Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön mies ei haluaisi että käyn töissä

Vierailija
12.02.2024 |

On ollut työttömänä nyt 8 kuukautta. Valittaa miten tylsää on yksin kotona ja toivoo etten minäkään olisi töissä niin olisi seuraa. Ja on välillä huonolla tuulella ettemme voi reissata paljon kun minun työni rajoittaa vapaa-aikaa. Koen tämän todella ahdistavaksi. Mies on aiemmin ollut normaali ahkera työssäkävijä ja saanut paljon aikaan. Nyt on passiivinen ja valittaa vaan kotona. Masennusta kai, ja tuo vetää minunkin mielialaani alas... kuitenkin työssä tienaamani rahat kelpaa. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :3 voitte yhdessä mennä treffeille ruokajonoon

2/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on työkyvyttömyyseläkkeellä oleva naisserkku , jonka mies on ollut jo pitkään työttömänä ja hän toivoo, ettei hän enää edes menisi töihin, kun hänestä olisi kivaa ettei tarvitsisi olla yksin päivät kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on hävinnyt  ihmisten moraali?

Vierailija
4/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole ketään muita, ystäviä tai sukulaisia? 

Vierailija
5/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei keksi arkena muuta tekemistä kuin maata kotona, täytyy olla ihan oikeasti päässä vikaa. Minä odotan joka ilta sitä, että aamulla taas valoisaa ja pääsee ulos kävelylle moneksi tunniksi. 

Vierailija
6/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun näillä pelleillä.

Vierailija
7/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että mikäs siinä, sinä voit jäädä kotiin jos hän tienaa elämiseenne kuukausittain vaadittavat rahat, eli vähintään saman mitä sinä saat palkkaa.

Vierailija
8/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen sun töistä? 

Vierailija
9/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää nautin työttömyydestä, ei itketä ja saa nukuttua. Voi tehä mitä vaan mihin kellonaikaan vaan. Prismakin on 24 h auki.

Vierailija
10/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei niin varmasti auta sinua pohjalle kuin ihminen jolla ei ole yhtään mitään. Käske sen mennä töihin.

Vierailija
11/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää nautin työttömyydestä, ei itketä ja saa nukuttua. Voi tehä mitä vaan mihin kellonaikaan vaan. Prismakin on 24 h auki.

Siellä taas veronmaksajien rahoilla elävä luuseri. Eikö edes hävetä tuollaisen kirjoittaminen??

Vierailija
12/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas veronmaksajien rahoilla elävä luuseri. Eikö edes hävetä tuollaisen kirjoittaminen??

Ei. 30 vuotta olen veroja maksanut nyt on mun vuoro saada vähän takasin.

Vierailija
13/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei niin varmasti auta sinua pohjalle kuin ihminen jolla ei ole yhtään mitään. Käske sen mennä töihin.

Töihin mennäänkin tosta noin vaan? 🤣

Vierailija
14/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on masista, jos olisi se ei kaikilla liity työttömyyteen tai työllisyyteen. Ehkä kaipaa seuraa, onko kotiin mitään harrastusmateriaalia tai kivaa tekemistä. Onneksi kuitenkin oot töissä, jos on tarve rahalle. Mutta päivät varmaan pitkiä. Jos olisi perheyritys silloin näkisi muita enemmän, liikaakin? Haluaisiko mies kotinaisen, mutta se ei käytännössä toimi, koska jonkun pitää tienata. Vaikka nykyään voi olla vaihtoehtoja.