Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan friikki... pidän lihavista miehistä

Vierailija
04.10.2013 |

Tunnen itseni friikiksi, poikkeavaksi, ällöksi! Pidän siis lihavista miehistä, mitä isompi, sen parempi. Alle 130-kiloisia en ikinä edes huomaa "sillä lailla". Jos mies lihoo, kiihotun siitä... ja siitä, jos katselen kun mies ahmii. Siinä on vaan jotain todella seksikästä, kun mies oikein nauttii hyvästä ruuasta ja syö sitä antaumuksella. Kerran yksi poikaystävä oli lihonut, ja paidasta irtosi nappi kesken aterian, oikein sinkosi... se oli ihan mielettömän seksikästä. Tiedän, että lihavuus on epäterveellistä, ja siksi tunnen huonoa omaatuntoa siitä, että se on niin seksikästä. Tunnen itseni ihan friikiksi. Osittain tämän takia olen ollut jo useamman vuoden sinkku. En tunne mitään seksuaalista halua normaalipainoisiin miehiin, enkä edes vain vähän lihaviin. Ja kun tapaan miehen, jota pidän haluttavana, tunnen siitä huonoa omaatuntoa, kun tietenkin minun "pitäisi" kannustaa miestä laihduttamaan ja elämään terveellisesti, mutta en haluaisi.

Ehkä pitäisi mennä puhumaan tästä psykologille, mutta nolottaa liikaa. Ahdistaa!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon aina tykännyt läskeistä 👍ihanaa maata siinä sen massan alla ja jotenkin pervoa seksuaalisesti palvella läskiä miestä

nauttisit varmaan jos miehesi alkaa lihomaan? 

taidat olla vähän feeder 

No en kyllä rahojani menis laittamaan syöttämiseen, mutta voishan se olla ihan jees.

Vierailija
22/36 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotias, 165 senttinen ja painoa 148 kiloa. Olen yllättynyt miten paljon vientiä riittää ja aika kauniitkin tytöt haluaa sänkyyn kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Kiihottaa niin hitosti. Haluan makoilla sen ison vatsan päällä.

Vierailija
24/36 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotaako sua siis myös se lihavan miehen penis?

Useastihan se on pieni, ositain sen takia että piiloutuu rasvan sisälle, mutta myös sen takia että miehen lihavuuteen vaikuttavat myös hormoonit. 

Vierailija
25/36 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotaako sua siis myös se lihavan miehen penis?

Useastihan se on pieni, ositain sen takia että piiloutuu rasvan sisälle, mutta myös sen takia että miehen lihavuuteen vaikuttavat myös hormoonit. 

Ketä?

Vierailija
26/36 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25 vuotias, 165 senttinen ja painoa 148 kiloa. Olen yllättynyt miten paljon vientiä riittää ja aika kauniitkin tytöt haluaa sänkyyn kanssani.

Joo joo. 🙄

Vierailija
27/36 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
28/36 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sulla riittää tarjontaa :)

Vierailija
29/36 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämolen aina ollut vähän ylipainoinen, 100kg, ja tienkin naiset ovat sen hyväksyneet tai sitten jopa siitä pitäneet. Ihmettelen sinänsä, mutta parempi näin. Itse pidän hoikista naisista.

Vierailija
30/36 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haluan läskin alle jumiin koska sieltä on vaikeampi päästä pois. Feeder-jutuille en lämpene mutta 100-130 kg on paras.

Vierailija
31/36 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli 195 cm/125 kg.

Ei niin kaunista eikä terveellistä, mutta seksissä se vatsa ym. hieroi mun klitorista, hetkessä huipulle. Ja paino mun päällä tuntui ihanalta.

Itse olen hoikka, mutta en pieni enkä siro. On nautinnollista olla kuitenkin pienempi toisen rinnalla. Joskus oli laihoja poikaystäviä. Ne terävät luut satutti eikä muutenkaan tuntunut helposti oikeissa kohdissa... En ole valinnut seuraani painon perusteella, mutta mikäpä ei...

Vierailija
32/36 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli 195 cm/125 kg.

Ei niin kaunista eikä terveellistä, mutta seksissä se vatsa ym. hieroi mun klitorista, hetkessä huipulle. Ja paino mun päällä tuntui ihanalta.

Itse olen hoikka, mutta en pieni enkä siro. On nautinnollista olla kuitenkin pienempi toisen rinnalla. Joskus oli laihoja poikaystäviä. Ne terävät luut satutti eikä muutenkaan tuntunut helposti oikeissa kohdissa... En ole valinnut seuraani painon perusteella, mutta mikäpä ei...

Samankokoinen about on mun mies ja tuota mustattua ei tartte kaikille kertoa ;)  Mun mielestä se maha pitkällä ja rotevalla miehellä on myös seksikäs, jos mies ei ole sellainen pullea, vaan vahva.

Vierailija
33/36 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla kunto ei ole yleensä hyvä. Ylipaino tuo mukanaan kaikenlaista vaivaa, impotenssia ym. varsinkin iän myötä. Tämänhän kaikki tietää, miksi liika paino on ongelma kenelle vaan.

Lihava ex miesystävä kuntoili hiukan ja aika harvoin, omasta mielestään paljon ja uskoi olevansa hyvässä kunnossa. Ylipainoa kuitenkin oli n. 25 kg eikä muutenkaan parhaat elintavat.

Sängyssä hän oli hetkessä aivan puhki ja poikki ja sitä mieltä, että oli ollut villiä ja rajua. Itselleni ei tullut lämmin, hän valui hikeä koko ajan. Asennot piti valita niin, ettei hän rasitu ja voi suunnilleen maata paikoillaan.

Vierailija
34/36 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sumopainija-fantasia. Siinä superiso, superläski ja supervahva japanilaismies ottaa minut omakseen kyselemättä.

Tosielämään tämä ei liity mitenkään. Normaalipainoiset miehet viehättävät eniten.

Vierailija
35/36 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla kunto ei ole yleensä hyvä. Ylipaino tuo mukanaan kaikenlaista vaivaa, impotenssia ym. varsinkin iän myötä. Tämänhän kaikki tietää, miksi liika paino on ongelma kenelle vaan.

Lihava ex miesystävä kuntoili hiukan ja aika harvoin, omasta mielestään paljon ja uskoi olevansa hyvässä kunnossa. Ylipainoa kuitenkin oli n. 25 kg eikä muutenkaan parhaat elintavat.

Sängyssä hän oli hetkessä aivan puhki ja poikki ja sitä mieltä, että oli ollut villiä ja rajua. Itselleni ei tullut lämmin, hän valui hikeä koko ajan. Asennot piti valita niin, ettei hän rasitu ja voi suunnilleen maata paikoillaan.

Tuollainen hikoileminen olisi kyllä aika inhottavaa. Mun mies on hyväkuntoinen eikä todellakaan ole erektio-ongelmia, vaikka onkin yli satakiloinen. Toisaalta ei sitä ylipainoa niin paljon olekaan, kun pituuttakin on lähes kaksi metriä ja ruumiinrakenne harteikas.

Vierailija
36/36 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex oli 195 cm/125 kg.

Samankokoinen about on mun mies ja tuota mustattua ei tartte kaikille kertoa ;)  Mun mielestä se maha pitkällä ja rotevalla miehellä on myös seksikäs, jos mies ei ole sellainen pullea, vaan vahva.

Ah, tällänen mullekkin kiitos!