Miksi vaimon pitäisi olla kaunis ja hoikka?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:58"]
Tyhjäpäitten pitää olla, jos haluavat rahakkaan miehen ja sellaisiahan ne tyhjäpäät metsästävät. Itse eivät ole kyvykkäitä opiskelemaan ja hankkimaan ITSE hyvää toimeentuloaan.
[/quote]
Näin se usein kyllä on.
Jos pakettiin sisältyvät, älykkyys, keskustelutaito, empatiakyky, sekä kemia ja päälle tulevat vielä kauneus ja hoikkuus, niin ei tarvitse miettiä miksi minä rakastuin jo ensikohtaamisellamme.
Omien havaintojeni mukaan lihavat/rumat naiset saavat usein koulutukseensa suhteutettuna "huonompia" töitä kuin kauniit. Mutta tunnen kyllä niin kauniita kuin lihaviakin korkeasti kouluttautuneita naisia, tässä ei mielestäni ole mitään korrelaatiota.
Kuanista ja hoikkaa jaksaa katella paremmin lopunelämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 17:56"]
Kuanista ja hoikkaa jaksaa katella paremmin lopunelämäänsä.
[/quote]
Niin, kukaanhan ei koskaan liho, harmaannu, saa ryppyjä, jne.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:03"]
mieheni mielestä olen kaunis. en osaa uskoa että hän valehtelisi minulle kymmenen vuotta vain saadakseen haaraa. jokainen haluaa itselleen kumppanin jota pitää hyvännäköisenä. hoikkuuden ylistämisestä en tiedä, olen lihava eikä se ole koskaan ollut miehelleni mikään ongelma. mutta emme kumpikaan tehneet lopullista valintaamme ulkoisten seikkojen perusteella. kauneus ja hoikkuus toimivat oikein mukavina houkuttimina, mutta kuinka moni jaksaa sietää puolisoa joka on ulkoisesti sopiva mutta henkisesti täysin yhteensopimaton?
pointtini on että saahan sitä toivoa ja etsiä ties minkä näköistä naista, mutta jos ulkonäkö on se ratkaiseva seikka niin en ennusta kovinkaan pitkää avioliittoa.
[/quote]
Annapas nyt jotain lukujakin, kun esität tuollaisen väittämän. Mä kun tunnen aika monta lihavaa, pitkälle kouluttautunutta uratykkiä naista.
[/quote]
Piti ihan ruveta miettimään.... yhtään todella lihavaa pitkälle kouluttautunutta uralla edennyttä naista en tiedä omasta tuttavapiiristäni!? Hieman ylipainoisia, ok työllistyneitä kyllä (ei esimiesasemassa, ei asiantuntijoita tms arvostetuissa asemissa kuitenkaan mutta esim myynnissä tai markkinoinnissa). Erityisesti ikääntyneemmillä (55+) tuo tunnutaan hyväksyvän paremmin kuin nuorilla.