Taidan päästä eläkkeelle
Vähän on sellaista juttua ollut ilmassa. Ehkä nämä 12 sairautta riittävät vihdoinkin.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ikää on?
Mä olen eläkkeellä ja oon 25. Ei mielestäni kehuskelun aihe...
47v. Enkä ole millään päässyt eläkkeelle.
Minä olin 34 kun jouduin masennuksen takia eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 34 kun jouduin masennuksen takia eläkkeelle.
Mulla on tällaisia fyysisiä sairauksia, niin tuntuu ettei niistä pääse millään eläkkeelle.
Mitä juttua ja missä.
Lopulliset eläkepaperit saa eläkelaitoksen lääkäreiltä, ei mistään muualta.
Ja nuo 12 sairautta voivat olla vaikka mitä sairauksia. Työkykyä pahasti alentavia, tai sitten sitten muuta.
Itselläni on viisi kroonista sairautta, mutta onnekseni ne eivät estä työntekoani, eivät ainakaan toistaiseksi ole estäneet.
Sairaslomalla toki jouduin olemaan sydänleikkauksen jälkeen, mutta toivuin hyvin.
Olet saanut sen mitä ansaitset, olet tällä sivustolla haukkunut ihmisiä yhden elämän verran, lapsia säästelemättä.
Onnea oon kateellinen että joku pääsee oravanpyörästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä juttua ja missä.
Lopulliset eläkepaperit saa eläkelaitoksen lääkäreiltä, ei mistään muualta.
Ja nuo 12 sairautta voivat olla vaikka mitä sairauksia. Työkykyä pahasti alentavia, tai sitten sitten muuta.
Itselläni on viisi kroonista sairautta, mutta onnekseni ne eivät estä työntekoani, eivät ainakaan toistaiseksi ole estäneet.
Sairaslomalla toki jouduin olemaan sydänleikkauksen jälkeen, mutta toivuin hyvin.
Voi hitsi, pääsisipä sitä sydänleikkaukseen, mutta kun ei. Odotan, että saan viidennen aivoinfarktin.
Onnea, saat olla maaten ja valittaen elämän kurjuutta. Sillai sitä pääsee etiäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, saat olla maaten ja valittaen elämän kurjuutta. Sillai sitä pääsee etiäpäin.
Mielelläni minä opiskelisin ja töissä kävisin mutta se ei vaan ole mahdollista. En minä näitä sairauksia ole itselleni halunnut. ap
Teet niistä vain joka päivä hirvittävän numeron. Yritä päästä katkeruudesta.
Täällä 28v eläkeläinen ja opiskelen. Sitä en tiedä onko minusta koskaan töihin. Yritän nyt kuitenkin saada näitä opintoja tehtyä ihan vaan pitääkseni kuntoani yllä.
Mulla on myös reuma ja useampi liitännäissairaus. Ei mihinkään eläkkeelle, hyvin voin kuulemma jotain tehdä.. kukaan ei vaan keksi mitä. Ei mitään liian fyysistä / missä joutuu olemaan kylmässä / tarkkuutta vaativaa / pelkkää istumista.. mitähän vielä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 28v eläkeläinen ja opiskelen. Sitä en tiedä onko minusta koskaan töihin. Yritän nyt kuitenkin saada näitä opintoja tehtyä ihan vaan pitääkseni kuntoani yllä.
Jatkan vielä. Välillä siis en ole pystynyt tekemään yhtään mitään. Nyt tilanne on hieman parantunut ja aloitin opinnot. Ennen ei olisi onnistunut.
Se on pahinta kun niitä sairauksia ei näy ulospäin. Muut tuomitsee vaikka olisit kuinka kipeä.
Olin 52 kun pääsin psyykkisistä syistä eläkkeelle. Ei siitä olisi mitään enää tullutkaan.
Ikää on?
Mä olen eläkkeellä ja oon 25. Ei mielestäni kehuskelun aihe...