Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien eväiden lämmittäminen ja syöminen, toimistotyö, kahvihuone!?

Vierailija
01.09.2020 |

Olen siis töissä suurehkossa virastossa, siistiä sisätyötä, asiantuntijoita vakaalla kuukausipalkalla.
Niin sitä vaan että en voi sille mitään, että pidän noita omien purkkien ja eilisten jämien lämmittelijöitä vähän säälittävinä.
Että onko tosiaan nyt noin tiukkaa, onko tullut mitoitettua se asuntolaina inan liian isoksi, vai onko ne jotain pihistelijöitä, joita en voi sietää sitäkään vähää?
Se kahvihuone on kait tarkoitettu kahvin juomiseen, joku iltapäivän välipala kenties, keksejä tai piirakanpala.
Mutta että joku sisäsandaaleja (yäk) käyttävä tohvelisankari kuljettelee niitä erittäin kuluneita kauppojaan edes takaisin, kasaa ne jääkaappin, huuhtelee kalakeiton ( seistä tehtyä) loppuja altaassa, jumankauta.
Oikeesti onko se nyt liian iso kustannus käydä syömässä lounas kerran päivässä, miten kallista se joiden mukaan on?
Kun mä lasken nin että ei ole liian kallista. Ja haluan käydä toimiston ulkopuolella päivän aikana.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 0/5. Kaikki vaan ei haluu.

Vierailija
2/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari.. siis onko ihmiset ERILAISIA?! Ja ennen kaikkea joku on erilainen kun SINÄ?!!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekemällä saa parasta.

Vierailija
4/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla työpaikoilla ei ole mitään lounaalla käymisen mahdollisuuttakaan, vaan ne eväät ovat ainoa vaihtoehto.

Työpaikkalounaat ovat myös kyllä varsin kalliita ja on huomattu että ne ovat varsin usein aivan liian runsaita tarpeeseen nähden, minkä kyllä sitten ajallaan huomaa.

Vierailija
5/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun asiantuntijatyössä olla nyt toimistolla, mutta eväät on mukana silloin, kun olen toimistolla. Teen parempaa ruokaa kuin mitä lounasravintoloista saa ja syön siksi sitä lounaalla.

Vierailija
6/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla työpaikoilla ei ole mitään lounaalla käymisen mahdollisuuttakaan, vaan ne eväät ovat ainoa vaihtoehto.

Työpaikkalounaat ovat myös kyllä varsin kalliita ja on huomattu että ne ovat varsin usein aivan liian runsaita tarpeeseen nähden, minkä kyllä sitten ajallaan huomaa.

Juuri näin. Ei ole säännöllistä mahdollisuutta lähteä muualle syömään/poistua yksiköstä, vaan eväitä töissä lämmitellään.

Vierailija
7/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on kahvihuoneessa mikro ja jääkaappi niin minkä takia luulet niiden siellä olevan??

Vierailija
8/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun tulisi hakeutua glamourimpaan työpaikkaan, jossa normaalia tervettä järkeä ei turhaan tuhlata.

Vierailija
9/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen eri mieltä. Olin kolme vuotta täysin kotitoimistolla ja lounas oli leipää/jogurttia/salaatti. Vaihdoin työpaikkaa, jossa runsas &monipuolinen buffet. Täytin lautasen kasvispainotteisesti mutta söin myös jälkiruoan lähes joka päivä. Paino putosi puolessa vuodessa muutaman kilon. Korona&etätyöt: kilot palasi mutta ruokavalio suppeni. Mulle sopii monipuolinen tuöpaikkalounas paremmin kuin mitkään eväät

Vierailija
10/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mitoitettu asuntolainaa liian isoksi eikä kyse ole minulla pihistelystäkään. En vaan jaksa käydä ulkona lounaalla kovin usein kun ruokatauko on rajallinen, lähiruokapaikkojen lounastarjonta ei ole kovin kummoinen, muutenkin on järkevämpää tehdä vähän isompi satsi ruokaa kerralla kuin että sitä tekisi vain yhdeksi päiväksi.

Käyn kyllä sinällään mielelläni ulkona syömässä aina välillä, mutta niin että on aikaa nauttia siitä ruoasta ajan kanssa hyvässä seurassa.

Vierailija
11/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitto vie ihan periaatteesta maksa 6,40€ niistä kouluruokalatasoisista sörsseleistä joita meidän työpaikalla on tarjolla. Meillä kotona laitettu ruoka on sata kertaa parempaa, eikä ole iso juttu tehdä vähän enemmän ja ottaa evääksi.

Vierailija
12/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan töistä lounasseteleitä, mutta otan siltikin mieluummin eväät. meillä tulee aina tehtyä reilu satsi ruokaa enkä viitsi alkaa juoksemaan tauolla ulos syömään. Mieluummin säästän luonassetelit ja käytän ne perheen kanssa.

Vierailija
13/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on entinen kokki, vaihtoi alaa kun työnä alkoi tympiä, mutta kotona kokkailee innokkaasti ja iltaruuista riittää evääksi kummallekin. Miksi maksaisin lounasravintolasta, kun "henkilökohtainen kokki" antaa halvemmalla parempaa, omaan makuun räätälöityä ruokaa mukaan?

Vierailija
14/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua syödä suurkeittiön eineksiä, joten pitää olla omat eväät.

Vierailija
15/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävämpää on tehdä lounaasta joku statuskysymys ja kuvitella että kaikilla on samat halut ja prioriteetit. Kuinka heikko itsetunto/mielikuvitus/eläytymiskyky pitää ihmisellä oikein olla? No, provohan tämä toki on, mikä sekin on omalla tavallaan säälittävää...

Vierailija
16/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hitto vie ihan periaatteesta maksa 6,40€ niistä kouluruokalatasoisista sörsseleistä joita meidän työpaikalla on tarjolla. Meillä kotona laitettu ruoka on sata kertaa parempaa, eikä ole iso juttu tehdä vähän enemmän ja ottaa evääksi.

Sama homma. Kokkaan terveellisempää ja maukkaampaa ruokaa itse.

Vierailija
17/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa varmaan maksaa työpaikkalounaasta joka päivä 13€ - not...

Vierailija
18/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa varmaan maksaa työpaikkalounaasta joka päivä 13€ - not...

Ja olla töissä puoli tuntia pidempään, kun kunnolliset lounaspaikat ovat kaukana ja ruuhkaisia.

Vierailija
19/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vedätkö sä ap lounasta?? Vielä lämmintä semmoista??? 😲

Itsehän syön vasta töiden jälkeen päivän ensimmäisen aterian kun pätkäpaastoilen, kyllä sunkin kannattais, sehän on trendikästäkin! Säälittävä oikein moukat, jotka syö lounasta.

Ja siis mitä ihmettä??? Sä vedät kahvin kanssa vielä keksiä ja piirakkaa? Eihän tuo ole normaalin ihmisen toimintaa ollenkaan!!!

Sä oot ihan hullu!!!

HULLUA!

Vierailija
20/28 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt siis samaa ruokaa peräkkäinen - kotona päivälliseksi ja seuraavana päivänä vielä lounaaksi. Eikö sama ruoka ala jo tökkiä.

Meillä ruokalista pyörii 3vk jaksossa, eikä koskaan syödä samaa ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi