En ymmärrä Greenpeacen puolustelijoita
Tämä yhteiskunta ei vain voi toimia niin, että jokainen päättää itse, mikä on oikein ja mikä väärin. Laillista järjestystä on noudatettava, muuten on lakia vastaan eli rikollinen, ja ansaiitsee siitä rangaistuksen. Jos "laki on väärä" niin pitää vaikuttaa järjestelmän sisältä lain muuttamiseksi, oikeutta ei voi ottaa omiin käsiinsä.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 01:32"]
Kuule Suomen ja Venäjän kulutukset, hiilijalan jäljet, veden kulutukset jne, ovat täysin yleistä tietoa. Minä en rupea toimimaan sinun palvelijanasi.
[/quote]
Arvasinhan. Perusteluja ei ole. Eikö hävetä?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 01:27"]
Jos ei osaa itse päättä ketä äänestää niin oma vika. Ei öljyä ole pakko käyttää. Voi sitä kävelläkkin. Juuri sinunlaisesi kaksinaismoralistit ovat iitä jotka teettee hallaa ympäristönsuojelulle. Puhutte öljyn pahuudesta ja liiasta kulutuksesta. Kuitenkin mielellänne käytätte tekniikkaa ja kulutatte rutkasti luontoa.
Mielellänne matkustatte, käytätte kulkuneuvoja, käytätte elektroniikkaa, ostelette kaikenmaailman vaatteita mitkä tehdään toisellapuolen maailmaa, syötte ruokaa joka on tuotu toiselta puolelta maailmaa jne.
Jos oikeasti seisoisit sanojesi takana niin luopuisit tekniikasta ja nyky-yhteiskunnan kulutus tavasta.
[/quote]
Millä ruokasi menee pelloilta kauppoihin? Ettei vaan sen öljyn, mitä ei tarvitse käyttää, avustuksella?
Eipä olisi voinut arvauksesi pahemmin mennä metsään. Se mihin sinä viittaat ovat imagovihreät eli henkilöt jotka ovat "vihreitä" imagosyistä mutta jotka eivät oikeasti ole valmiita luopumaan mistään luonnon takia. Älä sekoita heitä meihin.
Itse haaveilen omavaraistaloudesta jossain maaseudulla jossa voisin kasvattaa oman ruokani ja kalastella. Tällä hetkellä se ei ole mahdollista mutta ehkä jonain päivänä kehitetään riittävän tehokas aurinkopaneeli. Sitten voin sanoutua irti tästä kulutushysteriayhteiskunnasta.
[/quote]
Minulla ei ole ongelmaa öljyn käytössä.
Jo se että kirjoitat tänne tarkoittaa että olet kaksinaismoralisti. Kukaan luontoa puolustava ei ikinä koskisi elektroniikkaan koska se on todella haitallista luonnolle. Eikä käyttäisi sähköä.
Haluat rusinat pullasta. Et ole valmis luopumaan asioista puolustaessasi sitä luontoa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 02:09"]
Kuule Suomen ja Venäjän kulutukset, hiilijalan jäljet, veden kulutukset jne, ovat täysin yleistä tietoa. Minä en rupea toimimaan sinun palvelijanasi.
[/quote]
[/quote]
Jos et osaa käyttää Googlea niin se on sinun ongelmasi. Suomalaisten hiilijalan jälki on paljon suurempi kuin venäläisten. Suomalaiset käyttävät myös vettä paljon enemmän kuin venäläiset. Nämä ovat kummatkin ihan yleistä tietoa
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 02:20"]
[/quote]
[/quote]
Jos et osaa käyttää Googlea niin se on sinun ongelmasi. Suomalaisten hiilijalan jälki on paljon suurempi kuin venäläisten. Suomalaiset käyttävät myös vettä paljon enemmän kuin venäläiset. Nämä ovat kummatkin ihan yleistä tietoa
[/quote]
Tunnen syvää myötähäpeää takiasi. Et osaa edes alkeellisia keskustelutaitoja.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 02:18"]
Jo se että kirjoitat tänne tarkoittaa että olet kaksinaismoralisti. Kukaan luontoa puolustava ei ikinä koskisi elektroniikkaan koska se on todella haitallista luonnolle. Eikä käyttäisi sähköä.
Haluat rusinat pullasta. Et ole valmis luopumaan asioista puolustaessasi sitä luontoa.
[/quote]
Sori nyt vaan mutta vaikuttaa siltä, että olet siirtynyt argumentoinnissasi hakuammuntalinjalle eli heittelet mitä tahansa syytöksiä, tosia tai ei, ja toivot, että joku niistä tukisi sinun kantaasi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 04:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 02:18"]
[/quote]
Sori nyt vaan mutta vaikuttaa siltä, että olet siirtynyt argumentoinnissasi hakuammuntalinjalle eli heittelet mitä tahansa syytöksiä, tosia tai ei, ja toivot, että joku niistä tukisi sinun kantaasi.
[/quote]
En ole. Vaan on naurettavaa että ihmiset jotka kuluttavat vähintään keskiverto suomalaisen verran luotnoa tulee selittämään luonnonsuojelusta. Ne ihmiset ovat tekopyhiä koska he haluavat että muut luopuu energiasta, tekniikasta ja materiasta, mutta itse käyttävät sitä niin paljon kuin mahdollista.
Pitää elää niin kuin saarnaa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 03:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä osaan, mutta en rupea perusasioita selittämään. Seuraavaksi varmaan kysyt Suomen väkilukua.
Pisti silmään tämänpäiväisessä Hesarissa, kun sen "raati" oli 65 %:sesti sitä mieltä, että moraalin kannalta GP:n toiminta oli oikein. Kun puolustajien kommentteja katsoi, niin ne olivat kaikki kulttuuriväkeä, vihreitä ja yliopiston porukkaa, siis rumasti sanottuna idealistisia ituhippejä, joiden työskentely rahoitetaan yksityisen sektorin työntekijöiden selkänahasta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 03:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä osaan, mutta en rupea perusasioita selittämään. Seuraavaksi varmaan kysyt Suomen väkilukua.
[/quote]
Ehkä sun kannattaisi jatkossa vaan jutella jostain helpommista aiheista kuten vaikkapa bb:stä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 01:27"]
Jos ei osaa itse päättä ketä äänestää niin oma vika. Ei öljyä ole pakko käyttää. Voi sitä kävelläkkin. Juuri sinunlaisesi kaksinaismoralistit ovat iitä jotka teettee hallaa ympäristönsuojelulle. Puhutte öljyn pahuudesta ja liiasta kulutuksesta. Kuitenkin mielellänne käytätte tekniikkaa ja kulutatte rutkasti luontoa.
Mielellänne matkustatte, käytätte kulkuneuvoja, käytätte elektroniikkaa, ostelette kaikenmaailman vaatteita mitkä tehdään toisellapuolen maailmaa, syötte ruokaa joka on tuotu toiselta puolelta maailmaa jne.
Jos oikeasti seisoisit sanojesi takana niin luopuisit tekniikasta ja nyky-yhteiskunnan kulutus tavasta.
[/quote]
Millä ruokasi menee pelloilta kauppoihin? Ettei vaan sen öljyn, mitä ei tarvitse käyttää, avustuksella?
Eipä olisi voinut arvauksesi pahemmin mennä metsään. Se mihin sinä viittaat ovat imagovihreät eli henkilöt jotka ovat "vihreitä" imagosyistä mutta jotka eivät oikeasti ole valmiita luopumaan mistään luonnon takia. Älä sekoita heitä meihin.
Itse haaveilen omavaraistaloudesta jossain maaseudulla jossa voisin kasvattaa oman ruokani ja kalastella. Tällä hetkellä se ei ole mahdollista mutta ehkä jonain päivänä kehitetään riittävän tehokas aurinkopaneeli. Sitten voin sanoutua irti tästä kulutushysteriayhteiskunnasta.