Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PATENTEX ehkäisypuikot, kokemuksia jollain?

Vierailija
03.10.2013 |

Millainen ehkäisyteho mahtaa yksistään noilla olla, kondomin kanssahan noita suositellaan käyttämään. Onko joku uskaltanut käyttää yksistään noita tai muita vastaavia ja millaisilla kokemuksilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pitkään käytössä, mutta en tykännyt, kun ne vaahtosivat aika reilusti.

Vierailija
2/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelivat liikaa, varsinkin kun penis liikkui edestakaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain niistä elämäni tulehduksen, olin ihan haavoilla alapäästä. Mulla oli tosin tuossa vaiheessa hiiva ja cluesolutulehduskierre päällä mutta niin hirveänä tulehdus ei ollut missään vaiheessa kun tuon kokeilun jälkeen, aikaisemmin ei mitään haavoja ollut ollut. Meillä oli lisäksi kondomi tai pilleri käytössä tuolloin, en muista kumpi. Halusin lähinnä kokeilla noita jos olisi käynyt kondomin lisäksi meille. Itse en enää koskaan noita kokeilisi ja lisäksi en luottaisi ehkäisytehoonkaan pelkästään.

Sinänsä kyllä hullua että myöhemmin olen ollut myös ilman ehkäisyä tiettyinä päivinä kuukaudesta tarkkaan laskien enkä ole raskautunut ja muuten kondomia käyttänyt ja kaksi lasta tullut suunnitellusti ei vahinkoja mutta silloin kun mulla oli tuo patentex oval kokeilu niin en tosiaan olisi vielä missään nimessä halunnut raskautua joten silloin halusin olla ehkäisyn olevan tosi varma.

Vierailija
4/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin niitä yhden miesystävän kanssa, ei käytetty muuta ehkäisyä. Jos kierto oli siinä vaiheessa että limakalvot oli vähän kuivat, noi puikot poltteli aika hirveesti.

Ja sit taas jos sattui kostumaan paljon ennen seksiä, noi puikot vaahtosivat kuin shampoo.

Vierailija
5/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin miehen kanssa niistä kunnon pissatulehduskierre kumpasellekin.

Vierailija
6/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin polttelua. Sori, mutta ei voinut olla hykertelemättä tolle "vaahtosi kuin shampoo". Lopulta vaahtoroiskeet pitkin makkarin seiniä ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän