Miksi vaimon pitäisi olla kaunis ja hoikka?
Kommentit (46)
Koska kauniiseen ja hoikkaan naiseen rakastuu/ihastuu. Eikä naimisiin kannata mennä ellei rakasta.
Tyhjäpäitten pitää olla, jos haluavat rahakkaan miehen ja sellaisiahan ne tyhjäpäät metsästävät. Itse eivät ole kyvykkäitä opiskelemaan ja hankkimaan ITSE hyvää toimeentuloaan.
Kyllä minulle ainakin oli miehen ulkonäkö tärkeä kriteeri parinvalinnassa (muiden lisäksi). Joten varmaan ihan luonnollista, että miehet toivovat mahdollisimman hyvännäköistä puolisoa. Kaikille kauniita ja hoikkia puolisoja tosin ei riitä. Hoikkuutta ihan yleisesti pidetään ylipainoisuutta kauniimpana, joten sinänsä ei ole mikään ihme että se on kriteerinä. Onhan se ylipainoa terveemmän näköistä muutenkin.
On se kumma miten täällä istuu lujassa käsitys siitä, että hoikka ja kaunis nainen on tyhjäpää. Ei se niin mene. Useimmat erittäin fiksut ja pitkälle opiskelleet naiset ovat nimenomaan hoikkia ja kauniitakin ja päinvastoin tyhmät ja huonosti kouluttautuneet ja laiskat naiset ovat lihavia ja tyhjäpäitä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:58"]
Tyhjäpäitten pitää olla, jos haluavat rahakkaan miehen ja sellaisiahan ne tyhjäpäät metsästävät. Itse eivät ole kyvykkäitä opiskelemaan ja hankkimaan ITSE hyvää toimeentuloaan.
[/quote]
Tämä se oli aika tyhjäpäinen mielipide.
mieheni mielestä olen kaunis. en osaa uskoa että hän valehtelisi minulle kymmenen vuotta vain saadakseen haaraa. jokainen haluaa itselleen kumppanin jota pitää hyvännäköisenä. hoikkuuden ylistämisestä en tiedä, olen lihava eikä se ole koskaan ollut miehelleni mikään ongelma. mutta emme kumpikaan tehneet lopullista valintaamme ulkoisten seikkojen perusteella. kauneus ja hoikkuus toimivat oikein mukavina houkuttimina, mutta kuinka moni jaksaa sietää puolisoa joka on ulkoisesti sopiva mutta henkisesti täysin yhteensopimaton?
pointtini on että saahan sitä toivoa ja etsiä ties minkä näköistä naista, mutta jos ulkonäkö on se ratkaiseva seikka niin en ennusta kovinkaan pitkää avioliittoa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:58"]
[/quote]
Lihavat naiset ovat aika harvassa yliopistojen arvostetuimmissa tiedekunnissa, joista valmistuvat tienaavat keskimääräistä paljon enemmän sen jälkeen kun ovat aloittaneet työelämässä. Samoin ovat yleensä huoliteltujen näköisiä varsinkin Hankenilla ja Helsingin kauppakorkeakoulussa.
Aika heikoissa kantimissa tuo sun väitteesi, että hoikat naiset olisivat automaattisesti tyhjäpäitä.
Noennytiä mitä tuolla kadulla katselee.
Tai no melkein kaikki naiset on kyllä kauniita, mutta ei läheskään kaikki ole hoikkia kyllä hyvällä tahdollakaan.
No ainakin nyt näin nelikymppisenä ei ole mitään väliä, onko mies esim. komea tai hoikka. Kyllä se luonne ja välittäminen, yhdessäolon sujuvuus on ehkä tärkein. Ei edes raha merkkaa, jos sitä on tarpeeksi laskuja varten.
No ainakin nyt näin nelikymppisenä ei ole mitään väliä, onko mies esim. komea tai hoikka. Kyllä se luonne ja välittäminen, yhdessäolon sujuvuus on ehkä tärkein. Ei edes raha merkkaa, jos sitä on tarpeeksi laskuja varten.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:08"]
[/quote]
Mun komeasta ja varakkaasta miehestä eronnut tuttuni sanoi aina noin sen jälkeen kun hän alkoi tapailla susirumaa ja ylipainoista miestä. Kuvitteli, että ruma mies olisi jotenkin luotettavampi kun sillä on vähemmän vientiä. Tämäpä vintiö jäi kiinni pettämisestä vaikka on kyllä vaikea uskoa, että sillä habituksella on oikein enemmänkin kysyntää.
En tiedä miten liittyy koko asiaan, mutta tulipahan nyt mieleen.
Minä en tulkinnut nelosen kommenttia niin, että kaikki hoikat olisivat tyhjäpäitä, vaan että niiden, jotka ovat tyhjäpäitä, on syytä olla hoikkia ja hyvännäköisiä saadakseen kumppanin. Pieni sävyero siis.
Tosin varmasti on paljonkin lihavia ja tyhjäpäisiä joilla kumppani on, mutta helpompaa on niillä, jotka edes ovat kauniita. Näin oletan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:01"]
On se kumma miten täällä istuu lujassa käsitys siitä, että hoikka ja kaunis nainen on tyhjäpää. Ei se niin mene. Useimmat erittäin fiksut ja pitkälle opiskelleet naiset ovat nimenomaan hoikkia ja kauniitakin ja päinvastoin tyhmät ja huonosti kouluttautuneet ja laiskat naiset ovat lihavia ja tyhjäpäitä.
[/quote]
Varmaan siksi, kun sellaisia media pitää niin kivasti esillä. Sellaisia kunnon tissityrkkyjä.
Mutta joo, ylipäätään tosi naurettavaa liittää älykkyys, huumorintaju, ylipätään mitään henkisiä ominaisuuksia ulkonäköön. ON tyhjäpäitä kaunottaria ja tyhjäpäitä rumia läskejä. Kuten vastaavasti on älykkäitä rumia läskejä ja kaunottaria myös. Ihan turha väittää mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:13"]
Minä en tulkinnut nelosen kommenttia niin, että kaikki hoikat olisivat tyhjäpäitä, vaan että niiden, jotka ovat tyhjäpäitä, on syytä olla hoikkia ja hyvännäköisiä saadakseen kumppanin. Pieni sävyero siis.
Tosin varmasti on paljonkin lihavia ja tyhjäpäisiä joilla kumppani on, mutta helpompaa on niillä, jotka edes ovat kauniita. Näin oletan.
[/quote]
Kotimaassa todella rumat, normaalit ja tyhjäpäisetkin rumat ihmiset pariutuvat, joten en usko että kenenkään tarvitsee olla hoikka pariutuakseen. Tietenkin voi saada tasokkaamman tai ainakin "normaalin" kumppanin jos pitää terveydestään huolta esim. pysymällä hoikkana ja muutenkin pitää ulkonäöstään huolta.
Nämä kommentit, joissa leimataan nuoria, hoikkia ja meikkaavia naisia tyhjäpäiksi ja typeriksi vain väsyttävät koska kukaan ulkopuolinen ei voi jostain tuntemattomasta meikatusta ja hoikasta blondista tietää opiskeleeko se Hankenissa vai jättikö koulun lukion/amiksen jälkeen. Joskus ulkonäön perusteella vedetään aika koviakin johtopäätöksiä tuntemattomista ihmisistä. Esim. ajatellaan, että tuo on varmaan joku rahan takia naimisiin haluava hupakko kun se meikkaa ja käyttää muutenkin naisellisia vaatteita tms.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:03"]
mieheni mielestä olen kaunis. en osaa uskoa että hän valehtelisi minulle kymmenen vuotta vain saadakseen haaraa. jokainen haluaa itselleen kumppanin jota pitää hyvännäköisenä. hoikkuuden ylistämisestä en tiedä, olen lihava eikä se ole koskaan ollut miehelleni mikään ongelma. mutta emme kumpikaan tehneet lopullista valintaamme ulkoisten seikkojen perusteella. kauneus ja hoikkuus toimivat oikein mukavina houkuttimina, mutta kuinka moni jaksaa sietää puolisoa joka on ulkoisesti sopiva mutta henkisesti täysin yhteensopimaton?
pointtini on että saahan sitä toivoa ja etsiä ties minkä näköistä naista, mutta jos ulkonäkö on se ratkaiseva seikka niin en ennusta kovinkaan pitkää avioliittoa.
[/quote]
Annapas nyt jotain lukujakin, kun esität tuollaisen väittämän. Mä kun tunnen aika monta lihavaa, pitkälle kouluttautunutta uratykkiä naista.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:03"]
[/quote]
Annapas nyt jotain lukujakin, kun esität tuollaisen väittämän. Mä kun tunnen aika monta lihavaa, pitkälle kouluttautunutta uratykkiä naista.
[/quote]
Mä tunnen ja näen päivittäin varmasti sitäkin enemmän hoikkia nuoria koulutettuja naisia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:33"]
Toiseen ketjuun liittyen heräsi kysymys..
[/quote]
Ja mulla heräsi nämä kysymykset sun aloituksesta
Miksi talon pitäisi olla iso ja uusi?
Miksi kotona pitää olla siistiä?
Miksi auton pitää olla hieno?
Miksi vaateiden täytyy olla jotain muoti merkkiä?
Miksi kengissä on yli 5 cm.n korot?
Miksi naisen pitää meikata?
Miksi miehen täytyy olla lihaksikas?
Miksi lapsen tavii olla söpö?
Miksi pöytä täytyy kattaa?
Miksi pyykit täytyyy viikata?
Eiköhän kaikkin kysymyksiin ole sama vastaus, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:33"]
Toiseen ketjuun liittyen heräsi kysymys..
[/quote]
Ja mulla heräsi nämä kysymykset sun aloituksesta
Miksi talon pitäisi olla iso ja uusi?
Miksi kotona pitää olla siistiä?
Miksi auton pitää olla hieno?
Miksi vaateiden täytyy olla jotain muoti merkkiä?
Miksi kengissä on yli 5 cm.n korot?
Miksi naisen pitää meikata?
Miksi miehen täytyy olla lihaksikas?
Miksi lapsen tavii olla söpö?
Miksi pöytä täytyy kattaa?
Miksi pyykit täytyyy viikata?
Eiköhän kaikkin kysymyksiin ole sama vastaus, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:13"]
[/quote] Kaikkein parasta on niilla joiden mies 40aviovuoden jalkeen viela hihkuu "upea tukka" kun tulen kampaajalta ( ja sita tukkaa ei enaa ole niin paljon kuin nuorempana.) Tai tuo yllatyksena sinikukkaisen orkidean "kun kukat on ihan sun silmien variset", eika raukka ymmarra etta etta ne on varjatty. I'm lucky.
Kauneus on katsojan silmässä: mitä rakastaa, sitä pitää kauniina. Itse en haluaisi olla naimisissa miehen kanssa, joka ei pitäisi minua kauniina.