Oletko jo koukussa Dancing on Ice -ohjelmaan?
Kommentit (17)
Tykätään koko perhe, kiva ohjelma! Saulin veto oli mun mielestä ihan uskomattoman upea!
Tykkään. Sinuhe, Susanna, Kari Salmelainen ja Mia ovat suosikkejani. Sauli Koskisen suosiota en ymmärrä, kaveri on niin maan perusteellisen ärsyttävä.
En ole katsonut ensimmäistäkään jaksoa, en tiedä ketkä luistelevat eikä edes kiinnosta mitä voisivat voittaa.
Koko ohjelma ei vaan kiinnosta.
EN! Ja ihmettelen kuka näitä tälläisiä kAtsoo. Kaikista kamalin on tanssii tähtien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 20:45"]
Tykkään. Sinuhe, Susanna, Kari Salmelainen ja Mia ovat suosikkejani. Sauli Koskisen suosiota en ymmärrä, kaveri on niin maan perusteellisen ärsyttävä.
[/quote]
Öö... saulin suosioon vaikuttaa varmaankin taidot ja kehittyminen? Miten se luistellessaan pystyy sua ärsyttämään? :O
Ei kyllä nappaa tää formaatti ollenkaan. Joskus aikanaan katsoin TTK:ta, mutta nyt alkaa jo tympiä tämä ohjelmantekijöiden mielikuvituksen puute. Milloin on julkkikset hyppäämässä uimahyppyjä ja milloin luistelemassa. Mikä laji seuraavaksi? Eikö tämä ala olla jo katselijoiden aliarvioimista?
Kiva ohjelma, ainakin vielä. Sauli on kyllä ihana. Ja Arttu Viskari oli kyllä yllättävän hyvä.
Katsoin englannissa asuessani (2006) sikäläistä ko. formaattia ja olin aivan koukussa. Mutta ei oikein enää nappaa nuo tanssiohjelmat...
Sauli on lemppari <3 Ihan mieletön show tänäänkin. Nolla tasosta on lähdetty ja tähän on jo tultu.
Parasta ohjelmassa on se, että aikuinenkin voi oppia mitä vaan, kunhan uskoa vaan on. Kipsit sun muut ovat pieni hidaste vaan ei este!
Taitoluistelijana on pakko katsoa :) Hitousen ehkä huvittaa osa nais tähdistä, jotka eivät oikeastaan osaa luistella niin hyvin kuin miltä näyttää. Eräskin selvästi itse luulee olevansa kauhean hyvä luistelija. Todellisuudessa taitava mies taitoluistelija voi "kuljettaa" ja "tukea" näitä naisia niin paljon, että itse ei tarvi osata oikeastaan mitään.
Enemmän nostan hattua noille miehille ja siinä samalla myös heidän taitoluistelija valmentajilleen. Aika huikeaa nostaa ylös käsivarsilleen nainen kun on itsellään ongelmia pysyä pystyssä perus luistelussa. Se on oikeasti jo extremeä myös sille nostettavalle naiselle :) ja niitä miehiä ei tosiaan kukaan voi viedä, eli joutuvat ihan aidosti tekemään itse ne asiat.
en ymmärrä mistä ne repii näitä kilpailuja!! eilen katsoin ohjelmaa ihan tietääkseni millainen se on ja nauratti kyllä niin paljon. jotenkin tuli sellanen väkisin väännetty fiilis tosta kuviosta, kamalan huvittava ohjelma. uudestaan en todellakaan aio katsoa
En nyt koukussa mutta tykkään kyllä katsoa.
Olen monesti yrittänyt alkaa katsomaan ttk:ta, mutta aina se on jäänyt. Jotenkin jäykkää saissea. Mutta tämä on paljon vapaampaa ja viihdyttävämpää.
tää ohjelma paranee jakso jaksolta. ja varsinkin miesten kehityskaarta on mukava seurata, niiden uupuvaa taitoa kun ei noin vain nostoilla piilotella. Toki naiskilpailijoillakin on ollut näyttäviä numeroita, mutta liekkö ihan ammattiparin aikaansaannosta.
koukusta en tiedä, mutta aion kyllä katsoa sen tänäänkin.
Joo, tykkään.