Miten veikkaat että Johanna Tukiaisen tulee käymään?
Kommentit (21)
joutuu jossain vaiheessa sairaalaan, kun sisuskalut tai pää ei kestä. Sen jälkeen aikoo raitistua, ja joko onnistuu tai ei. Jos ei, niin ei taida elää kovin vanhaksi. Mutta toivottavasti ymmärtää raitistua, elämä voi palata ihan normaaliksi sen jälkeen, sellaiseksi kuin se hänelläkin on varmasti joskus aikoinaan ollut.
Katoaa julkisuudesta ja unohtuu lähiöpubiin. Ensi joulu tulee olemaan karu, kun koko perhe on Ruotsissa ja ilkiö yksikseen Helsinskissä.
Uskon, että joko jatkaa juomista ja päätyy ihan deekikselle, tai tulee uskoon, jättää viinan ja alkaa hehkuttaa uskoaan. Näinhän se tuppaa menemään.
Minä laitoin Johanna Tukiaiselle "fanikirjeen". Toivottavasti ottaisi opikseen siitä :) Eikä ollu mitään haukkumista, vaan hyvä neuvoja, ymmärrystä ja sympatiaa, mutta patistamista myös ottamaan teoistaan vastuuta.
Ja kirjeen kirjoittajalla ikää sitten 18v.
Tällä menolla ei hyvin. Toivottavasti pääsee hoitoon ja saa apua, toivotaan niin.
Johanna Mia Mari Tukiainen Mitä meidän psyykkisesti sairas isä on yhtäkkiä alkanut riehumaan mediassa???? Mulle tulee tosi paha mieli, miksi lyötyä lyödään vielä lisää???? Hymy ei muutenkaan kirjoita musta koskaan mitään positiivista.
2 minuuttia sitten sovelluksesta mobile
Niin ja minäkin toivon että Johanna saataisiin pian hoitoon ja julkisuudesta pois.
t. se fanikirjeen laittanut
Rakastuu Matti Nykäseen ja sitten meillä on uusi Matti&Mervi tarina lööpeissä kunnes jompikumpi tappaa toisen tai kuolevat viinaan.
Ostin tämän päivän Hymyn, jossa oli pitkä artikkeli Tukiaisten perheen elämästä. Haastateltavana oli isä. Se oli kauniisti ja asiallisesti kirjoitettu juttu, mutta kaikesta tuli läpi se miten perhe on ollut ahdingossa jo vuosikausia Johannan takia.
Yksittäiset teot maalaavt kuvan ihmisestä, joka piinaa perhettä, naapureita, ystäviä, faneja, työantajia häijysti ja julmasti. Postittelee kuolleita rottia, rikkoo ikkunoita, pilaa vanhempiensa kodin koirien ulosteella, laittaa tuttavansa soittelemaan vanhemmilleen uhkailupuheluja pitkin yötä, on yhä uudelleen väkivaltainen. Myös vanhempiensa luona eikä vain julkisuudessa. Lista on ihan loputon.
Suosittelen kyllä lukemaan, jos kuvittelette glamourprinsessan olevan UHRI. Asetelma on ihan päinvastoin. Artikkeli jatkuu seuraavalla viikolla.
p.s. Tuksu saisi apua ihan mistä vain ja perhekin ottaisi hänet takaisin luokseen, jos kokisi olevansa sairas ja avun tarpeessa! Hän vain ei näe sitä, vaan kuvittelee kaikki muut ihmiset psykopaateiksi, narsisteiksi, näädiksi ja ties miksi.
Tässä esimakua siitä miten Tuksu suhatutuu perheensä irtisanoutumiseen tuhoisan elämän tukemisesta.
Johanna Mia Mari Tukiainen
Olen täysin JÄRKYTTYNYT!!!!!! Tarvitsen nyt oikeasti jonkun älykkään psykiatrin apua, voiko joku laittaa tietoja mulle inboxiini!!! Mun on pakko päästä keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa isästäni!!!! Isäni koko persoonallisuus on muuttunut, mä pelkään häntä Kaikkien näiden vaikeksieni keskellä en olisi ikinä uskonut, että OMA RAKAS isäni kääntyy mua vastaan plus sekoaa muutenkin!!!! Tartten muutenkin nyt ystäviä ja äkkiä!!!!
Tykkää · · Jaa · 9 minuuttia sitten via matkapuhelin ·
Johanna Mia Mari Tukiainen Soittakaa mulle, apua!!!!! Varsinkin Julia Tukiainen soita tänään!!!!! En kestä enää, tulehdun kohta kyyneeliini!!!!!
8 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää
Johanna Mia Mari Tukiainen Hymy on nyt ottanut kovat aseet mua vastaan. He tekevät nähtävästi kaikkensa jotta riistää itseltäni hengen.
6 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää
Johanna Mia Mari Tukiainen Siis että vetäisin itseltäni ranteet auki. Mikään isämme sanomisista ei ole totta!!!!!!
6 minuuttia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää
Tulevan vankeusrangaistuksen myötä Johannalla olisi mahdollisuus päästä eroon päihteistä. Terveyden pettäminen on vain ajan kysymys, jos nykymeno jatkuu.
Vaikuttaa olevan jo niin lopussa, että kuolee varmaan lähiaikoina :/
Kyllä nämä fanikirjeiden lähettelijät ja muut hännystelijät ovat tehneet vaan karhunpalvelusta Johannan kiihtyvälle alamäelle. Totuus rappiosta on unohtunut hovin kannustuksesta johtuen?
on siinäkin kyllä vähän jotain outoa, että isä lehtien palstoilla ja netissä tuomitsee tytärtään ja kertoo näitä juttuja.
johannalle toivon raitistumista ja ihanaa ihmissuhdetta. olen itsekin elänyt aika tyhjää elämää, ja se valtava rakkauden kaipuu sai tarttumaan pulloon aika usein. humala on helppo pakotie ongelmista.
Muijahan on ihan sekaisin,elää jossain toisessa todellisuudessa.Ilmeisesti jokin mielisairaus koska luulee mm että kaikki ihmiset ovat häntä vastaan, uhakilee itsareilla jne .. sanoisin että on paranoidinen..
Hän tulee uskoon ja kääntyy nykyisestä elämäntavastaan huomattavasti konservatiivisempaan. Kuuluu helluntailaiseen taustaan että rypemisen jälkeen tehdään täyskäännös. Kymmenen vuoden päästä Johanna vetää suosittua mutta ehdottoman siveää gospeltanssiryhmää "Ilon säteet" helluntaiseurakuntien kesäjuhlilla.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:06"]
on siinäkin kyllä vähän jotain outoa, että isä lehtien palstoilla ja netissä tuomitsee tytärtään ja kertoo näitä juttuja.
johannalle toivon raitistumista ja ihanaa ihmissuhdetta. olen itsekin elänyt aika tyhjää elämää, ja se valtava rakkauden kaipuu sai tarttumaan pulloon aika usein. humala on helppo pakotie ongelmista.
[/quote]
Voihan olla, että ovat yrittäneet keskustella perheen sisällä mutta Johanna ei ota kuuleviin korviinsa/näkee salaliittoja/ryhtyy muuten inhottavaksi? Itse epäilen että Johanna päätyy joko mielisairaalaan (tahdonvastaiseen hoitoon) tai sitten vankilaan.
Omasta kokemuksestani tiedän, että vastaavassa tilassa olevan henkilön kanssa voi olla aika mahdotonta keskustella, joten ehkä perhe yrittää nyt herätellä Johannaa julkisuuden kautta. En ota siihen kantaa onko se oikein vai ei, mutta jos ollaan umpikujassa niin kaikkea varmaan halutaan kokeilla.
Olisikohan se Tuksun isän Hymyyn antama haastattelu jo jossain nettiin skannattuna?
Ikävä kyllä veikkaukseni, että hän tulee kuolemaan noin 40 ikävuoden tienoilla, kun kroppa sanoo sopimuksensa irti :(
Kuka se on?