Tuksu oli tukehtua oksennukseen, koira pelasti nuolemalla
Johanna Tukiainen henkihieverissä - koira pelasti!
Viihdeuutiset 02.10.2013 09:43
Kohublondi Johanna Tukiainen kirjoitti tänä aamuna (2.10.) hälyttävän Facebook-päivityksen.
- Tätä ei varmaan pitäisi sanoa ääneen, mutta maine on jo mennyt joten mitä hävittävää! Heräsin aamuyöstä alasti lattialta siihen että 1kg chihuani ulvoi täyttä kurkkua. Olin tulehtumaisillani oksennukseeni ja tunsin jo, että taju oli lähdössä. Kasvoni olivat kyyneeleiden peitossa ja koirani nuoli kasvojani ihan hädissään. Niin eli myös pikkuruinen chihuahua voi pelastaa ihmishengen, nousin ylös siitä ja kävin ostamassa kaikkia koiraherkkuja kiitokseksi. Nyt on pakko sanoa, en halua enää miestä. Yksikään ei ole henkeäni pelastanut, päinvastoin, yrittävät saada vaan kokoajan mut vankilaan vaik en sinne kuulu. Hurraa Esmeralda, pelastit henkeni!!!!!!! Kiitos mun kulta!, Johanna kirjoitti.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-henkihieverissa-koira-pelasti/1019109
Kommentit (27)
Johanna Mia Mari Tukiainen Tosin siellä käräjien sisällä näyttää myös olevan ns.näätiä, eli siis päättäjissä. Ei ainoastaan yleisössä. Ja jos nyt alkaa lukemaan esim.Hymyn täyttä propagandaa niin mustahan saa ihan täysin valheellisen kuvan!!!! Ja valitettavasti monet ihmiset uskovat siihen. Esim.uusin törkyjuttu on täysin vastoin mun lupaa ja juristien tarkistusta kirjoitettu, ihan vaan siinä mielessä, etten muka olisi yhteiskuntakelpoinen ja olen "vaarallinen väkivaltarikollinen" jonka rikoskierre pitää katkaista, vaikka todellisuudessa täällä on ihan muut ihmiset niitä todellisia rikollisia kuin minä ja vielä vapaalla jalalla!
noin tunti sitten sovelluksesta mobile
Johanna Mia Mari Tukiainen Olin siis tukehtumaisillani, teen välillä näitä kirjoitusvirheitä kun en osaa kunnolla vielä koko Iphonea. Oon hirveän pettynyt suurimpaan osaan ihmisistä jotka vaan hylkäävät, ajattelevat omaa napaansa, siipeilevät, Seiska Liven kommenteista myös näkee kuinka julmia ja pahansuopia osa voi olla. Mä jatkan muuten taas myös kirjallisen blogini kirjoittamista Seiskalle, kunhan ensin siivoavat solvaukset pois. Niin enkeleitäkin olen kuullut, voi olla ihmisten hahmossa. Tämä ystäväni Heidi-Maria on täysin korvaamaton, tosin luulen että hän on kuitenkin ihan ihminen.... nyt hauvani lenkille ja sitten lounaalle. Olen hyvin surullinen täl hetkellä, suorastaan vituttaa siskoni sairaus (diabetes 1) ja olen hirveän masentunut isästäni. Isä on innoissaan kun hänen statuksestaan tykkää joku 659 ihmistä, vaikka hän ei tajua, että suurin osa heistä on ns.näätiä. Eikä monet ihmiset myöskään tajua isämme sairasta tilaa. Paitsi nyt onneksi koko perheemme tajuaa sen, Jasminaa myöten.
noin tunti sitten sovelluksesta mobile · Tykkää
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 12:32"]
[/quote]
Taitaa Seiska Live ilkeine kommentteineen olla Tuksun pääasiallinen tulonlähde. Kuulemma 20 euroa videosta, reilu kymppi kuvasta ja 0,45 euroa jokaisesta kommentista siihen päälle... Kelpais mullekin! Näinköhän Seiskalla on tilausta väsyneelle kolmen alle neljävuotiaan kotiäidille. Draamaa on uhmaikäisten desibeleistä päätellen vähintään yhtä paljon kuin Tukiaisen huushollissa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:34"]
Mitä hänelle on tehty?
Itse on laittanut itsestään tuon postauksen, ei kukaan ulkopuolinen?
Kirjoitat edelleenkin väärin tuon sairaan loinen -sanan. Se on kuin nimimerkki.
[/quote]
4-5 blogia, jotka keskittyvät Tukiaisen solvaamiseen, Tosin kirjoittajat pitävät sitä omasta mielestään ilmeisesti ajankuluksi näpyttelynä, harmittomana huumorina ja ajankuluna.
Erään aikakauslehden keskustelupalstalla on yli 10 000 sivua "keskustelua", jossa julkaistaan ja ruoditaan jokainen Tukiaisen tai Tukiaisen perheenjäsenen tai Muuten vaan Tukiaisen kaverin facebook-statuspäivitys. Lisäksi nämä perinteiset suoli24-seiskalive ym. viestit. Varmasti antaa itse aihetta, mutta ei se ole mikään validi puolustus kenenkään kirjoittelijan tai bloggaajan kohdalla. Osa solvausblogien kirjoittajista lienee toimittajia.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 12:32"]
[/quote]
Taitaa Seiska Live ilkeine kommentteineen olla Tuksun pääasiallinen tulonlähde. Kuulemma 20 euroa videosta, reilu kymppi kuvasta ja 0,45 euroa jokaisesta kommentista siihen päälle... Kelpais mullekin! Näinköhän Seiskalla on tilausta väsyneelle kolmen alle neljävuotiaan kotiäidille. Draamaa on uhmaikäisten desibeleistä päätellen vähintään yhtä paljon kuin Tukiaisen huushollissa.
[/quote]
Sinnehän voi kuka tahansa luoda profiilin ja alkaa suoltaa sisältöä. Ole hyvä vain.
Eikö valaan voi eläinsuojelulain nojalla lopettaa?
kauan sitten pahempaa*
piti sanoa.
t. 13