Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nuo Temptation Island-osallistujat kaikki jotain vajakkèja?

Vierailija
02.09.2020 |

En ole koskaan katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta tiedän kuitenkin mistä siinä on suunnilleen kyse. Selasin iltalehteä ja klikkasin vahingossa auki jutun, jossa esiteltiin kyseiseen ohjelmaan ilmeisesti sinne perberiään jakamaan meneviä hupakoíta.

Pahaa tekee, kun tajuaa miten typeriä ihmisiä täällä pyörii keskuudessamme.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/9e322af4-4d3e-48d0-8e23-7cc9c19…

M35

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuomitse, kun et kerran ole ohjelmaa katsonut. Ei se ole lainkaan niin tyhmä, kuin miltä päälle päin vaikuttaa. Sinkut eivät yritä siellä kammeta ketään sänkyyn. Aloitteet lähtevät aina varatuilta. Sinkkujen päätehtävä on kuunnella ja tukea varattuja jos näiden kumppani perseilee toisella puolella ja sitä on vaikeaa katsoa.

Ja siis pulisojen perseily on ihan heidän omasta aloitteestaan tapahtunut.

Vierailija
2/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko joku suunnilleen normaalilla harkintakyvyllä ja järjenjuoksulla varustettu ihminen toimintaan, jossa on tarkoituksena rikkoa hänen parisuhteensa?

Entä jos se lisäksi televisioidaan kaikelle kansalle?

V i t t u siellä ei ole KETÄÄN, jolla menisi hissi ylös asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006621222.html

Nauratti nuo esittelyt IS:n sivulla :D 

Esim.:

”Mie en todellakaan oo mikään ruudinkeksijä, mutta aivan varmasti paikalla aina kun räjähtää.”

”Mie oon nuorempana voittanut piirakanrypytyskilpailun, joten katotaan kuka teistä rypyttää ja kenen piirakkaa.”

”Mulla on kolme tärkeetä P:tä mun elämässä: pallo, pullo ja kolmannen te varmaan tiedättekin. Mulla jäi pallo himaan, mut eiköhän me noilla kahdella muullakin pärjätä.”

Vierailija
4/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikoihin hinnalla millä hyvänsä. Kettu koloon, nimet lehteen.

Vierailija
5/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim.:

”Mie en todellakaan oo mikään ruudinkeksijä, mutta aivan varmasti paikalla aina kun räjähtää.”

”Mie oon nuorempana voittanut piirakanrypytyskilpailun, joten katotaan kuka teistä rypyttää ja kenen piirakkaa.”

”Mulla on kolme tärkeetä P:tä mun elämässä: pallo, pullo ja kolmannen te varmaan tiedättekin. Mulla jäi pallo himaan, mut eiköhän me noilla kahdella muullakin pärjätä.”

Tuotantoyhtiön tuotoksia nuo myötähäpeää herättävät mukahauskat sutkautukset.

Vierailija
6/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala väittämään, että tuohon ohjelmaan menisi jotain älykköjä, mutta nuo esittelyrunot on kyllä tarkoituksella tehty aiheuttamaan ärsytystä ja paheksuntaa. Pitää varmaan itsekin alkuperäisenä eteläkarjalaisena alkaa puhua piirakanrypytyksestä, kjeh räh.

Vierailija
7/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten dille pitää olla, että kuvittelee tosi-tv:n olevan totta? Se on tarkkaan käsikirjoitettua viihdettä (aika tyhmille katsojille) , jonka tarkoitus on luoda ILLUUSIO oudosta todellisuudesta. Ja sen avulla myydä mainosaikaa ja klikkiotsikoita.

Osallistujat ovat amatöörinäyttelijöitä, joilla on roolit.

Vierailija
8/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin silmät päästäni jos tyttäreni tuonne lähtisi. onneksi hän ei ole tyhjäpää

Vierailija
9/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 15 minuuttia saatava vaikka väkisin. Voihan tuolla toki hakea julkisuutta ja tulevaa uraa tosi-tv tähtenä tai tubettajana sekä somevaikuttajana. 

Vierailija
10/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä voi onnistua nykyisen feminismin ja metoon aikakaudella?

Jutussa kuvatekstissä lukee "He kilpailevat varattujen huomiosta.."

Ja kuvassa ei ole kasvoja vaan rivi perceitä. Eikö feministi kysyisi, että voiko naisen kasvojen tilalle laittaa rinnat tai perceen?

Vierailija
11/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ella on valmistunut kosmetologiksi ja lähihoitajaksi. Hän työskentelee kehitysvammaisten asuntolassa."

Onneksi Ellan ei tarvitse hävetä itseään työpaikalla.

Vierailija
12/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mielenkiinto on siinä, kehen naiseen Kurosen Sami tutustuu "paremmin". Varmaan Samilla taas tukalat oltavat.

Vierailija
13/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim.:

Hauskojahan noi ovat. Perinteisesti näiden pitääkin olla vähän mauttomia ja aivan korneja.

Vierailija
14/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>En ole koskaan katsonut, mutta

>Selasin ja ihan vahingossa avasin

😁😁😁

Vierailija
15/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vajokkeja. Myös katsojat on yhtä tyhmiä.

Vierailija
16/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vajokkeja. Myös katsojat on yhtä tyhmiä.

Hyvin kiteytetty. 

Vierailija
17/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>En ole koskaan katsonut, mutta

>Selasin ja ihan vahingossa avasin

😁😁😁

Niin, oliko vaikeuksia ymmärtää lukemaansa? En ylipäätään katso ollenkaan telkkaria, vaan ainoastaan suoratoistopalveluiden tarjoamia leffoja ja sarjoja. Ja jos on kovin vaikeaa uskoa, että minulle sattui vahinkoklikki tuon jutun kohdalla iltalehden etusivua selaten, niin voi ei.

Vierailija
18/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kaudellakin eräs po**to petti ja täällä ja muuallakin toiset samanlaiset teki ämmästä uhrin ja muutenkin selitteli asiaa parhain päin.

Vierailija
19/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, ei se olekaan tosikoille. Huumorimielessä onhan se viihdyttävää.

Vierailija
20/46 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muta sanottavaa ku

😂😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän