Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä' +40v nainen. Mitä laittaisit päällesi jos tänään

Vierailija
05.10.2013 |

pääsisit illalla syömään ja drinksuille?

Ja ehkä tanssimaankin.

Ideoita vastaanottaa yks nainen vaatekaapissa hukassa :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat, kapeat housut ja naisellisen sifonkipaidan, korkeat korot.

Vierailija
2/6 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espiritin vartalonmyötäisen mekkoni, ihon variset satiinisukkikset, stietto korkoiset korkkarini ja villakangastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kiva jakku, sen alle hihaton v-aukkoinen pusero, jossa pitsin tapaista koristelua ylhäällä. kaulakoru pitkällä ketjulla, niin että koru roikkuu tuossa tissien vaon kohdalla. Laittaisin lisäksi mustat strech-farkut, koska ne on ainoat housut jotka mulla istuu tosi hyvin sekä lisäksi jotkut sirommat kengät. Uusi pieni olkalaukku, jonka ostin eilen :)

Vierailija
4/6 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 14:25"]kaulakoru pitkällä ketjulla, niin että koru roikkuu tuossa tissien vaon kohdalla.

[/quote]

Vierailija
5/6 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan laittaisin mun mustat ns pillifarkut, korkkarit, mustan topin ja siihen päälle ihanan uuden ohkaisen neuletakin tapaisen, väriltään luumua, ei älyttömän tumma kuitenkaan.

Vierailija
6/6 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yksinkertaista (koska vaatekaapissani ei juuri ole vastaaviin tilaisuuksiin mitään): Mustat Camperin korkokengät (sellaiset mukavuuskorkoiset, muuta ei ole) mustat sukkahousut 60 den, polveen asti ulottuva sinapinkeltainen villahame ja musta neulepoolo.

Uskoisin kuitenkin että toimii, koska olen pitkä ja hoikka.