Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimon pitäisi olla kaunis ja hoikka?

Vierailija
05.10.2013 |

Toiseen ketjuun liittyen heräsi kysymys..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:03"]

mieheni mielestä olen kaunis. en osaa uskoa että hän valehtelisi minulle kymmenen vuotta vain saadakseen haaraa. jokainen haluaa itselleen kumppanin jota pitää hyvännäköisenä. hoikkuuden ylistämisestä en tiedä, olen lihava eikä se ole koskaan ollut miehelleni mikään ongelma. mutta emme kumpikaan tehneet lopullista valintaamme ulkoisten seikkojen perusteella. kauneus ja hoikkuus toimivat oikein mukavina houkuttimina, mutta kuinka moni jaksaa sietää puolisoa joka on ulkoisesti sopiva mutta henkisesti täysin yhteensopimaton?

pointtini on että saahan sitä toivoa ja etsiä ties minkä näköistä naista, mutta jos ulkonäkö on se ratkaiseva seikka niin en ennusta kovinkaan pitkää avioliittoa.

[/quote]

Jaa..että Hanken ja kauppis ovat arvostetuimpia????  Hehh..hee... Mieheni on DI ja ekonomi. Arvaapa kumpaa koulutusta pitää pilipalina? Ekonomimnaiset/ merkanttinaiset ovat samalla viivalla. Sorry! Olen nähnyt tämän työelämässä jo pitkään.

Vierailija
22/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:26"]

mieheni mielestä olen kaunis. en osaa uskoa että hän valehtelisi minulle kymmenen vuotta vain saadakseen haaraa. jokainen haluaa itselleen kumppanin jota pitää hyvännäköisenä. hoikkuuden ylistämisestä en tiedä, olen lihava eikä se ole koskaan ollut miehelleni mikään ongelma. mutta emme kumpikaan tehneet lopullista valintaamme ulkoisten seikkojen perusteella. kauneus ja hoikkuus toimivat oikein mukavina houkuttimina, mutta kuinka moni jaksaa sietää puolisoa joka on ulkoisesti sopiva mutta henkisesti täysin yhteensopimaton?

pointtini on että saahan sitä toivoa ja etsiä ties minkä näköistä naista, mutta jos ulkonäkö on se ratkaiseva seikka niin en ennusta kovinkaan pitkää avioliittoa.

[/quote]

Jaa..että Hanken ja kauppis ovat arvostetuimpia????  Hehh..hee... Mieheni on DI ja ekonomi. Arvaapa kumpaa koulutusta pitää pilipalina? Ekonomimnaiset/ merkanttinaiset ovat samalla viivalla. Sorry! Olen nähnyt tämän työelämässä jo pitkään.

[/quote]

Ai, että merkanttinaiset samalla viivalla... Niin varmaan... Sun miehesi onkin varmaan joku jumala aina oikeassa näissä asioissa kun pitää oikein vedota MIEHEN mielipiteeseen. Kumma kun muilta diplomi-insinööreiltä ei tälläistä kuule :D Ei miehesi ole ainoa joka on ollut kahdella alalla. Olet ilmeisesti itse kouluttamaton ja haluat vain haukkua paremmin koulutettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:13"]

Minä en tulkinnut nelosen kommenttia niin, että kaikki hoikat olisivat tyhjäpäitä, vaan että niiden, jotka ovat tyhjäpäitä, on syytä olla hoikkia ja hyvännäköisiä saadakseen kumppanin. Pieni sävyero siis.

[/quote]

Kotimaassa todella rumat, normaalit ja tyhjäpäisetkin rumat ihmiset pariutuvat, joten en usko että kenenkään tarvitsee olla hoikka pariutuakseen.

- -

Joskus ulkonäön perusteella vedetään aika koviakin johtopäätöksiä tuntemattomista ihmisistä.

[/quote]

Minusta sinä sorruit itsekin tyhjien johtopäätösten tekoon, vai kuuluuko ystäväpiirisi paljonkin rumia ja tyhmiä?

Aloituksesi "kotimaassa sitä ja tätä" viittaa stereotyyppiseen ajatukseen, että suomalaiset ovat keskivertoa rumempaa kansaa, ja mielestäsi on ihme, että täällä kukaan avioituu.

Lisäksi tuo toteamus, että "normaalitkin pääsevät täällä naimisiin" on varsin halveksuva.

Vierailija
24/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rumat ja lihavat miehet ymmärtävät, ettei heillä ole mitään mahdollisuutta älykkääseen naiseen. Heidän mielestään kaunis ja hoikka tuntuu hyvältä vaihtoehdolta. Vaikka nainen ei osaisi kirjoittaa, niin hän näyttää miehen mielestä nätiltä somasti tatuoituna.

Vierailija
25/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa jos silmää miellyttää. Ei ulkonäkö tietysti tärkein kriteeri ole, mutta suuri plussa.

Vierailija
26/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:01"]

On se kumma miten täällä istuu lujassa käsitys siitä, että hoikka ja kaunis nainen on tyhjäpää. Ei se niin mene. Useimmat erittäin fiksut ja pitkälle opiskelleet naiset ovat nimenomaan hoikkia ja kauniitakin ja päinvastoin tyhmät ja huonosti kouluttautuneet ja laiskat naiset ovat lihavia ja tyhjäpäitä.

[/quote]

Aivan! Kun ajattelen omaa työpaikkaani, niin kyllä kaikki urallaan edenneet ovat huoliteltuja ja hoikkia. Pullukat huokailee kahvihuoneessa "herrat sitä ja herrat tätä", ja saikuttavat aina kun tulee kiireisempi projekti.

Vierailija
27/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:13"]

Minä en tulkinnut nelosen kommenttia niin, että kaikki hoikat olisivat tyhjäpäitä, vaan että niiden, jotka ovat tyhjäpäitä, on syytä olla hoikkia ja hyvännäköisiä saadakseen kumppanin. Pieni sävyero siis.

Tosin varmasti on paljonkin lihavia ja tyhjäpäisiä joilla kumppani on, mutta helpompaa on niillä, jotka edes ovat kauniita. Näin oletan. 

[/quote]

Minä taas ajattelen, että ei oikeasti tyhjäpää osaa edes ajatella noin analyyttisesti " minulle ei aivot oikein pelaa, alanpa treenaamaan ja meikkaamaan kun ei mulla ole muutakaan annettavaa".

Ehkäpä tuo kuvitelma perustuu siihen, että olisi hirveän epäreilua että toiselle annettaisiin sekä kauneutta että älyä. Pakko uskotella itselleen ,että kun toi on noin laiha ja tyrkky, niin sen on pakko olla idiootti.

Vierailija
28/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:30"]

[/quote]

[/quote]

Ai, että merkanttinaiset samalla viivalla... Niin varmaan... Sun miehesi onkin varmaan joku jumala aina oikeassa näissä asioissa kun pitää oikein vedota MIEHEN mielipiteeseen. Kumma kun muilta diplomi-insinööreiltä ei tälläistä kuule :D Ei miehesi ole ainoa joka on ollut kahdella alalla. Olet ilmeisesti itse kouluttamaton ja haluat vain haukkua paremmin koulutettuja.

[/quote]

No. En tiedä, mitä kouluttamattomana pidetään. Olen maisteri ja mielestäni hyvässä duunissa hyvällä palkalla. Ja työelämässä olen sellaisessa työssä, että voin sanoa olevani aika hyvin perillä eri koulutuksien arvostuksesta tässä yhteiskunnassa - ainakin tällä hetkellä. Koulutushan  ja sen arvostus on aika pitkälle kysyntä- ja tarjontakysymys.

Vierailija
29/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No. En tiedä, mitä kouluttamattomana pidetään. Olen maisteri ja mielestäni hyvässä duunissa hyvällä palkalla. Ja työelämässä olen sellaisessa työssä, että voin sanoa olevani aika hyvin perillä eri koulutuksien arvostuksesta tässä yhteiskunnassa - ainakin tällä hetkellä. Koulutushan  ja sen arvostus on aika pitkälle kysyntä- ja tarjontakysymys.

[/quote]

Et kyllä vaikuta olevan asioista perillä vaikka muuta väittäisit.

Vierailija
30/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Et kyllä vaikuta olevan asioista perillä vaikka muuta väittäisit.

[/quote]

Niin. Tässä en halua tuoda esille ammattiani, mutta olen maisteri ja mieheni on DI-ekonomi. Mitä hän on, se ei tietty vaikuta minun yhteiskunnalliseen asemaani, mutta kotona aina joskus ajoittain puheeksi on tullut  koulutuksemme. Hän pitää teknisen alan koulutustaan  älyllisesti huomattavasti haasteellisempana kuin ekonomikoulutusta.

Vierailija
31/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:20"]

[/quote]

Annapas nyt jotain lukujakin, kun esität tuollaisen väittämän. Mä kun tunnen aika monta lihavaa, pitkälle kouluttautunutta uratykkiä naista.

[/quote]

Mä tunnen ja näen päivittäin varmasti sitäkin enemmän hoikkia nuoria koulutettuja naisia.

[/quote]

No varmaan näetkin, kun hoikkia on ihan tilastollisestikin kuitenkin enemmän kuin lihavia. 

Ja liittyikö nyt nuoruus tähän jotenkin?

Vierailija
32/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin niin rikkinäinen menneisyydestäni etten kestäisi jos mieheni näkisi kauniimpana jonkun toisen.niimpä pysyn hoikkana.haluan itse olla se nainen josta mieheni saa ilon myös silmälle.mulle ei riitä että onhan nuo muut kauniimpia mutta rakastan sua....ehei ei ollenkaan. Olenkin kaunis pitkätukkainen muodokas 38 vuotias joka näyttää kuulemma kymmenen vuotta nuoremmalta. En ole koskaan tupakoinut enkä maistanut alkoholia,lienekö vaikutus asiaan? Syönyt kasvisruokaa ja urheillut.enkä käytä ihohuokosia tukkivia pakkeleita naamassa.mieheni kun näki minut eka kertaa oli pyörtyä.kuulemma kasvonpiirteenikin sattuu olemaan täydellisesti sellaiset mistä hän juuri tykkää eniten.kerrankin näin nimittäin mua on aina haukuttu rumaksi. Mikä sinänsä on ihmeellistä kun mua on luultu missiksi kakskymppisenä.vääränlaisia miehiä jotka tykkäävät kaitakasvoisista....he sanoikin sen mulle.millon olin liian leveä millon leuaton millon mitäkin....nyt on mies joka tykkää pyöree kasvosesta ja jos ei tykkäis,en olisi mennyt ees naimisiin. Että niin tärkee juttu mulle joka olen rikki.

Vierailija
33/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 09:12"]

No varmaan näetkin, kun hoikkia on ihan tilastollisestikin kuitenkin enemmän kuin lihavia. 

Ja liittyikö nyt nuoruus tähän jotenkin?

[/quote]

Missä on tilastollisesti määritelty hoikkien määrä? Minusta esimerkiksi painoindeksissä 23-25 oleva nuori nainen ei todennäköisesti ole hoikka (ainakaan jos ei ole kovin urheilullinen), vaikka onkin normaalipainoinen ja luultavasti painonsa puolesta terve ja hyvännäköinen. Vai tarkoitatko, että kaikki normaalipainoiset ovat hoikkia?

Vierailija
34/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:01"]

On se kumma miten täällä istuu lujassa käsitys siitä, että hoikka ja kaunis nainen on tyhjäpää. Ei se niin mene. Useimmat erittäin fiksut ja pitkälle opiskelleet naiset ovat nimenomaan hoikkia ja kauniitakin ja päinvastoin tyhmät ja huonosti kouluttautuneet ja laiskat naiset ovat lihavia ja tyhjäpäitä.

[/quote]

Näinhän se menee. Ehkäpä nainen on liian iso uhka joidenkin itsetunnolle, jos on kaunis ja hoikka ja älykäs - ja luoja paratkoon, jos vielä sattuu olemaan blondi! Olen itsekin korkealle kouluttautunut, ja kauneimpiin luonnossa näkemiini naisiin olen nimenomaan törmännyt yliopiston käytävillä.

Kesätyöpaikassanikin jako on aika selvä: vakituisesti siellä työskentelevät naikkoset ovat keskivertoa vaatimattomamman näköisiä, kun taas kesätöihin tulevat korkeakouluopiskelijat ovat toinen toistaan nätimpiä (ja kaiken lisäksi mukavempia kuin vakkarit).

Vierailija
35/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimojenhan pitää olla järjestään rumia kuin petolinnun perse ja mieluiten myös nalkuttavia ihravuoria. Sellaisen kanssa mies haluaa elää loppuelämänsä onnellisena! Siis haloo, tottakai sitä oisi kiva jos oma puoliso jotenkin miellyttäisi silmää, kun sen kanssa pitää kuitenkin punkkaankin aina eksyä.

Vierailija
36/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten seksuaalinen mielenkiinto pohjautuu vahvasti visuaalisiin havaintoihin. Joku tietysti tykkää vähemmän hoikasta enemmän. Mutta jos ajatellaan, että fyysinen kanssakäyminen on mielellään osa parisuhdetta, niin on ihan kiva, jos seksuaalista mielenkiintoakin herää myös visuaalisella tasolla. 

Vierailija
37/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kauneus ja hoikkuus ovat miellyttäviä ominaisuuksia, joihin kumppani voi halutessaan vaikuttaa. Muitakin molemmilta toivottavia ominaisuuksia on lukuisia, eivätkä ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
38/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miten näitä löyhäpäitä kasvaa kylvämättä ja kyntämättä. Mutta toisaalta: mitä voi muuta odottaakaan, jos BMI on huomattavasti tärkeämpi kuin IQ.

Monella näyttää jääneen jopa peruskoulu kesken, koska oikeakielisyys ei ole hallussa. Mutta väliäkö sillä, kunhan on hoikka ja kaunis. Sitten saa hyväpalkkaisia jääkiekkoilijoita - ainakin joksikin aikaa kunnes se kiekkoilija hoksaa, ettei tyhjässä päässä kolise mikään muu kuin rahanhimo. Sen jäkeen nainen pääseekin taas uusille metsästysmaille, vähän siipeensä saaneena ja vähän rupsahtaneena, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka vielä ...

Vierailija
39/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 11:53"]

Voi luoja, miten näitä löyhäpäitä kasvaa kylvämättä ja kyntämättä. Mutta toisaalta: mitä voi muuta odottaakaan, jos BMI on huomattavasti tärkeämpi kuin IQ.

Monella näyttää jääneen jopa peruskoulu kesken, koska oikeakielisyys ei ole hallussa. Mutta väliäkö sillä, kunhan on hoikka ja kaunis. Sitten saa hyväpalkkaisia jääkiekkoilijoita - ainakin joksikin aikaa kunnes se kiekkoilija hoksaa, ettei tyhjässä päässä kolise mikään muu kuin rahanhimo. Sen jäkeen nainen pääseekin taas uusille metsästysmaille, vähän siipeensä saaneena ja vähän rupsahtaneena, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka vielä ...

[/quote]

Onko BMI paljonkin yli 40? Yliopistossa muuten ei harjoitella nykyään paljoa oikeinkirjoitusta ja opinnotkin saattavat olla suurimmaksi osaksi englanniksi.

Vierailija
40/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkonäöltäni ihan tavallinen mies, en erityisen komea, en lainkaan urheilullinen. Panostan ulkonäkööni lähinnä käymällä säännöllisesti parturissa ja ostamalla hyvännäköisiä vaatteita. Olen mukava, älykäs, hauska ja ilmeisesti aika turvallisen oloinen. Osaan keskustella ja ottaa toisen tarpeet huomioon.

Vaimoni on monien muiden ominaisuuksiensa lisäksi hoikka ja kaunis. Tämä on minulle tärkeää. Kumpikaan näistä asioista ei ole minulle yksin riittävä kriteeri, mutta jos nainen ei miellytä silmää, tuskin alkaisin suhteeseen hänen kanssaan. Vaimolleni ovat muut asiat tärkeitä tai sitten hänen makunsa on erilainen kuin yleinen miesulkonäköihanne. Yhtä kaikki, kumpikin on löytänyt kumppanin, josta löytyy halutunlaisia ominaisuuksia. En ymmärrä, mikä tässä on ongelmana. Minusta on vain hienoa, etteivät kaikki etsi kumppanilta samoja asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi