Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella sinun miehesi on juuri se erikoinen

Vierailija
01.09.2020 |

joka tyytyy vain yhteen naiseen?

Onhan kautta historian miehillä ollut useampi nainen samaan aikaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi parempaan pysty ja tietää sen itsekkin. :D

Vierailija
2/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niille kaikille miehille on riittänyt useita naisia? Sittenhän kaikilla naisillakin pitäisi olla useita miehiä samaan aikaan. Tää ei nyt oikein täsmää, huomaatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella juusi sinun naisesi on se joka tyytyy vain yhteen mieheen? Nyt kun ei raskaudenpelko enää pidä naisia uskollisina niin mekin voidaan seurata viettejämme. 

Ei ketään voi pakottaa uskolliseksi, voi vaan luottaa ja toivoa parasta. 

Vierailija
4/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on meistä se romantikko.

Vierailija
5/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni ole mitenkään erikoinen, mutta hän  on mulle rakkain ihminen maailmassa.

Miksi hänen pitäisi olla jotenkin erikoinen?

Vierailija
6/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kirjoittaa samaa 😂

Vierailija
7/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kirjoittaa samaa 😂

Plot twist, sama jätkä molemmilla.

Vierailija
8/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hänellä on tarvetta, aikaa tai energiaa pyörittää muita. Kyllä hän muita saisi, siitä ei ole epäilystäkään; hän on juuri sellainen mies, jonka seuraan naiset hakeutuvat. Mutta elämässä on paljon muutakin kuin seksi.

Ja jos joku viehättää enemmän, niin hän on täysin vapaa lähtemään. Meitä eivät sido yhteiset lapset, yhteinen omaisuus tai yhteiset velat.

Vierailija
9/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tuohon ja on pysynyt. Menköön sitten jos haluaa. Ei sen erikoisempi.

Vierailija
10/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mieheni ole mitenkään erikoinen, mutta hän  on mulle rakkain ihminen maailmassa.

Vaaleanpunaiset silmälasit on oikeastaan kauniit.

Vierailija
11/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että hänellä on tarvetta, aikaa tai energiaa pyörittää muita. Kyllä hän muita saisi, siitä ei ole epäilystäkään; hän on juuri sellainen mies, jonka seuraan naiset hakeutuvat. Mutta elämässä on paljon muutakin kuin seksi.

Ja jos joku viehättää enemmän, niin hän on täysin vapaa lähtemään. Meitä eivät sido yhteiset lapset, yhteinen omaisuus tai yhteiset velat.

P.S. Kysymyksesi oli muotoiltu väärin. Sinun olisi kannattanut kysyä "Millä perusteella sinä olet miehellesi juuri se erityinen?" Hänhän minut valitsi eli jotain erityistä hän minussa näki. Kuten myös minä hänessä.

Vierailija
12/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa vapaasti mennä ja tehdä mitä haluaa. Vielä ei ole 8 vuoteen ollut muiden kanssa, mutta uskon että on vielä jos olemme loppuelämämme yhdessä. Mitä on pari sivusuhdetta elämänmittaisen parisuhteen rinnalla?

Vierailija
13/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Jos käry kävisi uskottomuudesta, niin yhteinen kämppä ja muu omaisuus lähtisi jakoon. Se olisi valtava menetys miehelle. :(

No ei, meillä on mieheni kanssa ollut todella upeaa yhteistä elämää jo lähes 25 vuotta, on kolme lasta, sekä rakkautta, upeaa seksiä, iloa ja yhteenkuuluvuutta, joten olisi typeryyttä lähteä tästä jonkun vieraan tussun perään. Ja mieheni ei ole typerä.

Vierailija
14/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanpunaiset silmälasit on oikeastaan kauniit.

Jos ei ole itse kokenut rakkautta, niin eihän sitä voi tietää, millaista se on.

Vierailija
15/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyaikana mikään estä naisellakaan olla muita miehiä samaan aikaan. Joten eihän tässä mennä muuta kuin luottamuksella. Ja jos se luottamus petetään, niin sitten erotaan. Yksinkertaista.

Vierailija
16/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lle tämä voi tulla yllätyksenä mutta ihan oikeasti niitä uskollisia ja aidosti vaimojaan rakastavia miehiä on.

Anoppi 20 v sitten sanoi, kun mieheni kanssa kihlauduttiin, että suvun miehet ovat yhden naisen miehiä. Totta puhui.

Mulla on hyvä mies, viettää kaiken vapaa-ajan perheen kanssa. Käy töissä mutta muuten on ihan jäätävä kotihiiri.

Meillä on ollut hyvä liitto jossa molemmat koetaan että ollaan toistemme sielunkumppaneita. Lisäksi mies jostain syystä pitää mua aidosti seksikkäänä ja kauniina. Eräs miehen työkaverin vaimo yritti iskeä miestäni eräänä uutena vuotena kun itse olin mennyt nukkumaan, samoin miehen työkaveri. Mieheni suuttui, ja heitti naisen pihalle. Nainen yritti tulla seuraavana päivänä pyytämään anteeksi, ja ettei kerrota asiasta miehelleen. :D en suostunut sen akan kanssa puhumaan sanaakaan. Yökötti niin.

Mieheni kertoi asiasta työkaverilleen.

Vierailija
17/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on ylipainoinen, kalju ja hampaitakin puuttuu, että en tiedä onko ihan huippumenestys naismarkkinoilla.

Itse olen timmi, tykkään miellyttää ja palvella kumppaniani (sinänsä nainen vanhanaikaisilla arvoilla), olen huolehtiva ja hellä ja sängyssäkin tykkään kokeilla kaikenlaista, muunmuassa.

En usko hetkeäkään, etteikö olis houkutusta muuallekin mutta en usko olevan niin tyhmä, saa kuitenkin kotona kaiken mitä mies voi toivoa.

Aika paljon tuo menettäis.

Vierailija
18/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nää naiset, jotka puhuvat rakkaudesta ja siitä, että mies on vain heidän kanssa. Suurin osa naisista ei edes tiedä miehen toisesta elämästä.

Kai se on sellainen tabu, josta ei puhuta.

Vierailija
19/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo lähteä tai voinhan minäkin lähteä, mutta vielä olemme yhdessä. Olemme olleet jo vuodesta 1997 lähtien ja vieläkin on mukavaa.

Vierailija
20/40 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tässä on oppinut muiden asioiden kautta, miten puoliso suhtautuu esim. lupauksien pettämisiin, toisten ihmisten (tahattomaan) loukkaamiseen jne. Ei kai siinä, kukaan meistä ei ole houkutuksista vapaa mutta omani varmaan tukehtuisi omaan hikeen ja ahdistukseen jos jotain kävisi, noin viidessä minuutissa. Tai ehkä etäännyttäisi itsensä minusta tunteen tasolla, ettei kokisi mitä minulle tekee. Miehet kai voivat muuttua etäisiksi ja kiukkuisiksi jos pettävät?