Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

av, ap ja ikis mitä tarkoittavat?

Vierailija
18.10.2013 |

:/ en keksi ikis ikinuori ?? av aloitus, aloittaja

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

av=aihe vapaa ap=alkuperäinen.. ikis??

Vierailija
2/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av= aihe vapaa

Ap= alkuperäinen

Ikis= "ikäerohullu" jonka mielestä parikymppiset ovat idiootteja, rumia ja kaikintavoin huonompia kuin kolmikymppiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäänyt epäselväksi KUKA TAI MIKÄ ON MURU. Vaikka suht usein tällä palstalla viihdynkin.

Vierailija
4/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis = ikäerohullu, av-mamma, joka puhuu vain siitä kuin 20-25-vuotiaat ovat kypsymättömiä ja eivät voi tehdä asiaa x. 

Ei ole ikistä näkynyt vähään aikaan.

Vierailija
5/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on ikäerohullu, joku palstaileva tyyppi. Tuntuu kärsivän jostain mielenterveyden ongelmasta. Aktivoituu kai maniakautena postailemaan viestejä, joissa mollataan alle 25-vuotiaita. Saattaa sillä olla joku copycatkin.

Vierailija
6/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen aloitukset tunnistaa helposti, aina sama homma. Parikymppiset eivät ole kypsiä, voiko yli kolmekymppinen rakastua kaksikymppiseen jne. Nyt on tosin ollut aika hiljaisena viime aikoina.

Toinen ikistä muistuttava palstaskitso on otsis/ etutukkahullu. Tälle suht aggressiivisen oloiselle potilaalle kauhistus ovat otsatukkaiset naiset, varsinkin silmälasipäiset sellaiset. Tämä tyyppi ei ole yhtä aktiivinen kuin ikis, mutta taisi viimeksi eilen/ tänään olla häneltäkin joku aloitus.

Vierailija
7/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 23:07"]

Minulle on jäänyt epäselväksi KUKA TAI MIKÄ ON MURU. Vaikka suht usein tällä palstalla viihdynkin.

[/quote]

Muru on monen eri tyypin käyttämä ärsyttävä hahmo joka aina välillä täälä jotain hassuttelee. Voit esiintyä muruna lkäyttämällä paljon hymiöitä.

Vierailija
8/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä Muru on muru, ainoa oikea. Hänen kirjoitustyylinsä tunnistaa kyllä. Hahmo on palstaillut jotain 1,5 vuotta mutta tapahtuuko ne asiat todella jollekin vai onko hahmo jonkun pöytälaatikkokirjailijan tuotosta, on epäselvää. On vaikea uskoa, että kukaan oikeasti on niin naiivi ku Muru.

Vierailija
9/50 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 23:30"]

Ei, kyllä Muru on muru, ainoa oikea. Hänen kirjoitustyylinsä tunnistaa kyllä. Hahmo on palstaillut jotain 1,5 vuotta mutta tapahtuuko ne asiat todella jollekin vai onko hahmo jonkun pöytälaatikkokirjailijan tuotosta, on epäselvää. On vaikea uskoa, että kukaan oikeasti on niin naiivi ku Muru.

[/quote]

Ootko sä se murun huutelija? Vai kenties yksi meistä? Olen kyllästynyt hahmoon ja näihin hahmon faneihin, tyhmiin ihmisiin jotka syö kaiken mitä syöttää.

Vierailija
10/50 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis?

Vierailija
11/50 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 00:33"]

Ohis?

[/quote]

Vähän niin kuin offtopic. Eli kommentti joka on vähän kuin asian vierestä ainakin osittain.

Vierailija
12/50 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen huomannut täällä uuden tyypin, joka sanoo kaikkiin keskusteluihin jotain urheiluhulluista ja syömishäriöisistä. Ihan joka ikiseen....mikä hänelle nimeksi :)

Vierailija
13/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis on kylläkin ohikulkija, "ohiksena kommenotin"... Periaatteessa sama tarkoitus kuin off topicilla juu, eli ei liity asiaan, ihmisenä. Ikis on av-mamma, jonka mies jätti paljon nuoremman naisen vuoksi ja tätä asiaa hän purkaa täällä ketjussa toisensa perään... Juuri em. aihepiirissä.

Vierailija
14/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muistatteko Jankkaajan?! :D Aina kun joku keksi puolustaa pointtiaan useammin kuin kerran, alettiin huutaa, että "nonni, Jankkaaja on taas paikalla"... Ihan kuin se ois aina se yks ja sama.

Vierailija
15/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ot?

Vierailija
16/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:14"]

Entä ot?

[/quote]

Siis ov? Hyvä kirjoitustaito mulla.

Vierailija
17/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OV = on viesti, siis enemmän tekstiä aloituksessa kuin vain otsikko. Käytetään aika harvoin. 

EV = ei viestiä, eli aloitus on pelkkä otsikko. Myös harvinainen. 

OT = off topic, asian vierestä, assosiaatio.

Kiitos Murun selvittämisestä, mä olen luullut että se on joku bloggaaja, jota kommentoidaan täällä. Juu, en lue mitään blogeja. :)

Vierailija
18/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:14"]

Entä ot?

[/quote]

Siis ov? Hyvä kirjoitustaito mulla.

[/quote]

On Viesti. Eli aloitus ei ole pelkkä otsikko. Ilmeisesti varoitus mammoille jotka eivät jaksa lukea otsikkoa enempää ;)

Vierailija
19/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tämä housuun kakkija/pissijä. Aika usein aloittaa ketjun, kuinka noloa on, kun häneltä pääsi housuun tai kysyy, onko kukaan muu pissinyt/kakkinnut housuun aikuisiällä. Eli joku sairas uloste-virtsafetisisti, todennäköisesti lapsen tasolle jäänyt mies, joka fantasioi housuun laskevista naisista. :(.

Vierailija
20/50 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:11"]Entä muistatteko Jankkaajan?! :D Aina kun joku keksi puolustaa pointtiaan useammin kuin kerran, alettiin huutaa, että "nonni, Jankkaaja on taas paikalla"... Ihan kuin se ois aina se yks ja sama. [/quote] Äskettäisessä ristiäiskestelussa taisi olla parikin jankkaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme