Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko osallistua koulun myyjäisiin?

Vierailija
05.10.2013 |

Onko minun pakko leipoa sinne jotakin? Aina painostetaan tähän. Jos en osallistu, katsovat nuo superäidit pitkin nenäänsä. En minä kerakaikkiaan jaksa enää enkä ehtisikään Mulla on muutenkin raskasta ja sitten pitäisi ostaa vähistä rahoista leipomustarvikkeita ja vielä yökaudet leipoa tuonne. En vaan jaksa enää, mulla meni nyt kuppi nurin :(((

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 15:24"]

No, aloituspostauksessa raha oli yksi este leipomiselle. Tarina sitten muuttuikin jutun edetessä.

[/quote]

Noinko tyhmä olet? Minäkin antaisin paljon mieluummin suoraan sen rahan siihen luokkaretkeen, koska suoraan sanottuna se tulee halvemmaksi. Leipomiseen kuluu aikaa ja aika on kallista, lisäksi kaikkia leipomuksia ei kuitenkaan saada myytä tai laitettua edes myyntiin, joten hävikkiäkin tulee.

[/quote]

Peace! Jos ei halua leipoa, voi osallistua vaikka myyntiin?

[/quote]

Juu kyllä menen sinne myymään. Mutta kun tuntuu, että jollen vie sinne mitään myytävää, minua katsotaan tooosi pitkään. 

Vierailija
42/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille tsemppi- ja voima-kommenteista. Tämä ei nyt ollut yhtään tän ketjun tarkoitus itkeä ikäväänsä. Mutta minulle tuli kyllä nyt vähän parempi mieli :) - terveisin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama, joka eilen panikoi kun tänään ois myyjäiset ja mitä hän leipois? :D 

Vierailija
44/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sama. Pitääkin etsiä se ketju esille. Hyvä jos en oo ainoa, jolla paloi käämit tohon "Pakkopullaan"

Vierailija
45/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne hyvät äidit jotain leipoo.

Vierailija
46/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehdi? No miten ehdit täällä roikkua? Ja vehnäjauhot, hiiva, munat, maito ja sokeri eivät ole kalliita. Tee vaikka pullia.

Vierailija
47/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi aina äidin homma ylipäätään, onhan useimmilla lapsilla isätkin? Entä jos äiti ei kertakaikkiaan ole mikään jauhopeukalo? Miksi lapsen synnyttäminen velvoittaisi opettelemaan leipomista, eiköhän äitiydessä ole paljon tärkeämpiäkin taitoja? Entä jos äiti haluaa käyttää aikansa fiksummin?

Vierailija
48/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 14:57"]

Et ehdi? No miten ehdit täällä roikkua? Ja vehnäjauhot, hiiva, munat, maito ja sokeri eivät ole kalliita. Tee vaikka pullia.

[/quote]

Ensinnäkin minä "roikun" täällä nyt työpaikaltani koneen äärestä. En siis ole kotona. Toiseksi en edes osaa leipoa, kaikesta tulee kyllä jotenkin syötävää,  mutta se ulkonäkö on jotakin myyntikelvotonta. KOlmanneksi: ehkä sinusta nuo ylimääräiset jauho,kananmuna ym. ei ole kuin pieru saharaan, mutta minä saan just ja justa kaavittua vuokrarahat kasaan, eli anteeksi, että en ole kaltaisesi rikas superäiti.

Vierailija
49/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun mies ei osata leipoa, eikä voisi vähempää kiinnostaa opetella. Nimittäin hiivaleipää lukuunottamatta leipomukset ovat epäterveellistä höttöä, jota emme tosiaankaan halua syöttää lapsillemme. 

Vierailija
50/50 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 14:57"]

[/quote]

Vaikka sinulla on näköjään aikaa ja rahaa tuhlattavaksi epäterveelliseen hömpänpömppään, ei kaikilla todellakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi