotta voi heivata sut sitten kun se löytyy.
Eipä paljon arvosta sua.
Ehdottaisin sinuna että te pysytte pelkkinä, ystävinä kunnes mies tietää mitä haluaa sinusta, siihen asti sinä pidät muita miehiä rakastajina.
Mä varmaan suostuihin tuohon.
Hetkeksi.
Mutta vain hetkeksi.
Siihen on kaksi syytä, toinen on se, että mies on juuri ollut varattu ja nyt pelkää, että tulee heti pallo jalkaan uudelleen. Ja toisekseen se, että kun mies tuon pelkonsa takia menee niille treffeille toisen kanssa, luultavasti tajuaa, että haluaakin tapailla vain yhtä.
Eli mikäli se muiden tapaili jatkuisi pidempään kuin parien treffien ajan, heivaisin, mutta voisi myös suostua tuohon ihan vaan sen takia, että on tullut juteltia monen eronneen kanssa ja monella miehellä on juurikin suorastaan pakonomainen tarve säilyttää vapautensa, koska sen viimein on jälleen saanut =D
Tee miten haluat, mutta älä odota vastaeronneelta sitä, että Se olisi valmis sitoutumaan. Sen pitää saada olla vapaa! Mä häipyisin itse...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 07:45"]
Tee miten haluat, mutta älä odota vastaeronneelta sitä, että Se olisi valmis sitoutumaan. Sen pitää saada olla vapaa! Mä häipyisin itse...
[/quote]Tunteet ne miehelläkin on. Saattaa olla, että kaipaa sitä vapautta eikä halua sitoutua, mutta jos sopiva nainen kävelee vastaan, niin mies saattaahetken rimpuilla vastaan, mutta tunteet silläkin voittaa. Jos vaan nainen antaa mahdollisuuden.
Mä tekisin niinkuin tuo yksi vastaaja, eli kattelin HETKEN tuota, ehkä. Luultavasti mua rupeisi tosin aika pian kyrpimään, joten jättäisin miehen ja sanoisin, että ottaa yhteyttä sitten kun haluaa tapailla vain mua. Olen aika ylpee.
Sano, ettei sitten teilläkään harrasteta seksiä ja kertoo sitten, kun on valintansa tehnyt.
Unohtaisin äijän. Jos oikeesti todella joku "kolahtaa" niin sitä ei muita mieti. Mä en jaksaisi tollasta. Onneksi olen naimisissa ja toivottavasti olen loppuun asti, ettei tarvitsisi enää koskaan treffailla ketään ! Enkä mä koskaan edes löytäisi edes puoliksikaan niin ihanaa, kun mieheni ! Me kun tavattiin niin se oli kerrasta siin- - naimisissa nyt parikymmentä vuotta ja edelleen olemme rakastuneita ! Mä en edes ( en kertaakaan) ole ajatellut muita miehiä.
Hauska, että edes harkitset suhteen jatkamista! Mä olisin ainakin heivannut miehen muualle heti. Olisi saanut puuhata yksikseen mitä haluaa. En usko, että voisin olla niin epätoivoinen, että olisin harkinnut miestä, edes kaveriksi.
Niin kauan kun saat seksiä niin pidä tuo äijä varalla ja sit kun löydät uuden niin heivaat tuon " panon". Se tekee sen muuten sulle.
Mä varmaan taas ajattelisin, että mies sentään yrittää olla rehellinen ja on siinä mielessä jopa luottamusta herättävä. On sellaisiakin miehiä, jotka vaan vehtaisivat jotain selän takana.
Itse taas en pystyisi harrastamaan seksiä kuin vain yhden kanssa joten mulle tuollainen kuvio olisi järjetön, koska en itse haluisi kuitenkaan muita miehiä. Mutta ehkä mies tietää, ettei halua tunnetta, että on pakotettu olemaan yhdessä suhteessa nyt, haluaa miettiä asioita. Mutta silloin on oikeus miettiä sullakin, eihän sulle tarvitse välttämättä sopia tuo kuvio. Itse saattaisin olla mustasukkainenkin.
Kai järkevämpi kuvio olisi se, että jos toinen haluaa käydä treffailemassa muita niin lopettaisitte seksinkin, itsestäni se tuntuisi oikeudenmukaisimmalta.
Ootte tapailleet 4 kk?? Eikös juuri tuossa vaiheessa pitäisi olla se rakastumisen huuma päällä, että kiinnostaa vaan nyhjöttää toisen kyljessä? Ehkä sitten voisin ymmärtää (joskaan en omalle kohdalle hyväksyisi), jos suhde on jo pari vuotta vanha...
Näin miehenä, näkisin että tuossa on kaksi mahdollisuutta. Mies on vast'ikään eronnut, eikä halua heti palloa jalkaan. Ei tarkoita etteikö hän haluaisi olla sinun kanssa, mutta ei halua turhaan hätäillä. Tai sitten mies on jo päättänyt, että ei halua sinusta muuta kuin helpon panon ja heivaa sinut sillä hetkellä, kun löytää paremman naisen. Mahdoton sanoa kummasta on kyse tuntematta teistä kumpaakaan.
Mikäli tykkäät miehestä, niin katso miten käy, mutta pidä jalat maassa. Jos mies ei ole valmis heittäytymään, ei sinunkaan kannata hätäillä.:)
En kattelis tollasta menoa. Saisi mies mennä. Tuollainen olisi loukkaavaa.
Justiinsa kuuntelin, kun n. 15 vuotta ap:tä nuorempi selitti todella samanlaisesta tilanteestaan. Teki mieli kiljua: "Juokse, hyvä nainen!", mutta en vaan voi kehottaa ketään lähtemään suhteesta. Itse en tuollaiseen ratkaisuun kykenisi. Voi varmaan joillakin toimia, mutta vain jos molemmat sitä aidosti haluavat. Mikään ei estä palaamasta yhteen myöhemmin.
No öh? Mitä se tahtoo muilta naisilta? Olla kaveri? :D
Minä luen tuon vaan niin että sinä olet nainen joka antaa hänelle ja samalla se vaan saa hakea jotain muuta ihmistä rinnalleen. Sillä vaikkei seksiä mies itse muilta edes kaipaisi (tai se tietää ettei edes kannata juuri vongata seksiä jos etsii kunnollista suhdetta) niin se vaan jättää sinut kun löytää jonkun ihanan jota on tapaillut muutamia kertoja ja treffaillut tätä ihanaista kunnes sitä voisi panna. Eli suhde tavallaan lämmitellään perinteisesti treffeillä ja vasta myöhemmillä kerroilla seksi alkaa olla oleellista ja sitten hän jo seurustelee sen toisen naisen kanssa, varmaan muuttavat yhteen pian ja alkaa suunnitella muutenkin yhteistä tulevaisuuttaan.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:39"]
Ootte tapailleet 4 kk?? Eikös juuri tuossa vaiheessa pitäisi olla se rakastumisen huuma päällä, että kiinnostaa vaan nyhjöttää toisen kyljessä? Ehkä sitten voisin ymmärtää (joskaan en omalle kohdalle hyväksyisi), jos suhde on jo pari vuotta vanha...
[/quote]
komppaan tätä.
Eikö kellään mielipidettä? Miten noi vastaeronneet, pitäiskö vaan kiertää kaukaa, kun tuollaisia ehdottelevat?
Vaihtoehto a) tapailen satunnaisesti edelleen (riski, että rakastun)
b) totean, että jos yksi nainen ei riitä, niin goodbye
Kumpaa suosittelette?
t. ap