Mistä lähtien 175cm mies on ollut liian lyhyt?
Useasti ovat naiset sanoneet niin netissä kuin livenä että etsivät pidempää mies (eivät aina kohteliaasti), mutta jos katsotaan +50 pariskuntia saattavat olla saman pituisia eikä mies ole yleensä huomattavasti pidempi.
Ei mikään ihme kun syntyvyys laskee jos kaikki alle 40v naiset haaveilevat pitkästä, komeasta, varakkaasta avaruuskirurgista joka vie heidät bahaman reissuille joka viikonloppu.
Joo, monasti ovat todella pahasti rupsahtaneet alkoholia liikaa nauttivat yh naiset ottaneet yhteyttä treffisovelluisista mutta olen alkoholin kohtuukäyttäjä enkä halua kasvattaa muiden lapsia. Mieluummin olen yksin kuin alan elättäjäksi.
Terv, normaali 35v mies joka ei vaadi instabeibeä naisystäväksi.
Kommentit (148)
En jaksa uskoa, että treffeille pääseminen on 170 cm tai pidemmällä miehellä pituudesta kiinni, jos naama on kivannäköinen ja kroppa normaalipainossa. Ja tavoiteltu naaras lyhyempi. Jos joku tuossa tilanteessa droppaa pelkästään pituuden takia, niin väistätte vain luodin.
Minä itseäni lyhyempien kanssa seurustellut kärsin usein siitä kun miehet valittivat etten halua seksiä tarpeeksi. Nyt keski-ikäisenä yhtäkkiä havahduin siihen että sukat pyörivät jalassa kun mies on pidempi kuin minä. Mitäköhän väärää siinä on, jos nyt katselen niitä pidempiä, esim 180 miehiä, kun itse olen muutamia senttejä alle?
Varmaan kannattaa vinkua 174 miehen, kun ei haluta seksi lyhyemmän kanssa?
Tosin olen minäkin niin ruma ettei ole jonossa noita lyhyempiäkåän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ei se pelkästään näin ole. Itse olen 172cm mies ja hyvin on vientiä riittänyt. Yksiäkään pakkeja ei ole tullut pituuteni vuoksi.
Onneksi löytyy paljon naisia tuosta 160-172cm väliltä, joten kyllähän tämä on myös miehestä itsestään kiinni.
Itse olen saanut viimeiseltä kahdeksalta naiselta pakit siinä kohtaa kun selvisi pituuteni. Itse olen 170cm mies, enkä todellakaan tiedä kuinka tuo oli minusta kiinni ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Valehdella päin naamaa ja ilmaantua paikalle puujaloissa?
Jos se treffeille pääseminen on kaikista tärkeintä niin anna mennä.
Eipä niinkään se treffeille pääseminen, vaan mahdollisuuden saaminen. Pahaltahan tuo aina tuntuu, että olen kelvoton ominaisuuden takia, johon minulla ei ole mitään realistista vaikutusmahdollisuutta. Jos tämä tilanne on kiinni minusta itsestäni kuten aikaisempi kirjoittaja asian ilmaisi, niin mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä toisin?
Käyt Venäjällä välittämässä sääriä sen 2 ratkaisevaa senttiä jos uskot että se on siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat miehet pituutta katsomatta ovat todella luotaantyöntäviä. Mikähän siinä on, että naisilla ei ole sama itku käynnissä että kun on ruma niin miksi silti ei kelpaa. Jostain syystä tämä ruikutus on täysin (lyhyiden) miesten juttu.
Mitähän nämä bodypositiivisuusjutut sitten ovat? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ei se pelkästään näin ole. Itse olen 172cm mies ja hyvin on vientiä riittänyt. Yksiäkään pakkeja ei ole tullut pituuteni vuoksi.
Onneksi löytyy paljon naisia tuosta 160-172cm väliltä, joten kyllähän tämä on myös miehestä itsestään kiinni.
Itse olen saanut viimeiseltä kahdeksalta naiselta pakit siinä kohtaa kun selvisi pituuteni. Itse olen 170cm mies, enkä todellakaan tiedä kuinka tuo oli minusta kiinni ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Valehdella päin naamaa ja ilmaantua paikalle puujaloissa?
Jos se treffeille pääseminen on kaikista tärkeintä niin anna mennä.
Eipä niinkään se treffeille pääseminen, vaan mahdollisuuden saaminen. Pahaltahan tuo aina tuntuu, että olen kelvoton ominaisuuden takia, johon minulla ei ole mitään realistista vaikutusmahdollisuutta. Jos tämä tilanne on kiinni minusta itsestäni kuten aikaisempi kirjoittaja asian ilmaisi, niin mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä toisin?
Käyt Venäjällä välittämässä sääriä sen 2 ratkaisevaa senttiä jos uskot että se on siitä kiinni.
Venyttämässä
Vierailija kirjoitti:
Tuo jos oikeasti laskee jotain korkkarivaraa, tiputtaa naisen kerrasta älynlahjoiltaan instabimbo-osastolle. Ilman instabimbon ulkonäköä, toki.
Luulin aina että tuo korkkarivara on vitsi. Ei sitten ollutkaan.
Tinderissä näkee suht usein naisia, jotka mainitsevat korkkarit tavalla tai toisella pituutensa yhteydessä.
Ei oo lyhyt 175cm.Miehen pitää olla just 170cm-185cm välillä ja nainen saa olla 157cm-175cm.Ei mikää kojootti.Kengän numero kanootti.No nuo asioita mille mitään mahda susta tulee mikä tulee,geenit.Kyllä on maailma kummaksi mennyt ,kyllä tää ainakin katsoo enempi persoonaa.Toki rumuus ja jos ukko kukkakeppi hontelo, huonot hampaat,silmälasit pullonpohjat.Pukeutun kippana takkii ja housut korostaa pitkii luita käännän katseen..Makunsa kullakin,sitten hirveen positiivis tyyppi joojoo,ei kiitos niitä sisään päin itkevii hymyilevii jaksa kukaa.No nyt 175cm,viestii oo oma itsesi kyl sullekki on joku.Pituus ei sil merkitystä.Kun vaa poliisikoulus vai onks sielkää enää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on poikkeuksia niin ne ei ole luokkaa 170-175cm vaan niitä 180+cm naisia jotka ei enää jaksa skitsoilla pituuksista, korkkareista ja siitä mitä pariskunta näyttää muyiden silmissä (pro tip, ketään ei oikeasti kiinnosta v_ttuakaan toisten pariskuntien pituuserot).
Naisia kiinnostaa. Naiset vertailee pariskuntia ja dissaa keskenään kaikkia muottiin sopimattomia pariskuntia, ja mm. tämän takia suurin osa naisista hakee sitä 185 senttistä lätkää pelaavaa rahoitusjohtajaa.
M/40
Itseäni on aina viehättäneet eniten arviolta 165-175-pituiset miehet. Ei juuri tuo pituus, mutta noin nyt vain on sattunut, että kaikki ihastukseni ovat olleet selvästi alle 180 (ei varmaan edes 175). Itse olen 160-senttinen ja sopusuhtainen vartaloltani. Sääret eivät tietenkään ole yhtä pitkät kuin 180-seinttisillä naisilla, mutta en ole ollenkaan persjalkainenkaan vaan siro, teinivartaloinen tavallaan. Minusta vaan tuntuu, että n. 170-senttisiä ja omasta mielestäni viehättävimpiä miehiä ei edes ole kovin paljon. Ja kyllä nekin kaikki ovat jo parisuhteessa, "isäksi huijattuja" vkl-isiä ja "en-tahdo-mitään-vakavaa"-hyväksikäyttäjiä (juu kaikki ei tahdo vakavoitua/sitoutua, mutta heistä harva kohtaamani on osannut olla reilu ja rehellinen). Tosi vaikeaa siis löytää ja saada vähän lyhyempää ja komeampaa, kiinnostavaa miestä jonka kanssa olisi vielä samalla aaltopituudella. Itse onneksi en ole lapseton nainen niin en jää niitä ilman vaikka lopullista miestä ei ajoissa löytyisikään 😁
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että osalla lyhyistä miehistä on huono itsetunto koska ovat lyhyitä. Siis vaikka kaikki olisi muuten ok. Oma isäni on tästä oiva esimerkki. Oma mies 185cm. En halua katkeraa ja ilkeää pikku-ukkoa.
Minä olin hirvittävän ihastunut alle 170cm mieheen nuorena. Minusta hän oli ihana ja hänellä oli hyvät käytöstavat. Mutta mies torppasi kaikki kehuni ja flirttini surkuttelemalla, että kun hän on niiiiiin ruma, hän on niiiiiin lyhyt, hyi hän on kamala. Aikani jaksoin, mutta sitten tuli olo, että ei helvata, mieshän väittää minua jatkuvasti valehtelijaksi eikä ota sanomisiani tosissaan. Luulee, etten oikeasti pidä hänestä. Meni maku koko miehestä. Olisi kelvannut minulle erinomaisesti seurustelukumppaniksi, mutta en terapiapotilaaksi. Sinne jäi surkuttelemaan, miten taas hän sai pakit, kun hän on niiiiiin ruma ja niiiiin lyhyt....
Treffipalstalla törmäsin exään. Jotain onnistuin kai väärin sanomasn, kun ex pillastui, kuinka miesten tulee olla pitkiä jne. ja naiset on niin paskoja kun ei kelpaa jne.
Ex on minua lyhyempi, katselin häntä 10 vuotta, joten olisinko vähån väärä osoite skitsoilla?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa, että treffeille pääseminen on 170 cm tai pidemmällä miehellä pituudesta kiinni, jos naama on kivannäköinen ja kroppa normaalipainossa. Ja tavoiteltu naaras lyhyempi. Jos joku tuossa tilanteessa droppaa pelkästään pituuden takia, niin väistätte vain luodin.
Näin se tahtoo olla. Todella harva nainen osaa nähdä sen puuttuvan kymmenen senttiä. Voi sanoa suoraan että noin 170cm luullaan useinkin 180cm jos on vähänkin naamalisää.
Naisille miesten pituus on tärkeä, että saavat apua ylähyllyltä ja lampunvaihdossa, mutta noin muuten pituudewlla ei ole väliä.
tääll Aimo Surakka, tuoli kirjoitti:
No siitä lähtein kun hänen jalkansa lakkasivat koskettamasta maata. Täytyisi olla vähintäin 180-senttinen että jalat yltävät maahan asti. Ilmassa leijaava 175 senttinen mänlet ei pääse karkuun kiusaajiaan
Mitä vittua sä selität? Kova potku kiusaajan mahalle vaan. Eikä muuten lihaksikasta 175cm miestä pääse noin helposti nostelemaan varsinkin jos kiusaaja ite on keppi. Ja mikä mänlet? Toi pituus on ihan keskitasoa. Hanki apua mielenterveydellesi
Ap vaikuttaa mulkulta naistenvihaajalta, ehkäpä siksi ei natsaa.
T. 175-senttisen kanssa naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aidossa ja onnistuneessa parisuhteessa edes muistaa/tietää minkä pituinen mies on? Mulla ei ainakaan ole mitään käryä! Olen itse 167cm joten arvelisin hänen olevan 170-175cm ehkä? En ole edes miettinyt asiaa ennen kuin tällaiset keskustelut iski silmään!
Kuulut siihen vähemmistöön naisia, joissa on vielä jotain inhimmillistäkin ja aitoja tunteita.
t. 174cm
Kiitos, mutta oletko koskaan miettinyt että ajatusmaailmasi naisista voisi olla myös hieman mukavampi? Se, että yleistät että vähemmistö naisista on inhimillisiä ja aitoja ja muut eivät ei kuulosta kauhean mukavalta.
Ja ehkä toinen pointti, haittaako se naisten nirsous jos se tekee heistä epäinhimillisiä ja feikkejä? Miksi kukaan haluaisi seurustella heidän kanssaan? Eikö siinä tapauksessa ole hyvä että he näyttävät aidon minänsä jo kättelyssä nirsoillessaan pituudelle?
En minäkään harmistuisi jos joku mies kysyisi painoa. Nauraisin räkäsesti ja kävelisin pois. Pitäköön tunkkinsa. Toki raskasta pidemmän päälle, ymmärrän kyllä sen, mutta olisi ainakin omasta mielestäni silti sen arvoista, että löytäisi naisen jossa on jotain inhimillistä ja aitoja tunteita.
Naisten uskomaton nirsous ei haittaisi minua pätkääkään ( pun intented ) jos kyseessä olisi naisten vähemmistön harrastus. Tai naisten toisen puolikkaan harrastus. Mutta kun kyseessä on naisten suuren enemmistön harrastus, niin se tarkoittaa, että edes naisen löytäminen joka periaatteessa voisi minut hyväksyä, on aina valtavan vaikeaa. Se, että voisin edes yrittää deittailla jotain naista, vaatii aina sen, että käyn lukuisia naisia läpi, usein itse aika vaatimattoman näköisiä naisiakin, jotta sitten joskus löydän sen naisen, joka periaatteessa VOISI harkita minua. Ja vasta sitten pääsen siihen vaiheeseen, jossa katsellaan molemminpuolin, että olisiko tämä nyt ihminen jonka kanssa haluaisin elämäni viettää yhdessä.
t. 174cm
Vai, että joudut vaatimattomia naisia läpikäymään? Sullahan ei pitänyt olla naisen ulkonäöllä väliä kun kerroit olevasi" enemmän ihminen" kuin naiset. Hyväksy nyt vaan se oma tasosi. Sinun kohdalla pariutumisen vaikeus tuskin johtuu ulkonäöstä vaan vaikeasta luonteesta.
En sano, että kaikki lyhyet miehet olisivat tälläisiä. Mutta niille keille olen jutellut niin ovat hyvin usein suorastaan ilkeitä ja huomaa, että ovat katkeroituneita. Normaalipituiset miehet on useimmiten sen sijaan hyvätapaisia. Sen pituuden märehtimisen sijaan kannattaisi keskittyä luonteen kehittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nainen usein erota onko 180 vai 173cm. Naamalisää tulee aina ja pituutta annetaan mielikuvissa lisää tai anteeksi.
Minuakin on monesti luultu pidemmäksi naaman takia. Olen niin komea ettei alle 180cm haittaa yhtään.
Tullaan ihan kädestä repimään.
Kyllä naiset on hulluja. Jokainenhan tietää matematiikankin tunneilta että naisilla on matemaattinen ja kolmiuloteinen hahmottamiskyky heikko.
Tästäkö syystä miehet on usein mulle valehdellut olevansa esim 174 cm ja treffeille on tullut paljon lyhyempi mies. Oon kertonut, että itekin oon 174, mutta ne ajattelee mulla olevan niin huono hahmottamiskyky etten tajua olevani paljon pidempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se tahtoo olla. Todella harva nainen osaa nähdä sen puuttuvan kymmenen senttiä. Voi sanoa suoraan että noin 170cm luullaan useinkin 180cm jos on vähänkin naamalisää.
Naisille miesten pituus on tärkeä, että saavat apua ylähyllyltä ja lampunvaihdossa, mutta noin muuten pituudewlla ei ole väliä.
Naisten keskipituus on jotain 168. Tosissaanko uskot, ettei ne tajua ovatko melkein samanpituisia vai ootko yli kymmenen senttiä pidempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aidossa ja onnistuneessa parisuhteessa edes muistaa/tietää minkä pituinen mies on? Mulla ei ainakaan ole mitään käryä! Olen itse 167cm joten arvelisin hänen olevan 170-175cm ehkä? En ole edes miettinyt asiaa ennen kuin tällaiset keskustelut iski silmään!
Kuulut siihen vähemmistöön naisia, joissa on vielä jotain inhimmillistäkin ja aitoja tunteita.
t. 174cm
Kiitos, mutta oletko koskaan miettinyt että ajatusmaailmasi naisista voisi olla myös hieman mukavampi? Se, että yleistät että vähemmistö naisista on inhimillisiä ja aitoja ja muut eivät ei kuulosta kauhean mukavalta.
Ja ehkä toinen pointti, haittaako se naisten nirsous jos se tekee heistä epäinhimillisiä ja feikkejä? Miksi kukaan haluaisi seurustella heidän kanssaan? Eikö siinä tapauksessa ole hyvä että he näyttävät aidon minänsä jo kättelyssä nirsoillessaan pituudelle?
En minäkään harmistuisi jos joku mies kysyisi painoa. Nauraisin räkäsesti ja kävelisin pois. Pitäköön tunkkinsa. Toki raskasta pidemmän päälle, ymmärrän kyllä sen, mutta olisi ainakin omasta mielestäni silti sen arvoista, että löytäisi naisen jossa on jotain inhimillistä ja aitoja tunteita.
Naisten uskomaton nirsous ei haittaisi minua pätkääkään ( pun intented ) jos kyseessä olisi naisten vähemmistön harrastus. Tai naisten toisen puolikkaan harrastus. Mutta kun kyseessä on naisten suuren enemmistön harrastus, niin se tarkoittaa, että edes naisen löytäminen joka periaatteessa voisi minut hyväksyä, on aina valtavan vaikeaa. Se, että voisin edes yrittää deittailla jotain naista, vaatii aina sen, että käyn lukuisia naisia läpi, usein itse aika vaatimattoman näköisiä naisiakin, jotta sitten joskus löydän sen naisen, joka periaatteessa VOISI harkita minua. Ja vasta sitten pääsen siihen vaiheeseen, jossa katsellaan molemminpuolin, että olisiko tämä nyt ihminen jonka kanssa haluaisin elämäni viettää yhdessä.
t. 174cm
Vai, että joudut vaatimattomia naisia läpikäymään? Sullahan ei pitänyt olla naisen ulkonäöllä väliä kun kerroit olevasi" enemmän ihminen" kuin naiset. Hyväksy nyt vaan se oma tasosi. Sinun kohdalla pariutumisen vaikeus tuskin johtuu ulkonäöstä vaan vaikeasta luonteesta.
En sano, että kaikki lyhyet miehet olisivat tälläisiä. Mutta niille keille olen jutellut niin ovat hyvin usein suorastaan ilkeitä ja huomaa, että ovat katkeroituneita. Normaalipituiset miehet on useimmiten sen sijaan hyvätapaisia. Sen pituuden märehtimisen sijaan kannattaisi keskittyä luonteen kehittämiseen.
Siis niin totta! En yhtään ihmettele että moni nainen laittaa tinderiinkin sen pituustoiveen jo profiiliin. Laittaisin varmaan itsekin jos sinne nyt menisin. Lyhyt mies on paljon suurempi riski luonteensa osalta. Olen kerran tapaillut lyhyttä miestä ja se jäi todellakin viimeiseksi kerraksi. Sieltä paljastui ihan kamala ihminen, ja kyllä, uskon pituudella olevan tässä tapauksessa tekemistä asian kanssa.
Vain pinnallisille ihmisille toisen pituudella on merkitystä.