Miksi iso muna on naisille niin tärkeää?
Mutta vaginan voi treenaamalla lantionpohjan lihaksia saada tiukemmaksi. Miksi naiset eivät tee näin? Eivätkö he tiedä asiasta? Netistä kyllä löytyy helpot ohjeet kuinka sitä treenataan. Vaikka minä kuinka treenaisin penistäni niin ei siihen tule pituutta tai paksuutta lisää. Tämä on vääryyttä! Naiset, miksi ette tee mitään asian eteen?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista päätellen paljon löysäpilluista tyttöä täällä
Tai pienimunaisia kateellisia.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että esteettisyys on tärkeintä ja kiihoittavinta, ei se koko, pituus/paksuus sinänsä. Tässä esimerkki mielestäni todella kauniista ja sopusuhtaisesta peniksestä, tuo kelpaa suuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin olen sitä mieltä, että esteettisyys on tärkeintä ja kiihoittavinta, ei se koko, pituus/paksuus sinänsä. Tässä esimerkki mielestäni todella kauniista ja sopusuhtaisesta peniksestä, tuo kelpaa suuhunkin.
https://i.redd.it/egfvtg5nrzv41.jpg
No kyllä koko tekee esteettisyyttä ja näyttävyyttä tuohonkin, on tuossa kunnossan n 18-19cm / n 14+ cm paksuimmasta kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.redd.it/egfvtg5nrzv41.jpgNo kyllä koko tekee esteettisyyttä ja näyttävyyttä tuohonkin, on tuossa kunnossan n 18-19cm / n 14+ cm paksuimmasta kohtaa.
Onpa ukoilla aikamoiset kotkankatseet. Valokuvien perusteella luetellaan pituudet ja paksuudet. Eikö noilla lahjoilla pääse minnekään töihin, vaikks raksalle vatupassiksi
Vierailija kirjoitti:
https://i.redd.it/egfvtg5nrzv41.jpg
Edelleenkin sinäkin vahvistat sitä tosiasiaa, että se koko on se juttu, kaikki muu keksittyä... tuo on ihan valtava seiväs, ja voi vaan kuvitella, että millainen täydessä erektiossa 😅
Tosin, trolliviesti tuo taisi ollakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.redd.it/egfvtg5nrzv41.jpgNo kyllä koko tekee esteettisyyttä ja näyttävyyttä tuohonkin, on tuossa kunnossan n 18-19cm / n 14+ cm paksuimmasta kohtaa.
Onpa ukoilla aikamoiset kotkankatseet. Valokuvien perusteella luetellaan pituudet ja paksuudet. Eikö noilla lahjoilla pääse minnekään töihin, vaikks raksalle vatupassiksi
Helppo verrata omaan kun on saman kokoinen.
Kunnon aivot, ne olis tärkeät. Harvoilla on.
Iso kalu on niin maskuliininen. Ja riittävän iso kalu tarvitaan siihen että G-piste saa kunnon osumia.
Vierailija kirjoitti:
Mitään väliä ei kullin pituudella ole, jos ei aivan mini ole. Pääasia on miehen taidot muutoin, niin kalulla panotaidot, kuin muillakin; kielellä ja sormilla, lisäksi aivot ja koko olemus ja puhe mitä suusta tulee...
Ja tässä oli totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään väliä ei kullin pituudella ole, jos ei aivan mini ole. Pääasia on miehen taidot muutoin, niin kalulla panotaidot, kuin muillakin; kielellä ja sormilla, lisäksi aivot ja koko olemus ja puhe mitä suusta tulee...
Ja tässä oli totuus.
Tästä olen isokaluisena ihan samaa mieltä. Iso kalu tulee vasta bonuksena edellisten päälle. Ilman noita edellisiä sillä ei tee mitään. Onneksi en nuorena tiennyt olevani isokaluinen, joten panostin noihin edellisiin kuten muutkin järkeävät miehet, jotka haluaa tyydyttää naisensa. Jollain nainen piti kumminkin valloittaa, jos halusi itselleen pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ja riittävän iso kalu tarvitaan siihen että G-piste saa kunnon osumia.
Tää on täysin paskapuhetta. Ilmeisesti Jonne ei edes tiedä missä G-piste sijaitsee.
Iso kalu näyttää minusta kyllä hyvältä ja sitä on ilo katsella.
Se ei välttämättä kuitenkaan tunnu parhaalta mahdolliselta, ja se taas riippuu ihan naisen mieltymyksistä ja varmasti anatomiastakin. Itselläni kohdunkaulaan kovaa osuminen sattuu todella paljon, joten liian pitkä kalu aiheuttaa enemmän ongelmia kuin iloa. Liian paksu kalu taas venyttää pillun seinämiä, mikä minulle ei tunnu hyvältä, eikä lantionpohjan lihasten supisteluun saa jotenkin kunnolla tuntumaa. Suuseksissä valtavasta kullista ei ole kuin haittaa. Paras itselleni on keskikokoinen tai jopa hiukan pienempi, johon saa tartuttua kunnolla ja jolla voi naida niin kovaa, kuin irtoaa. Se ei ole ehkä visuaalisesti kiihottavin, mutta omalle pillulleni paras. Tosin omalla kohdallani yhdynnän ja peniksen osuus omassa nautinnossani on ehkä korkeintaan 25%.
Pituudella on väliä. Kuka nainen haluaa 150 cm miehen kun voi saada 180 cm miehen. Saman kullin kohdalla, onhan 15 cm lyhyt, jos tarjolla 18 cm jöötiköitäkin. Harmi, ettei Tinderissä miehet ilmoita strategisia mittojaan tarkemmin esim. 180/75/18. onko niin ettei seksillä ole vieläkään arvoa.
Kalevi 64v on taas maanisessa vaiheessa.
Avaan huvikseen seksipalstan -> taas eka sivu täynnä ketjuja penisten koosta. Ei hyvää päivää. Levätkää munamiehet edes kesällä vähän ja menkää vaikka naku-uinnille ulkoiluttamaan niitä kalujanne.
No ei todellakaan ole. Aivan paras on ihan normi penis, ei iso, eikä pieni.
Vierailija kirjoitti:
Avaan huvikseen seksipalstan -> taas eka sivu täynnä ketjuja penisten koosta. Ei hyvää päivää. Levätkää munamiehet edes kesällä vähän ja menkää vaikka naku-uinnille ulkoiluttamaan niitä kalujanne.
Koska se sema urpo koko ajan avaa uusia vastaavia ketjuja ja sitten mukama ihan eri ihmisinä kommentoi niitä, vaikka jokainen huomas että suuri osa kommenteista tämän yhden ja saman reppanan kirjoittamia.
Siksi että se mätsää omaan vehkeeseeni. Laaja on eri asia kuin löysä.
Venyttää ihanasti peppureikää...
Vastauksista päätellen paljon löysäpilluista tyttöä täällä