Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Opettele taskuparkkeeraus!

Vierailija
04.10.2013 |

Sitä näkee joka päivä missä tahansa isossa kaupungissa; nainen yrittää epätoivoisesti ja itku kurkussa hermoromahduksen partaalla saada autoaan taskuparkkiin, ja vaikka alla on yleensä tyypillinen naisten auto kuten Nissan Micra tai Renault Twingo tai joku muu pieni auto, niin ei se vain onnistu kerralla.

Sitä tährätään ja ährätään monta kertaa, ennen kuin se auto on ruudussa. Ja sitten kun se on ruudussa, se on joko vinottain tai kaukana rotvallin reunasta. Tai kiinni takana olevan puskurissa. Aika kummallista, ottaen huomioon, että jokainen käy autokoulussa läpi sen taskuparkkeerauksen käytännössä.

Ja sitten tiedoksi niille naisille, jotka vastaavat tähän, että "Minä olen elokuvissa esiintynyt stunt-nainen/ jokanaisrallia ajava/ 20 vuotta taksia ajanut/ muu ihmenainen ja osaan kyllä taskuparkkeerata vaikka silmät ummessa käsijarrun kanssa viisimetrisen jenkkiraudan neljämetriseen parkkiruutuun": Teitä on yksi tuhannesta naisesta. Ne loput 999 eivät sitä ihmettä tee.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:58"]

AP, etsitkö vielä sen hyvän YouTube-linkin, jossa taskuparkkeerauksen teoria esitetään selvästi, kiitos.

[/quote]

Pupu, sä osaat ehkä tarkuparkkeerata, mutta sun luetun ymmärtämisessä tai sitten tiedonhakutaidoissa on parantamisen varaa.

-2-

No nyt kun kerran pyysit, niin yleisön pyynnöstä:

[/quote]

Vierailija
22/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan rekallakin taskuparkin.

Mutta mulle on aivan sama osaako kukaan muu. Auton pystyy pysäköimään muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:09"]

Mies!

Opettele keräämään lattialta sukkasi.

Pese myös ilman kehotusta hampaasi ennen kuin tulet sänkyyn.

Kiitos.

[/quote]

Näinpä! Ja teitä miehiä, jotka keräätte sukkanne, pistätte ne pesukoneeseen, mankeloitte ja viikkaatte sukkanne, on yksi tuhannesta. Mutta ne loput 999 eivät sitä ihmettä tee.

Kumpikohan on jokapäiväst? Lattialta löytyvät sukat vai taskuparkkeeraminen?

[/quote]

mankeloitte ja viikkaatte sukkanne? ??? Tekeekö joku sukupuolesta riippumatta noin? Tekemisen puuteko vaivaa?

Vierailija
24/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, vaikken onnistuisi siinä ensi yrittämällä. Vilkuttele sinä vaan takana valoja ja väännä itkuasi ja panikoi. Minä en panikoi, vaan tyynen rauhallisesti yritän uudestaan ja uudestaan. Semmoista.

Vierailija
25/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en sitä kunnolla osaa. Kas kun en tarvitse sitä taitoa juuri ikinä! Asun Pohjois-Helsingissä, ja täälläpäin parkkiruudut on rivissä, ei tarvitse kadun varteen juurikaan parkkeerata. Mikään taito ei pysy hallussa, jos sitä ei tarvitse kuin about kerran vuodessa. Jos muutamme keskustaan, opettelen...

Vierailija
26/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:09"]

Mies!

Opettele keräämään lattialta sukkasi.

Pese myös ilman kehotusta hampaasi ennen kuin tulet sänkyyn.

Kiitos.

[/quote]

Näinpä! Ja teitä miehiä, jotka keräätte sukkanne, pistätte ne pesukoneeseen, mankeloitte ja viikkaatte sukkanne, on yksi tuhannesta. Mutta ne loput 999 eivät sitä ihmettä tee.

Kumpikohan on jokapäiväst? Lattialta löytyvät sukat vai taskuparkkeeraminen?

[/quote]

mankeloitte ja viikkaatte sukkanne? ??? Tekeekö joku sukupuolesta riippumatta noin? Tekemisen puuteko vaivaa?

[/quote]

Mankeloiminen ja viikkaaminen oli kuule ihan vaan sarkasmia ;)

Luulen että sukkien nostaminen lattialta ois ehkä hitusen pienempi ja helpompi operaatio osata kuin taskuparkkeeraus :)

Vierailija
27/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:58"]

AP, etsitkö vielä sen hyvän YouTube-linkin, jossa taskuparkkeerauksen teoria esitetään selvästi, kiitos.

[/quote]

Pupu, sä osaat ehkä tarkuparkkeerata, mutta sun luetun ymmärtämisessä tai sitten tiedonhakutaidoissa on parantamisen varaa.

-2-

No nyt kun kerran pyysit, niin yleisön pyynnöstä:

[/quote]

[/quote]

Tunnetko sanaa sarkasmi, hani?

Vierailija
28/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuntuu olevan yhtälailla hankalaa miehillekkin. Miehet vaan reteesti uskaltaa, mutta mies oli sekin kuski joka oman autoni nokkaan peruutti taskuparkkeeratessa.

Vierailija
29/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:59"]

En opettele. Olen tähänkin asti pärjännyt ilman, että olisi kertaakaan tarvinnut kokeillakaan taskuparkkeerausta. Mulla on ollut ajokortti 35 vuotta.

[/quote]

Elämä ilman taskuparkkia voi onnistua jossain Kyrsyällä, mutta ei Helsingissä, Turussa eikä Tamperella, nääs.

Vierailija
30/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:59"]

En opettele. Olen tähänkin asti pärjännyt ilman, että olisi kertaakaan tarvinnut kokeillakaan taskuparkkeerausta. Mulla on ollut ajokortti 35 vuotta.

[/quote]

Elämä ilman taskuparkkia voi onnistua jossain Kyrsyällä, mutta ei Helsingissä, Turussa eikä Tamperella, nääs.

[/quote]

Ihan mainiosti onnistuu täälläkin. Kadun varteen joutuu parkkeeraamaan pakosti aika harvoin, jopa stadin keskustassa on paljon parkkihalleja, joissa parkeerataan ruutuun.

-se p-helsinkiläinen-

Vierailija
31/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Panda ja taskuparkki sujuu -ei nyt silmät ummessa- mutta ihan peileihin katsomalla nätisti ilman mitään venkslaamisia. Pieni auto mahtuu vaikka kuinka pieneen koloon, aina on paikka löytynyt. Isompaa autoa ajaessa osaan toki taskuparkkeeraamisen, mutta joskus joutuu miettimään kahdesti, mahtuuko auto, jonka kulmia et näe, vapaana olevaan tilaan.

Vierailija
32/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Opettele ajamaan rajoitusten mukaan ja pitämään turvaväli! Erityisen tärkeää se on nyt, kun on taas mustan jään aika.

Vierailija
33/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opettele! Mieluummin vaikka bussilla keskustaan!

Vierailija
34/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs autokouluopettaja täällä nyt on innostunut kirjoittelemaan? jo 2 aloitus haha

Vierailija
35/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 15:02"]

Mies! Opettele ajamaan rajoitusten mukaan ja pitämään turvaväli! Erityisen tärkeää se on nyt, kun on taas mustan jään aika.

[/quote]

Nainen! Opettele liikkumaan ja pukeutumaan siveellisesti ja pitämään turvaväli. Mustiin miehiin. Erityisen tärkeää sen on nyt, kun on taas mustien miesten aika.

Vierailija
37/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla oli kyllä jo autokoulun inssiajossa 90-luvulla taskuparkkeeraus. Selvitin sen silloin, ei ole koskaan tuottanut ongelmia eli olen tosiaan tuo 1 tuhannesta. Minusta tämä on asia, joka pitäisi autokoulussa kaikille opettaa!

Mutta eipä siellä autokoulussa ole näköjään MIEHILLEkään opetettu vilkun käyttöä tai tien antamista jalakulkijalle suojatiellä tai turvavälin pitoa motarilla.

Vierailija
38/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 15:02"]

[/quote]

Nainen! Opettele liikkumaan ja pukeutumaan siveellisesti ja pitämään turvaväli. Mustiin miehiin. Erityisen tärkeää sen on nyt, kun on taas mustien miesten aika.

[/quote]

Tämä ei kuitenkaan liittyne turvalliseen autolla ajamiseen. Vai liittyykö sinulla, mies? Painatko kaasun pohjaan pelkästä innosta päästä mahdollisesti panemaan, kun näet huntupäisen naisen tai thain marjakori kädessä metsätiellä?

Vierailija
39/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi on kyllä miesten yleinen liikennevirhe (tai tämä on kyllä rikos, ei edes rinnastettavissa taskuparkkeerauksen korjaamiseen, joka ei ole edes liikennerike); punaisia päin ajo ja suojatien eteen pysähtyneen auton ohittaminen. Näkee päivittäin Helsingissä, yleensä kuski on keski-ikäinen mies.

Vierailija
40/76 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pääsen ruutuun, mutta ei en pois!!?