Työtön mies ei haluaisi että käyn töissä
On ollut työttömänä nyt 8 kuukautta. Valittaa miten tylsää on yksin kotona ja toivoo etten minäkään olisi töissä niin olisi seuraa. Ja on välillä huonolla tuulella ettemme voi reissata paljon kun minun työni rajoittaa vapaa-aikaa. Koen tämän todella ahdistavaksi. Mies on aiemmin ollut normaali ahkera työssäkävijä ja saanut paljon aikaan. Nyt on passiivinen ja valittaa vaan kotona. Masennusta kai, ja tuo vetää minunkin mielialaani alas... kuitenkin työssä tienaamani rahat kelpaa.
Kommentit (14)
No mulla on työkyvyttömyyseläkkeellä oleva naisserkku , jonka mies on ollut jo pitkään työttömänä ja hän toivoo, ettei hän enää edes menisi töihin, kun hänestä olisi kivaa ettei tarvitsisi olla yksin päivät kotona.
Mihin on hävinnyt ihmisten moraali?
Eikö sillä ole ketään muita, ystäviä tai sukulaisia?
Jos ei keksi arkena muuta tekemistä kuin maata kotona, täytyy olla ihan oikeasti päässä vikaa. Minä odotan joka ilta sitä, että aamulla taas valoisaa ja pääsee ulos kävelylle moneksi tunniksi.
Sanot sille että mikäs siinä, sinä voit jäädä kotiin jos hän tienaa elämiseenne kuukausittain vaadittavat rahat, eli vähintään saman mitä sinä saat palkkaa.
Mää nautin työttömyydestä, ei itketä ja saa nukuttua. Voi tehä mitä vaan mihin kellonaikaan vaan. Prismakin on 24 h auki.
Mikään ei niin varmasti auta sinua pohjalle kuin ihminen jolla ei ole yhtään mitään. Käske sen mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mää nautin työttömyydestä, ei itketä ja saa nukuttua. Voi tehä mitä vaan mihin kellonaikaan vaan. Prismakin on 24 h auki.
Siellä taas veronmaksajien rahoilla elävä luuseri. Eikö edes hävetä tuollaisen kirjoittaminen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas veronmaksajien rahoilla elävä luuseri. Eikö edes hävetä tuollaisen kirjoittaminen??
Ei. 30 vuotta olen veroja maksanut nyt on mun vuoro saada vähän takasin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei niin varmasti auta sinua pohjalle kuin ihminen jolla ei ole yhtään mitään. Käske sen mennä töihin.
Töihin mennäänkin tosta noin vaan? 🤣
Tuskin on masista, jos olisi se ei kaikilla liity työttömyyteen tai työllisyyteen. Ehkä kaipaa seuraa, onko kotiin mitään harrastusmateriaalia tai kivaa tekemistä. Onneksi kuitenkin oot töissä, jos on tarve rahalle. Mutta päivät varmaan pitkiä. Jos olisi perheyritys silloin näkisi muita enemmän, liikaakin? Haluaisiko mies kotinaisen, mutta se ei käytännössä toimi, koska jonkun pitää tienata. Vaikka nykyään voi olla vaihtoehtoja.
Söpöä :3 voitte yhdessä mennä treffeille ruokajonoon