Halveksin ja inhoan syvästi ihmisiä jotka tulevat tiskille ilman vuoronumeroa
Mikä hemmetin oikeus teillä on etuilla muita? Kohtelen näitä asiakkaita tylysti ja varmaankin epäammattimaisesti. "Mulla on vaan ihan pieni asia" tai "Mä vaan jätän tämän tähän" Se on ihan sama asioitteko tiskillä sekunnin vai 5 minuuttia, jokatapauksessa etuilet muita!!
Kommentit (8)
No olisi minusta aika hölmöä joutua jonottamaan vaikka vain sen vuoksi, että laittaa kirjeen postiin (esim. jos kirje ei mahdu postitusluukusta, niin asiakas jättää kirjeen aspan tiskille). Siis huomio tuosta "Mä jätän tän vaan tähän" esimerkistäsi.
Inha jonottaa puoli tuntia, jos on vain jättämässä jotain lippusta, tai vaikka kysymässä vessaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano "ota vuoronumero".
Sanonkin, mut sit alkaa änkytys ja suututaan. Mun tiskille ei tulla ilman vuoronumeroa vaikka ei olisi ainuttakaan muuta asiakasta sillä hetkellä.
Kannattaa opetella erottamaan teot ja tekijä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Inha jonottaa puoli tuntia, jos on vain jättämässä jotain lippusta, tai vaikka kysymässä vessaa.
Se on voivoi... Ei se aina ole niin simppeliä että jättää vaan siihen. Mut eihän itsekkäät etuilijat sitä ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonkin, mut sit alkaa änkytys ja suututaan. Mun tiskille ei tulla ilman vuoronumeroa vaikka ei olisi ainuttakaan muuta asiakasta sillä hetkellä.
Byrokraatin ainesta. Nauti vallastasi!
Niin totta tuo viha. Suomessa tehdään kaikki niin kuin sitä pitää.