Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla nousee paino ennen kuukautisia?

Vierailija
05.10.2013 |

...ja tippuuko samantien normaaliin kun kuukautiset alkavat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kiloa, laskee hiljalleen menkkojen myötä. Olen havainnut ilmiön johtuvat vastustamattomasta hiilarihimosta ennen menkkoja, siitä pöhötys. Tässä kuussa ajattelin tehdä testin ja olla antamatta himolle periksi. Katsotaan kuinka käy.

Vierailija
2/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei grammaakaan. Miksi sen pitäisi nousta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2kg ja putoaa 2-3 päivän sisällä

Vierailija
4/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.2kg ja putoaa muutaman päivän sisällä. jos käy vaaalla päivittäin niin kyllä sen hyvin pistää merkille ;)

Vierailija
5/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl nouse yhtään.

Vierailija
6/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon verran nousee

Vierailija
8/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ennen noussut ja nyt huomannu parin kuun ajan et se tosiaan nousee kolme (!!!!) kiloa, en ymmärrä mistä johtuu yhtäkkinen muutos? Ruokavalio pysyny samassa eikä mulla mitään hiilarihimoja tuu just ennen menkkoja ku aina hiilarit himottaa :D

Ja tosiaan sen kolme kiloa huomaa helposti kun farkuissa ei voi ees hengittää ja käyn joka päivä vaa'alla. Karseeta.

Pikkuhiljaa putoaa ja kun menkat loppuu niin paino sitten samassa normaalissa lukemassa.

Vierailija
9/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana ja nuorena ei juuri noussut, mutta nyt nelikymppisenä ja bmi 27:ssa nousee kyllä jonkun 1.5-2 kg ennen menkkoja, kun nesteet kerääntyvät ja varsinkin rintoihin, joka saa ne niin aroiksi, että sattuu ihan kauheesti.

Ikäkö tekee vai lihominen?

Vierailija
10/10 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino LASKEE 0,5kg päivää ennen ja seuraavana päivänä kun vuoto alkaa ollaan taas tavanomaisessa painossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme