Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttää siltä, että musta tulee treidaamalla oikeasti rikas! Ihanaa!!

Vierailija
02.09.2020 |

10 000e -> 50 772e puolessatoista kuussa. Ja lisää ropisee tänään.

Unelma käy toteen.
Olen onnellinen!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Just opettelen treidaamaan. Toivottavasti mulla on puoleksikaan sinun taitoja :)

Vierailija
2/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sijoitin just 100 000 salkunhoitajalle, jonka 10v tulos on 23% vuodessa. Eli sen verran keskimäärin JOKA vuosi. Toki sulla on nyt 500% 1,5kk:ssa.

Vierailija
4/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Just opettelen treidaamaan. Toivottavasti mulla on puoleksikaan sinun taitoja :)

Maksoin kyllä hitosti ns oppirahoja. Ole minua viisaampi ja pidä panokset pienenä, kunnes alkaa sujumaan ja voittoputket pysyvästi tuottavampia kuin ne tappiopäivät. Ja varo,ettet ihastu ja sokaistu omasta taitavuudestasi, kun taidot karttuvat - silloin tulee tehtyä hölmöjä.

Seuraa tarkasti uutisia ja alan keskustelupalstoja. Sieltä erottuu hyvät käppyränpiirtäjät huutelijoiden seasta. Heitä voi peesata oma harkinta säilyttäen.

Jonain päivänä huomaat,että asiat loksahtavat ja alat takoa keståvää voittoa

Vierailija
5/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Treidaan DAX-indeksiä. Pidän siitä, koska siihen "siivilöityy" koko talouden yleisilmapiiri ja on todella herkka uutisille.

Vierailija
6/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin kyllä hitosti ns oppirahoja. Ole minua viisaampi ja pidä panokset pienenä, kunnes alkaa sujumaan ja voittoputket pysyvästi tuottavampia kuin ne tappiopäivät. Ja varo,ettet ihastu ja sokaistu omasta taitavuudestasi, kun taidot karttuvat - silloin tulee tehtyä hölmöjä.

Seuraa tarkasti uutisia ja alan keskustelupalstoja. Sieltä erottuu hyvät käppyränpiirtäjät huutelijoiden seasta. Heitä voi peesata oma harkinta säilyttäen.

Kiitos vinkeistä! Aloitan pienillä rahoilla vähän pakostakin, kun on säästöjä niin vähän ;) Mitä keskustelupalstoja seuraat? Kuinka monta tuntia teet viikossa? mietin vooivani tehdä 20 tuntia treidausopiskelua töiden ohella..

Vierailija
7/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tämä nousukausi loppusuoralla, kun palstamammatkin alkavat treideireiksi. Sama tekno ja bitcoin kuplien huipulla... Jos olisit fiksu, niin lopettaisit nyt, sillä kun markkinat muuttuvat, tulet häviämään kaiken.

Vierailija
8/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Treidaan DAX-indeksiä. Pidän siitä, koska siihen "siivilöityy" koko talouden yleisilmapiiri ja on todella herkka uutisille.

Siis mitä teet? DAX-indeksi? Miten sitä treidataan? Häh? Siis ei tartte pelätä, että tulisin perässä, mutta voisitko kertoa muillekin lyhyesti tuosta jotain?

Vierailija
9/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tämä nousukausi loppusuoralla, kun palstamammatkin alkavat treideireiksi. Sama tekno ja bitcoin kuplien huipulla... Jos olisit fiksu, niin lopettaisit nyt, sillä kun markkinat muuttuvat, tulet häviämään kaiken.

Hän treidaa DAX-indeksiä... se ei varmaankaan ole sama asia, kuin voitollisten osakkeiden hankinta...

Vierailija
10/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on treidaaminen? Onko sillä suomenkielistä sanaa?

Vierailija
11/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän treidaa DAX-indeksiä... se ei varmaankaan ole sama asia, kuin voitollisten osakkeiden hankinta...

😂

Taitaa olla asiat pahemmin kuin luulin.

Vierailija
12/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Aloitan pienillä rahoilla vähän pakostakin, kun on säästöjä niin vähän ;) Mitä keskustelupalstoja seuraat? Kuinka monta tuntia teet viikossa? mietin vooivani tehdä 20 tuntia treidausopiskelua töiden ohella..

Mitä noilla palstoilla keskustellaan? Siis haukotus, olisi hirveää seurata jotain keskustelupalstaa, jossa ei puhuta mistään todellisesta, vaan tuollaisesta keinotekoismaailmasta. Hyi että. Mä haluan ainakin käydä elämässäni luonnossa ja tehdä asioita joista nautin oikeasti, enkä hukata aikaani tuollaiseen sairaaseen keinotodellisuuteen. Mutta mulla onkin varaa antaa rahani muiden hoitoon. Ja saada yli 10% tuottoa vuosittain. Tai siis mennyt ei ole tae tulevasta, mutta menneessä ajassa tuottohan oli se 23%

Vierailija
13/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on muitakin.

Voi jospa tietäisivät että yksi suomen kovimpia treidaajia on av mamma omasta makkaristaan.

Yleensä tienaan yli 500t päivässä. Hyvät päivät on sitten seitsemän numeroisia.

Oma mies ei edes tiedä tästä. Hih hih.

Vierailija
14/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Kuinka niin pahemmin? Luulit aloittajaa mistään mitään tietämättömäksi tavikseksi ja kun käykin ilmi, ettet itse itseasiassa tiedä yhtään mitään siitä, mitä hän, HÄNELLÄ on asiat huonosti, eikä itselläsi? Jos jollain täällä huonosti menee, niin se olet khyllä sinä.

Vierailija
15/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on treidaaminen? Onko sillä suomenkielistä sanaa?

Miksi pitäisi olla? Eihän autokaan ole suomea.

Vierailija
16/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sijoitin just 100 000 salkunhoitajalle, jonka 10v tulos on 23% vuodessa. Eli sen verran keskimäärin JOKA vuosi. Toki sulla on nyt 500% 1,5kk:ssa.

Eli on kahdekankertaistanut rahat kymmenessä vuodessa? Olethan ottanut pankista kaikki lainat mitä ne on tarjonnut ja laittanut tohon?

Vierailija
17/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Kuinka niin pahemmin? Luulit aloittajaa mistään mitään tietämättömäksi tavikseksi ja kun käykin ilmi, ettet itse itseasiassa tiedä yhtään mitään siitä, mitä hän, HÄNELLÄ on asiat huonosti, eikä itselläsi? Jos jollain täällä huonosti menee, niin se olet khyllä sinä.

Olen treidannut 15 vuotta... Ja voin kertoa, että nämä kuplatrenditreidaajat katoavat aina kuin tuhka tuuleen markkinaolosuhteiden muuttuessa. 

Vierailija
18/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kupla? Minä olen tehnyt viimeiset 2kk aikana 30% miinusta salkkuuni. Eikä loppua näy.

Vierailija
19/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on kahdekankertaistanut rahat kymmenessä vuodessa? Olethan ottanut pankista kaikki lainat mitä ne on tarjonnut ja laittanut tohon?

En uskalla :) Tosin sijoitan siihen tavallaan lainalla. Eli sain perintöä, myin sieltä yhden asunnon, jäljelle jäi vielä muutama, maksan perintöveroa 200 000 mutta otan lainan, jolla maksan perintöveron ja ostan sijoituksia maksamaan lainan. Tai maksan veron asuntorahoilla ja otan lainaa ostaakseni sijoituksia. Miten päin sen nyt katsoo.

Aloitan 100 000:lla, katsotaan, lisäänkö osuutta Tuonne ja missä vaiheessa. Saisin kenties hieman enemmänkin lainaa, mutta kuten sanoin, en silti uskalla sijoittaa sinne nyt enempää. Tuo oli minimisijoitus.

Vierailija
20/193 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppalehden keskustelupalstalta löytyy asiallisia konkareita ja itse seuraan Investing.comin uutispalveluita ja kommentteja. Tyhjänhuuteluprosentti tosin on siellä korkea asiatekstin ohessa, mutta se shorttareiden ja longaajien verinen taisto on viihdyttävääkin. Uusia foorumeita itselläkin etsinnässä.

Treidaan pääosin kännykällä, välillä kahdella. Ja lähes aina tilaisuuden tullen.

Ja hyväksikäytän härskisti professionaalien (= TA:n eli teknisen analyysin osaajat) piirtämiä kaavioita kanavineen ja käännöskuvioineen.

Käännöskuvioita on muuten mukava bongailla, oppaita löytyy netistä.