Mies, olisiko sinulle ok jos olisit tapaillut naista n 20 kertaa
Kommentit (12)
Olisi ok, jos nainen kuitenkin tulevaisuudessa levittäisi peräaukkoaan ihan rohkeasti ja antaumuksella.
Jos olisi kunnioituksen arvoinen, voisin odottaa. Sellaisia naisia ei paljoa nykypäivänä ole.
Ei. Olemme harrataneet seksiä aina ensimmäisellä treffikerralla jomman kumman luona. Olemme toki voineet tutusua jossain tätä ennen.
Onhan se OK jos naiseen on ihan vain kaverisuhde.
Jos parisuhde olisi kiikarissa niin minä olisin viheltänyt pelin poikki jo ajat sitten.
En ole mies, mutta naisena päättelisin myös, ettei mies ole kiinnostunut romanttisesti. Paitsi, jos kyse on teineistä.
Olisi. Paras suhdehan olisi sellainen, missä mihinkään ei olisi kiire.
Me tapailtiin melkein kaksi kuukautta ennen kuin harrastettiin seksiä. Yhdessä oltu nyt reilu 12 vuotta. Ja oikeastaan heti kun tutustuttiin niin vietettiin lähes joka päivä yhdessä ja yötkin.
Periaatteessa olisi ok, mutta saattaisin jossain vaiheessa jo ajatella, että nainen itse ei halua ystävyyttä kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa olisi ok, mutta saattaisin jossain vaiheessa jo ajatella, että nainen itse ei halua ystävyyttä kummempaa.
Mitä luultavimmin ei haluaisikaan.
Platonisessa suhteessa tietysti, muuten olisin poistunut takavasemmalle jo paljon aikaisemmin.
No sellaisen naisen kanssa oltaisiin kavereita. Mitään romanttista tai seksisuhdetta ei enää tuossa vaiheessa olisi tulossa. Ja tottakai se on ok, jos hän on kiva. Onhan kavereita kiva tavata.