Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI halusit miehen? Siis muuten kuin lastesi isäksi

Vierailija
02.10.2013 |

Mitkä ovat todelliset syyt, miksi halusit itsellesi miehen? Jos halusit vain lapsillesi isän, niin on sekin syy.

Olen miettinyt tätä asiaa, koska minulla on jo lapset tehtyinä ja olen onnellinen yksinäni.

En kaipaa keskustelukaveria miehestä, koska minulla on lukuisia tyttökavereita.

En kaipaa miestä yksinäisyyteen, koska olen yksinäisyydessä viihtyvä ihminen.

En kaipaa miestä hellimisen kohteeksi, koska minulla on jo lapset, joille antaa hellyyttä.

Ja ehdottomasti en kaipaa miestä sosiaalisen statuksen vuoksi, koska periaatteessta vastustan sosiaalisia statuksia.

En löydä kuin yhden syyn, miksi haluan miehen: fyysiseen läheisyyteen ja seksiin. Ja siihen, että saan tuntea itseni naiseksi.

Onko muilla "parempia" syitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:13"]

Lapsille isää en todellakaan ole halunnut, vaan parhaan kaverin, kumppanin ja rakastetun joka hoitaa myös talonmiehen hommat.

[/quote]

..ja jatkan: ei se mies mikään välttämättömyys ole, oon aina pärjännyt ihan loistavasti ilmankin, mutta sopiva nyt vaan sattui kohdalle...

Enkä tarvitse tosiaan sitä elättäjää ja lahjojen ostelijaakaan, mäkin oon perijätär ;-)

Vierailija
22/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:43"]

Mulla sama homma. Lapsi on jo ja viihdyn hyvin yksikseni hänen kanssaan. Toki joskus tulevaisuudessa haluaisin ehkä lisää lapsia mutta se ei nyt juuri ole päälimmäisenä mielessä. 

Vihaan käydä nukkumaan ja herätä yksin! Haluaisin voida käpertyä jonkun kainaloon. Tietysti haluaisin myös seksiä (muutakin kun yhden illan juttuja). 

Miehen kanssa voisi jakaa vastuuta ja tehtäviä, kuten kotitöitä. Tykkään siitä että olen taloudellisesti riippumaton kenestäkään, ja haluan vastaisuudessakin olla, mutta olisi kiva tehdä yhdessä jonkun kanssa isompia päätöksiä (ostaa asunto, auto..).

Statusta en minäkään etsi mutta yleensäkin hellyyttä kaipaan. Lapselta toki saa haleja ja pusuja kuhan kasvaa (on vielä ihan vauva), mutta eihän se ole sama. Mieheltä saadut hellyyden osoitukset kuten kädestä pitäminen, rakastava suukko aina ohimennen tai muu vastaava on ihan eri asia kun lapselta saadut hyvän yön suukot.

Ja pakkohan se on myöntää :D Vaikka en olekkaan mikään sukupuoliroolien kannattaja, niin jotkut asiat vaan on miesten juttuja. Hävettää pyytää isä tai veli paikalle jos meiltä palaa sulake, lampun olen opetellut itse vaihtamaan ;) tai jos vaikka joku kodinkone tai huonekalu tarvii vähän fiksausta. Tekisi mieli soittaa heille myös aina kun löydän hämähäkin lattialta mutta sitä en ole kehdannut tehdä :D 

Kyllä meille siis yksi mies mahtuisi asumaan :) Ja itseasiassa yksi ehdokas onkin tänään tulossa käymään ;) JEEE! Pakko oli vähän kehasta kun niin olen innoissani

[/quote]

mitä osaamista on lampun tai sulakkeen vaihdossa? osasin molemmat vaihtaa heti kun muutin 18-v kotoa pois...haloo taas.

[/quote]

Tuo oli kohta johon kirjotuksessani jämähdit? Kuule mun ei oo koskaan tarvinut vaihtaa sulaketta, miten oisin sen voinnut oppia? Ja vielä ei ole omassakaan kotonakaan palanut, ajattelin vaan asiaa jo eteenpäin. Minäkin muutin 18v omaan kämppään ja nyt olen 19. Hieno homma jos opit tuon taidon vuoden minua aikaisemmin! ;) haloo ittelles

[/quote]

miten sitä ei voi olla oppimatta? menet sulakekaapille niin onko siellä ihan hirveesti vaihtoehtoja miten sulakkeen voisi vaihtaa? järki käteen. miten et ole ikinä lapsuuden kodissasi vaihtanut sulaketta tai lamppua? onko sulle passattu kaikki eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:43"]

Mulla sama homma. Lapsi on jo ja viihdyn hyvin yksikseni hänen kanssaan. Toki joskus tulevaisuudessa haluaisin ehkä lisää lapsia mutta se ei nyt juuri ole päälimmäisenä mielessä. 

Vihaan käydä nukkumaan ja herätä yksin! Haluaisin voida käpertyä jonkun kainaloon. Tietysti haluaisin myös seksiä (muutakin kun yhden illan juttuja). 

Miehen kanssa voisi jakaa vastuuta ja tehtäviä, kuten kotitöitä. Tykkään siitä että olen taloudellisesti riippumaton kenestäkään, ja haluan vastaisuudessakin olla, mutta olisi kiva tehdä yhdessä jonkun kanssa isompia päätöksiä (ostaa asunto, auto..).

Statusta en minäkään etsi mutta yleensäkin hellyyttä kaipaan. Lapselta toki saa haleja ja pusuja kuhan kasvaa (on vielä ihan vauva), mutta eihän se ole sama. Mieheltä saadut hellyyden osoitukset kuten kädestä pitäminen, rakastava suukko aina ohimennen tai muu vastaava on ihan eri asia kun lapselta saadut hyvän yön suukot.

Ja pakkohan se on myöntää :D Vaikka en olekkaan mikään sukupuoliroolien kannattaja, niin jotkut asiat vaan on miesten juttuja. Hävettää pyytää isä tai veli paikalle jos meiltä palaa sulake, lampun olen opetellut itse vaihtamaan ;) tai jos vaikka joku kodinkone tai huonekalu tarvii vähän fiksausta. Tekisi mieli soittaa heille myös aina kun löydän hämähäkin lattialta mutta sitä en ole kehdannut tehdä :D 

Kyllä meille siis yksi mies mahtuisi asumaan :) Ja itseasiassa yksi ehdokas onkin tänään tulossa käymään ;) JEEE! Pakko oli vähän kehasta kun niin olen innoissani

[/quote]

mitä osaamista on lampun tai sulakkeen vaihdossa? osasin molemmat vaihtaa heti kun muutin 18-v kotoa pois...haloo taas.

[/quote]

Tuo oli kohta johon kirjotuksessani jämähdit? Kuule mun ei oo koskaan tarvinut vaihtaa sulaketta, miten oisin sen voinnut oppia? Ja vielä ei ole omassakaan kotonakaan palanut, ajattelin vaan asiaa jo eteenpäin. Minäkin muutin 18v omaan kämppään ja nyt olen 19. Hieno homma jos opit tuon taidon vuoden minua aikaisemmin! ;) haloo ittelles

[/quote]

miten sitä ei voi olla oppimatta? menet sulakekaapille niin onko siellä ihan hirveesti vaihtoehtoja miten sulakkeen voisi vaihtaa? järki käteen. miten et ole ikinä lapsuuden kodissasi vaihtanut sulaketta tai lamppua? onko sulle passattu kaikki eteen?

[/quote]

No mulle ainakin on passattu aina kaikki eteen. Ärsyttääkö pahastikin? Passattuna oleminen ei kyllä ole oma valintani, olisin ihan tyytyväinen jos osaisin edes käyttää porakonetta yms. - mua ei vaan ole koskaan osallistettu mihinkään. Minä siis kaipaisin miestä myös erilaisiin käytännön asioihin avuksi, remontteihin, korjauksiin jne...

Vierailija
24/24 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te naiset ole itse itsenne parhaita ystäviä?