Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko Jumppakärpänen-voimistelukilpailun koulusta?

Vierailija
04.10.2013 |

Ainakin 80-luvulla kilpailtiin ensin koulutasolla ja sieltä parhaimmat koulujenväliseen jne. Kaikilla oli sama ohjelma. Muistan vieläkin sen käsikirjan, jossa piirroshahmot opettivat permanto- ja penkkiohjelmat!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ju--ju-ju-jumppakärpänen. Muistan tunnusbiisinkin. Ja olin kyllä useana vuonna kilpailemassa siellä koulujen välisessä kilpailussa.

Vierailija
2/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan:) Ja osallistuin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun noita sarjoja harjoiteltiin koulussa. Mutta en muista, lähtikö meidän koululta ketään noihin koulujenvälisiin.

Vierailija
4/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan osata vielä varsinkin permannon ohjelman ulkoa, en kuitenkaan uskalla sitä enää yrittää :)

Vierailija
5/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Juu juu juu jumppakärpänen, tule ja puraise meitä. :)

Vierailija
6/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuo koulujenväliset kisat, kun osallistuin. Muuta en noista muistakaan, en ainakaan mitään käsikirjaa.

Vierailija
7/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän koulusta kukaan koskaan osallistunut, koska ei ollut ketään joka olisi osannut tehdä spagaatin käsiseisonnassa yms. Te osallistujat varmaankin harrastititte voimistelua myös vapaa-ajallanne?

Vierailija
8/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin enimmäkseen surkea liikunnassa, mutta jumppakärpäsessä pärjäsin. Kilpailut innostivat harjoittelemaan kouluajan ulkopuolellakin, vaikkei mitään ohjausta ollut. Kyllä se käsinseisonta ja spagaatti tuli, kun pikkuisen näki vaivaa.

Vierailija
9/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän oli kaksi sarjaa, ei helpommassa tarvinnut seistä käsillä.

Meillä oli niin pieni koulu, että kaikki halukkaat tytöt pääsivät kilpailuun. Mun luokalla oli yksi todella kömpelö ja roteva tyttö joka reippaana kuitenkin halusi lähteä kisaan mukaan ja olikin sitten koko kilpailun viimeinen, tyyliin sijalla 153, tai jotain. Ei se ollut moksiskaan. Mä en koskaan uskaltanut mennä.