Olen varmaan friikki... pidän lihavista miehistä
Tunnen itseni friikiksi, poikkeavaksi, ällöksi! Pidän siis lihavista miehistä, mitä isompi, sen parempi. Alle 130-kiloisia en ikinä edes huomaa "sillä lailla". Jos mies lihoo, kiihotun siitä... ja siitä, jos katselen kun mies ahmii. Siinä on vaan jotain todella seksikästä, kun mies oikein nauttii hyvästä ruuasta ja syö sitä antaumuksella. Kerran yksi poikaystävä oli lihonut, ja paidasta irtosi nappi kesken aterian, oikein sinkosi... se oli ihan mielettömän seksikästä. Tiedän, että lihavuus on epäterveellistä, ja siksi tunnen huonoa omaatuntoa siitä, että se on niin seksikästä. Tunnen itseni ihan friikiksi. Osittain tämän takia olen ollut jo useamman vuoden sinkku. En tunne mitään seksuaalista halua normaalipainoisiin miehiin, enkä edes vain vähän lihaviin. Ja kun tapaan miehen, jota pidän haluttavana, tunnen siitä huonoa omaatuntoa, kun tietenkin minun "pitäisi" kannustaa miestä laihduttamaan ja elämään terveellisesti, mutta en haluaisi.
Ehkä pitäisi mennä puhumaan tästä psykologille, mutta nolottaa liikaa. Ahdistaa!
Kommentit (36)
Itse tykkään, miten sen sanoisi....en tosi lihavista mutta jossain määrin ylipainoisista. Omalla miehelläni ylipainoa on 30 kiloa ja voi luojani, että on seksikäs. On viimeisen vuoden aikana lihonnut 10 kiloa ja aina vain seksikkäämmäksi muuttuu.
Laihat tai normaalipainoiset eivät saa katsettani kääntymään.
Täähän on siis provo tää aloitus, mutta itse ihan aidosti pidän miehistä joilla on massaa. Noin yleisesti ottaen sekä oma mies, että muut tuntemani miehet ovat paljon karismaattisemman oloisia nykyään (useimmat ovat ukkoutuneet ja hankkineet elintasokummun) kuin kymmenen vuotta sitten nuorina ja hoikkina.
Joo, "ihana" tunne, kun joku päätti sitten polkaista pystyyn ketjun jossa pilailee tällä asialla :(
Puhu ihmeessä, siitä voi tulla parempi olo. Kyllä psykologit kuuntelee työkseen aika lailla sairaampiakin juttuja.
Ihan mukava varmaan toisaalta lihavien miesten kannalta, että joku ei oikeasti kaipaa perinteistä miehen vartaloihannetta.
Meitä on moneen junaan näköjään.. mutta himonsa kullakin, en tuomitse. Itse pystyn nykyään jo muuttamaan ja hallitsemaan fetissejäni koska ymmärrän että ne ovat omaa tuotostani, harmi jos jotkut jäävät niiden vangiksi..
Hyvä vain jos naisillakin on erilaisia perversioita!
Olisin kiinnostunut keskustelemaan
Mäkin oon aina tykännyt läskeistä 👍ihanaa maata siinä sen massan alla ja jotenkin pervoa seksuaalisesti palvella läskiä miestä
Jos ap sattuukin olemaan mies, en ihmettele. Onhan olemassa miehiä, joilla on lihavuusfetissi. On heissä varmasti homojakin.
En ole lihavuuden ihailija,mutta seurustelin nuorena 170 cm ja enimmillään 130 kg miehen kanssa. Mies oli muuten mukava,mutta alkoholinkäyttö,ruokailutottumukset ja surkea tulevaisuuden näkymä olivat liikaa.
Viimeinen silaus oli se,että mies valehteli terveystarkastuksen tuloksista. Sanoi ettei ollut mitään huomauttamista, mutta kun pyysin näyttämään paperit niin verenpaine oli selvästi koholla,kolesterolit melkein 8,bmi oli jotain sairaalloisen lihavaan viittaavat ym. Aikamoisia juttuja alle 30-vuotiaalle. Juttelimme ja hän kieltäytyi ehdottomasti tilanteelleen mitään.
Itse en ole nuorempana koskaan innostunut lihavista miehistä. Nyt mun mies on ylipainoinen, lihava siis, mutta niin olen minäkin. En tykkää että olen lihava, mutta miestäni rakastan kyllä edelleen ja hän minua.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon aina tykännyt läskeistä 👍ihanaa maata siinä sen massan alla ja jotenkin pervoa seksuaalisesti palvella läskiä miestä
Mitä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
En ole lihavuuden ihailija,mutta seurustelin nuorena 170 cm ja enimmillään 130 kg miehen kanssa. Mies oli muuten mukava,mutta alkoholinkäyttö,ruokailutottumukset ja surkea tulevaisuuden näkymä olivat liikaa.
Viimeinen silaus oli se,että mies valehteli terveystarkastuksen tuloksista. Sanoi ettei ollut mitään huomauttamista, mutta kun pyysin näyttämään paperit niin verenpaine oli selvästi koholla,kolesterolit melkein 8,bmi oli jotain sairaalloisen lihavaan viittaavat ym. Aikamoisia juttuja alle 30-vuotiaalle. Juttelimme ja hän kieltäytyi ehdottomasti tilanteelleen mitään.
Olisikohan mahdollista olla pulska terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään, miten sen sanoisi....en tosi lihavista mutta jossain määrin ylipainoisista. Omalla miehelläni ylipainoa on 30 kiloa ja voi luojani, että on seksikäs.
Mä olen tollanen ja aina ihmetellyt miksi naisia löytyy. Ei siis paljon, mutta eipä tartte olla yksin. Kauniita, hoikkia naisia, jotka pitävät tai eivät välitä siitä, että mies on lihava. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap sattuukin olemaan mies, en ihmettele. Onhan olemassa miehiä, joilla on lihavuusfetissi. On heissä varmasti homojakin.
Löytyyhän nuita. Itsekin kuulun tähän homo lihavafetissi joukkoon
pidän isommista ja vanhemmista naisista joita esimerkiksi plumperpas malleista löytyy joten kai jotkut naiset voi tykkää isoista miehistäkin
Vierailija kirjoitti:
nauttisit varmaan jos miehesi alkaa lihomaan?
taidat olla vähän feeder
Porvoon Terolla ei ole koulua ja ajautui hakemaan runkkumatskua netistä.
Vaikea kuvitella ketään täyspäistä naista tumputtamaan Dr. Now:n sarjan miehille.
Mene Tero tekemään kotitehtävät, koulutauon jälkeen on hitokseen paljon kokeita edessä.
Hei,
Täällä myös yksi lihavia miehiä rakastava, ihannoiva ja heistä kiihottuva.
Olen myös kokeillut ns. normaalikokoisia miehiä, mutta en kiihotu heistä samalla tavalla kuin lihavista miehistä. Suhde päättyy, kun seksi ei toimi.
Ja todellakin mitä lihavampi sen parempi. Miehen lihominen todellakin todella kiihottavaa.
.