Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kaunein mahdollinen tapa miten pyytää toista lopettamaan ihastusviestien lähettäminen

Vierailija
01.09.2020 |

En tiedä mitä on tapahtunut mutta perhetuttumme ajoilta, jolloin olimme molemmat tahoillamme aimississa, on nyt sitten meidän molempien erottua, alkanut lähestyä minua koko ajan useammin ja kiihkeämmin eri kanavia pitkin
En haluaisi laittaa suoraan estoja päälle, kun yhteistä historiaa on niin kaukaa, mutta en vain keksi mitään nättiä tapaa saada kerta kaikkiaan loppua tähän käytökseen. Enkä haluaisi olla ilkeä tai raukkamainen ghostaaja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle ettet tunne samoin kuin hän ja viestinsä tekevät olosi epämukavaksi. Ja toivot hänen kunnioittavan sinua niin, että lopettaa tuollaiset viestittelyt.

Vierailija
2/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastannut suoraan esim. työkaverille, jota näen joka päivä. Hän siis lähestyi minua sähköpostilla ja osoitti kiinnostuksensa ja pyysi treffeille.

Kiitin häntä viestistä, että on rohkeaa, kun ottaa yhteyttä, mutta en periaatteesta halua treffata työkaverereita. Kirjoitin näin, vaikka totuus oli siis ettei hän ollut minun tyyppiäni, en viitsinyt vaan sanoa niin, ettei loukkaannu, kun ollaan työkavereita.

Hän otti sen hyvin eikä ole enää kysynyt.

Minulla on myös stalkkaaja, josta en ole päässyt eroon 10 vuoteen. Myös työn kautta tutustunut. Enkä voi häntä estää tms. kun on pomon kaveri. Olen sanonut hänelle suoraan ja pahastikin, että ei kiinnosta, olen varattu jne. mutta se näyttää vaan innostavan häntä. Whatsapp viestiä tulee. Sitten olen vaan ghostannut, että olen antanut viestien tulla mutta en ole lukenut, niitä sitten tulee. Silloin tällöin saatan vastata jotain ylimalkaisesti. Olen tällä yrittänyt, että josko hän joskus tajuaisi tai vaan kyllästyisi, mutta ei. Ja siis hän on naimisissa tai parisuhteessa, en ole varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kaunistella? Et kai ole jossain vaiheessa flirttaillut ja "lupaillut"?

Tee selväksi, ettet ole sillä tavalla kiinnostunut, ja sano se hyvin suoraan. Tämmöinenkään ei aina tehoa, mutta mokoma "kaunistelu" antaa vain lisää vettä myllyihin. Joskus pitää olla tylykin, jos viesti ei mene muuten perille. Se ei ole ole ilkeyttä.

Vierailija
4/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olet kiva tyyppi mutta en ole ihastunut sinuun enkä kiinnostunut muutoin kuin kaverina. Älä siis tuhlaa aikaasi viestittelemällä. Se on sinulle turhaa ajanhukkaa ja minulle kiusallista.”

Vierailija
5/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä lähetä minulle enää ihastusviestejä, kiitos."

Vierailija
6/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei! En tiedä, oletko huomannut, mutta minä olen 9 tason nainen/mies. Sinä olet korkeintaan 4. En halua vaikuttaa ilkeältä, mutta mielestäni olisi hyvä jos tavoittelisit itsesi tasoisia naisia/miehiä. Estän numerosi nyt."

Vierailija
7/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vastaisit kuinka vihaisesti, kaikki kommentit on sille myönteistä huomiota. Eli ei mitään vastauksia enää.

Vierailija
8/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan vastaamatta.

Joka kerta kun reagoit hänen viestiinsä, hän saa palkinnon.

Tiedän, koska itse olen tuollainen ahdisteleva mies.

Kestän jos puolikin vuotta menee saamatta vastakaikua, mutta naiselta yksikin "ok" tai "kiva" vastaus saa himon uuteen liekkiin...

Vierailija
9/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula sille Tiktakin Lopeta.

Vierailija
10/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Jätä vaan vastaamatta.

Joka kerta kun reagoit hänen viestiinsä, hän saa palkinnon.

Tiedän, koska itse olen tuollainen ahdisteleva mies.

Kestän jos puolikin vuotta menee saamatta vastakaikua, mutta naiselta yksikin "ok" tai "kiva" vastaus saa himon uuteen liekkiin...

Aivan varmasti olet.

Vierailija
11/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko vaan, että kiität viesteistä ja kerrot, että haluat olla vaan kaveri, kun sinulla ei ole muunlaisia tunteita häntä kohtaan. Jos ei usko, niin jätä sitten vastaamatta jatkossa tai vastata tiukemmin, että et halua, että hän lähettelee sinulle tuollaisia viestejä. Minä laittaisin noin mahdollisimman lyhyesti ja ilman muita selityksiä. Ei ole mielestäni liian tylyä, jos asiallisesti ja ystävällisesti toteat, että et ole kiinnostunut hänestä muuta kuin kaverina.

Vierailija
12/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus kertoa totuus omista tunteistasi. Kun sanoo suoraan ja asiallisesti, niin et ole loukkaaja vaan rehellinen.

Vierailija
13/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin vain, että en valitettavasti tunne samalla tavoin häntä kohtaan. En käskisi lopettamaan viestien lähettämistä, mutta jos viestejä tulisi kohtuuttoman paljon niin voisin pyytää vähentämään niiden lähettelyä. Luultavasti mies kyllä lopettaisi ihastusviestit, kun (jos) tajuaisi ettei ihastus ole molemminpuolinen.

Vierailija
14/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora ja reilu puhe on aina kaikkein parasta.

- "Ole ystävällinen, älä lähetä minulle enää ihastusviestejä. En ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä. Kiitos. Kaikkea hyvää!" 

Vierailija
15/15 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hit the road Jack!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme