Miksi iso muna on naisille niin tärkeää?
Mutta vaginan voi treenaamalla lantionpohjan lihaksia saada tiukemmaksi. Miksi naiset eivät tee näin? Eivätkö he tiedä asiasta? Netistä kyllä löytyy helpot ohjeet kuinka sitä treenataan. Vaikka minä kuinka treenaisin penistäni niin ei siihen tule pituutta tai paksuutta lisää. Tämä on vääryyttä! Naiset, miksi ette tee mitään asian eteen?
Kommentit (227)
Tykkään kun painetaan oikein syvälle, ja siinä parhaiten toimii iso penis. Onneksi dildoja saa mukavan kokoisina.
Aina niinä hetkinä kun luulen olevani isomunainen, niin vertaan joukkuelajien saunailloissa erään usein heilahtavaan tankomakkaraan. En tiedä mitä se on syönyt, mutta pitää meidät muut kyllä nöyränä! :D
Itse tiedän olevani huomattavastikin yli keskikoon, mutta kyllä sitä usein miettii että minkälaista huutoa tuo kaveri saa aikaan, kun pääsee paukuttamaan...
Miehen kieli- ja sormitaidot kaikkein tärkeimmät! Kalun visuaalinen koko sitten kolmatena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kieli- ja sormitaidot kaikkein tärkeimmät! Kalun visuaalinen koko sitten kolmatena.
Vain kulli koolla on väliä ja siksi esim baarissa yli 20 senttisille on aina kysyntää.
Noi sormijutut on tuhkakalujen poikasten puuhastelua
Neito`91
Ei naisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kulli koolla on väliä ja siksi esim baarissa yli 20 senttisille on aina kysyntää.
Noi sormijutut on tuhkakalujen poikasten puuhastelua
Neito`91
Onko siellä miehillä kyltti kaulassa, jossa lukee k.llin mita?
Vierailija kirjoitti:
Tämän huomasin vaimon kanssa jo kauan sitten. Isolla kalulla hoitui sitten viimeistely.
Esa kirjoitti:
Se kertoo korkeasta testosteroiini-tasosta. Muna on iso, kun hormonitasot ja kehitys on ollut hyvää. Tämä on ihan biologinen juttu, enkä voi itselleni mitään.
Naiset (kuin muutkin) pyrkii kumppanikseen valitsemaan valioyksilöt, jotta poikasista tulee hyviä.
Hah, brosciencea parhaimmillaan. Iso kalu ja testotasot eivät kyllä kerro mitään toisistaan.
Iso on suhteellinen käsite. Mikä on kenellekin iso ja mikä pieni. Itse tykkään uhuesta mutta pitkästä. 20 senttinen kuitenkin max pituus. Pitkällä pääsee pohjaan saakka ja se tuntuu ihanalta mutta en halua haljeta joten max 5 senttiä halkaisija Naisten ihanne mitta lienee isompi mutta minulle riittää 20 / 5
Ei iso muna ole minulle ollut tärkeä, mutta totta kai iso (esim 20/6) tuntuu erilaiselta kuin keskisuuri muna. Olen itse yhdyntäkeskeinen nainen, eli saan orgasmin parhaiten rakastellessa.
Kummallinen oletus, ei se ole minulle tärkeää. Ja miksi muuten kuvittelet ettei naiset tekisi lantionpohjan lihaksilla mitään?
Suurimmalle osalle naisista se kikkeli (ja vielä vähemmän sen koko) ei ole mikään maailman tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikromunaisen lätinöitä.
Naisen haluaa isoa sisäänN33
Löysien lätinää.
N35
Kuten joku jo sanoikin, tärkeintä on miehen sormi- ja kielitaidot. Visuaalisuus toki myös!
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin, tärkeintä on miehen sormi- ja kielitaidot. Visuaalisuus toki myös!
Sulle näin voikin olla. Vaikka mä olen loistava pillunnuolija ja sormeilija, niin silti nainen aina vaan vaatii kalua sisäänsä. Mitäs mieltä tästä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle näin voikin olla. Vaikka mä olen loistava pillunnuolija ja sormeilija, niin silti nainen aina vaan vaatii kalua sisäänsä. Mitäs mieltä tästä olet?
Niin minunkin vaimo on halunnut, ensin suuseksiä ja sormetusta ja sitten yhdyntää päälle. Mutta siihen on myös syynä se, että pillu pitää saada tarpeeksi kiimaan, jotta pillu on valmis ottamaan ison kaluni vastaan. Vain siten vaimosta tuntunut hyvältä ja hän on saanut naidessa orgasmeja tai ylipäätään nauttinut yhdynnöistä. Uskoisin, että useimpien isokaluisten on pakkokin oppia pillunnuoleminen ja sormetus, jotta yhdynnät onnistuu kivutta ja nautinnolla. Pikaseksistä isokaluisen kanssa ei tule kuin murheita, voi onnistua äärimmäisessä naisen kiimassa tai sitten naisen pitää vuotaa kuin seula jo valmiiksi. Pelkkä liukkari ei meillä auttanut mitään, kokeiltu nuorempan sekin kun itseä panetti niin hitosti.
Misu kisu kirjoitti:
Iso on suhteellinen käsite. Mikä on kenellekin iso ja mikä pieni. Itse tykkään uhuesta mutta pitkästä. 20 senttinen kuitenkin max pituus. Pitkällä pääsee pohjaan saakka ja se tuntuu ihanalta mutta en halua haljeta joten max 5 senttiä halkaisija Naisten ihanne mitta lienee isompi mutta minulle riittää 20 / 5
Ai ohut, tuo 5cm leveä tekee helposti paksuutta 15cm ympärysmitaksi ja vaikka olisi toiseen suuntaan ohuenpi, niin 14cm ymp on sama kuin hk-n sinisessä. Todennäköisyys löytää 20cm pitkä ja 15cm ymp on aika pieni, kun 99,99% miehistä omaa pienemmän.
Misu kisu kirjoitti:
Tuo 5cm halkaisija on mielestäni jo aika paljon. Minulla on 19cm, ympärys ehkä 14cm. En tiedä onko halkaisija lähellekään 5cm, mutta ei se mielestäni mitenkään ohuelta näytä. Moni kyllä pitää siitä kun työntää aivan pohjaan saakka.
En tiedä onko iso muna naisille mitenkään tärkeää, koska hyvin harvoin naiset mitenkään kommentoivat asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei iso muna ole minulle ollut tärkeä, mutta totta kai iso (esim 20/6) tuntuu erilaiselta kuin keskisuuri muna. Olen itse yhdyntäkeskeinen nainen, eli saan orgasmin parhaiten rakastellessa.
Saat parhaiten rakastellessa? Mitä se kaikki muu on?
Kuvitteleeko joku, ettei nainen joka haluaa sormi ja suuseksiä, haluaisi myös kalua ja naimista.
Ja kun ei naisia uskota vaikka sanovat etteikalun kokooleoleellinen, monellekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat parhaiten rakastellessa? Mitä se kaikki muu on?
Nautiskelua ja valmistautumista yhdyntää varten, joka on useimmille se kliimaksi rakastelussa. Vaimo on myös aina ollut yhdyntäkeskeinen, eikä ole koskaan suostunut vastaanottamaan seksiä ilman, että saa kaluni sisäänsä tyveä myöten ja tuntea itsensä otetuksi kunnolla. Vaimon kommentti kaluni koosta on, että täytyyhän sen tuntuakin jossain. Häntä ei ole häirinnyt, että kaluni on ollut hänelle vähän liian iso, vaan päinvastoin. Näin meille. Joku toinen voi sitten olla mitä mieltä tahansa.
Omituinen väittämä. Ja myös vieläpä epätosi.
Yleistäen naiset kiihottuvat muusta kuin visuaalisesta stimulaatiosta toisin kuin miehet. Eli tämä jättipeniksen palvonta on lähtöisin enemmän maskuliinista puolesta ja tärkeä osa miesten välisessä seksissä.
Mitä tulee itse sukuelinten kokoon, luin teininä vesirokossa Kama Sutran (äiti antoi sen luettavaksi). Tuosta jäi mieleen että Intiassa tuhansia vuosia sitten jo ymmärrettiin että miehen ja naisen sukuelinten koot voidaan luokitella koon mukaan kolmeen luokkaan. En enää muista mitä ne luokat oli, mutta tyyliin kani, lehmä ja norsu. Ja sitten siinä sanottiin että kani mies ja kani nainen sopii parhaiten, mutta kani-lehmä parikin on ok, mutta kani-norsu ei. Ja vastaavasti Norsu-norsu ja norsu-lehmä on ok.
Kun vielä ottaa huomioon esimerkiksi naisten välisen rakkauden, niin tuo peniksen koon painoarvo vähenee entisestään jos tulee toimeen kokonaan ilman.