Ongelmana kamalan hajuinen stressihiki
Eli jos liikun, kainalot haisee normaalille hielle.
mutta jos minulla on kova kiire/stressi tms kainalo hiki haisee käsittämättömän pahalle ja pistävälle. neuletakitkin jää pahan hajuisiksi ja varmaan kaikki muutkin haistaa. Tuo ajatus muuten että kaikki muutkin haistaa saa aina hien puskemaan entistä voimakkaammin :D
eli olisko hyviä vinkkejä ongelmaan ja suositelkaa vaikka hyviä dödöjä. Nyt käytössä on rexonan antipersprinantti.. Ei toimi
Kommentit (65)
Suolasaippua ja pitkävaikutteinen deodorantti apteekista (eucerin tai vichy tms.)
Kahvi pois ja muutamassa päivässä loppuu haisevat kainalot. Päänsärky on sellainen että huh, mutta haju loppuu kuin seinään. Siksi suosittelen että vähennät kahvia tasaisesti, eikä kertarysäyksellä.
Mulla oli paha stressihikiongelma, jota lisäsi käyttämäni adhd-lääkitys. Löysin avun pienin askelin.
Jätin pois lääkkeet, kofeiinin, einekset ja maitotuotteet. Aloin harjoittaa joogaa ja meditaatiota, että parasympaattinen hermostoni rauhoittuisi. Jätin arjesta pois turhia stressinaiheuttajia. Parissa vuodessa pääsin tilanteeseen, jossa hikoilu ei enää ollut ongelma. Joskus saattaa tulla esim. virastoissa asioidessa vanha tuttu tunne ja märät kainalot, mutta kyllä elämä on ihanaa entisee verrattuna.
Acon antiperspiranteista pidän.
Mulla ei haise hiki pahalle,mutta se puskee koko selästä voimakkaasti ulos.Kiva,kun paidat on selästä ihan märkiä😞.
Oisko kellään antaa mitään vinkkejä?
Sama vaiva ja apua kaipailisin.
Kotona kainalot ja alapää/taipeet eivät haise. Vaikka hikoilisi, niin haju ei ole paha tai pistävä. Joskus en edes muista laittaa dödöä kun ei ole tarve. Mutta töissä. Joskus huomaa vaan puoli tuntia myöhemmin, että kainalot alkaa jo hiljalleen haisemaan, ja pissillä käydessä huomaa, että alushousut haisee ihan karmealle hielle.
Ongelma siis vain töissä. Ei siis kai voi olla varsinainen ”en osaa pestä itseäni” -ongelma, kun kai se esiintyisi siten aina. Veikkaan ”stressiä”, mutta millä tökötillä sen hajun saa kuriin? Helpompaa se kai on kuin oman stressaamisen hilliseminen.. kai..
N35